Berk'in bir elinde birası bir elinde telefonu vardı.Telefonundaki mutlu aile fotoğrafına bakıyordu. Banuyu nasıl ikna edip eski yaşamlarına dönebileceklerini düşünüyordu.Dün o heyecanla dikkat etmemişti ama sonradan aklına gelmişti karısının yanında başka bir erkek vardı. Onun hesabını bile soramıyordu karısına. Bir yandan da Berk artık herşey'in bir bir ortaya çıkmasını istiyordu. Yalansız dolansız karısı ve çocukları ile yeni bir hayat kurmak istiyordu eğer karısı kabul ederse Sılasıyla da beraber.Bunun için de karısına biraz zaman verecekti.
-
Banu sabah kalkmış kendisini ve çocuklarını hazırlamış Sinan'ı bekliyordu.Dün lunaparkta birbirlerinin telefon numaralarını almışlardı. Tam o sırada telefonuna mesaj geldi Banu'nun.
SİNAN
-Kapının Önündeyim.-
" Nereye gidiyoruz anne."
" Sinan amcanız ile ev bakıcağız çocuklar."
Taha üzgünce annesinin yüzüne baktı.
"Peki babam bizimle kalmayacak mı artık ?"
Banu Taha'nın boyuna eğildi.
" Bizimle kalmayacak artık annecim ama hala babanız sizi çok seviyor arada sırada sizi görmeye gelecek gezmeye götürecek sizi."
Taha yüzünü asmış bir şekilde annesine bakıyordu.
" Ama hani söz vermiştin ayrılmayacaktınız babamla ."
" Üzüyorsun oğlum beni ben bu halde olmak babanızdan sizi ayırmak ister miyim hiç. Büyüyünce beni daha iyi anlayıp hak vereceksiniz."
Annesini üzmemek için susmuştu Taha. Banu oğlunun üzgün olmasını anlıyordu ama onunda elinden birşey gelmiyordu.
"Hadi bakalım Sinan amcanızı daha fazla bekletmeyelim."
Çocuklarının ellerinden tutup otelden dışarıya çıktı. Sinan arabadan dışarıya çıkmış onları bekliyordu.
"Merhaba"
"Merhaba nasılsınız bakalım."
"İyiyiz Sinan amca."
Mine nazlı bir edayla Sinan'a bakıyordu.Çok sevmişti Sinan amcasını Sinan Mine'nin nazlı hareketlerini görünce kucağına aldı.
"Nasılsın bakalım fıstık."
"İyiyim."
Sinan ve Banu Mine'nin bu nazlı haline gülmüşlerdi."
"Hadi bakalım yolculuk başlasın o zaman."
Herkes arabaya binince Sinan arabayı kendi sitelerine doğru sürdü.
-
Nergiz hanım ise sabah oğlu yan komşular geliyor diyince atıştırmalık birşeyler hazırlamıştı.
Misafirlerini bekliyordu. Sinanların siteye giriş yaptığını gördüğünde hemen kapıya çıktı. Dün oğlu o kadar mutlu gelmişti ki eve eski günlerini hatırlamıştı oğlunun. Nergiz hanım öyküyü her zaman kızı gibi sevmişti. Öykü öldüğünden beri oğlu kendinde değildi dün oğlu eve mutlu gelince o gün içinde yaptıklarını kendisine anlatınca içinde bir umut yeşermişti. Onun için çocuklarının olup olmaması evlenmiş olup olmadığı önemli değildi sadece oğlunun eskisi gibi mutlu olmasını istiyordu.
-
Sinan arabayı kendi evlerinin yanındaki eve park etmişti. Hemen arabadan inip çocukların kapısını açtı. O sırada annesini kapısının önünde gördü.
"Seni annemle tanıştırayım Banu."
Banu ve çocukları yanına alarak kendi evlerine ilerledi.
"Anne sana bahsettiğim Banu.Çocukları Taha ve Mine."
Nergiz hanım direk Banuyu süzmeye başladı. Karşısında ki kız kusursuz güzelliğiyle harika gözüküyordu hele o kahvemsi kızılımsı saçları o kadar güzeldi ki hayran kalmıştı.
"Hoş geldiniz evladım bende bu haytanın annesi Nergiz."
"Memnun oldum Nergiz hanım."
Nergiz hanım sahte kızgınlıkla baktı Banu'nun gözlerine.
"Hanımda neymiş teyze de bana kızım."
"Peki Nergiz teyzecim."
"Sen evi gezdir evladım gezdirdikten sonra bize gelin size çok güzel yiyecekler hazırladım."
"Zahmet etmeseydin Nergiz teyze."
"Ne zahmeti kızım hadi bakalım eve bakın siz."
-
Sinan tek tek odaların kapısını açtıp çocuklara ve Banu'ya göstermişti. Çocuklar en çok bahçede ki oyun parkına bayılmışlardı. Banu da en çok çiçeklerle dolu bahçeyi beğenmişti.
"Nasıl buldunuz bakalım."
Banu mutlu bir şekilde konuştu Sİnanla.
"Harika bir ev bahçesine bayıldım sabahları bahçe ile ilgilenmek çok güzel olucak odaları da büyük çocuklarda beğenmiş gibi değil mi çocuklar ?"
"Evet anne biz oyun parkına gidebilir miyiz?"
"Gidin bakalım."
Çocuklar gidince Banu ve Sinan tek kalmıştı.
"Bugün işlemleri yaparız o zaman yarında eşya falan bakıcam."
"Tamam havale ederek direk işlemleri başlatırız."
Banu tam kapıdan çıkacaktı ki ayağı kapının eşiğine takıldı. Sinan Banu'nun takıldığını görünce tutmak istemişti ama Banu onuda kendisi ile birlikte çekmişti.Banu altta Sinan üste göz göze kaldılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
RomanceBir yandan kocasının kendisini aldatmasıyla çocuklarına gelecek sağlamaya çalışan bir anne Bir yandan doğum sırasında karısını ve çocuğunu kaybetmiş bir adam Onların hikayesi sadece aşk içermekteydi zorluklardan doğan AŞK