Bir gün sonra Banu çocukları ile beraber ev tutana kadar otel odasından kaldılar. Bankada zor durumlar için bir kenara attığı yüklü miktarda parası vardı.Erken yaşta Berk ile evlendiği için aşçılık bölümünü bitirememişti. Çocukları için güçlü olmak zorundaydı onlara daha güzel bir yaşam sağlamalıydı. Bu arada telefonu her dakika Berk tarafından arandığı için kapatmıştı. Çocuklarına üzüldüğünü belli etmemek için sürekli güler durumdaydı. Banu ve Berk kaçarak evlenmişlerdi.Banu'nun babası Berk'le hiç anlaşamazdı sürekli aralarında bir tartışma durumu vardı. Berkin de babasının da şirketleri vardı ve bunlar rakip şirketlerdi. Berk ve ailesi Banu'yu istemeye geldiklerinde Ali Bey bizim size verecek kızımız yok diye evden göndermişti.Banu'nun tek çaresi çok sevdiği Berk ile kaçarak evlenmekti. Bir gün Berk ile anlaşmışlar ve plan hazırlayıp kaçmışlardı. İlk zamanlar çok mutlulardı Taha dünyaya gelmişti Berk'ten mutlusu yoktu. Banu'nun babası ise kızının kaçtığını öğrenince kızını evlatlıktan redetmişti.Mine ne zaman doğdu o zaman Berk değişmeye başladı eve gelmemeye başladı. Her zaman işini mana ederek eve gelmiyordu. Şimdi anlıyordu neden eve gelmediğini o kadar çok güveniyordu ki Berke onu aldatacağı aklına gelmemişti .Banu'nun bundan sonra aklında bir tek çocukları vardı. Ilk önce bankadaki parasıyla bir ev alıp arta kalan parasıyla bir dükkan sahibi olmak istiyordu.Çocuklarla parka gelmişti Banu Onlar oyun Parkı'nda oynarken Banu da telefonundan yıllarca tanıdığı emlakçı olan Faruk amcasını aramaya başladı.
"Alo"
"Alo faruk amca benim Banu nasılsın."
"İyiyim kızım asıl sen nasılsın."
"İyiyim Faruk amcacım sizinle önemli bir mesele konuşacaktım müsaitseniz."
"Hayırdır evladım kötü bişey yok değil mi?"
"Ben ev arıyorum Faruk amca satılık güzel önerdiğin ev varmı?."
"Berk ile yatırım amaçlı mı alacaksınız kızım."
Banu Berkin ismini duyunca duraklamıştı.
"Hayır Faruk Amca Ben Çocuklarla kalıcam."
Faruk bey anlamıştı.Berk ile aralarının bozuk olduğunu o yüzden pek fazla uzatmadı.
" bir tane şirket var evler üzerine ev inşa edip uygun fiyata satıyorlar.Hem evlerde kullandıkları malzemeler iyi hem de çok satış var.Geçen ben de bizim kıza ev aldım o şirketten. Eğer istersen seninle şirketin patronuyla konuşabiliriz kızım Babasıyla çok yakın arkadaşız eminim yardımcı olacaktır."
"Sana güveniyorum Faruk amca ne zaman buluşuruz."
"Ben ararım şimdi arkadaşımı sana haber veririm kızım."
"Sağol Faruk amca."
Telefonu kapattığında düşüncelere daldı Banu.Uygun fiyata ev bulursa kuracağı işe daha çok para artırabilirdi. Bu arada Faruk Bey arkadaşıyla konuşmuş Banu ya mesaj atmıştı.
FARUK AMCA
"Kızım ben konuştum saat 5 gibi xxx adreste buluşuruz."
1 YIL SONRA SİNAN
Sabah uyanıp banyoya geçti aynadan kendine baktığında kendini tanıyamıyordu saç sakal birbirine girmiş şekildeydi elini yüzünü yıkayıp odasına geçtiğinde her yer her yerdeydi. Karısı ve çocuğunu kaybettiğinden beri psikolojik açıdan kendine gelememişti. Üstünü giyinip şirkete geçti.Çalışanları patronlarını gördüklerinde Günaydın dediler. Sinan baş selamı verdi çalışanlarına. Artık çok gerekmedikçe konuşmuyordu Sinan. Çalışanları patronlarını bu halde gördükçe üzülüyorlardı. Odasına girip koltuğuna oturup arkasına yaslandı Tam bu esnada telefonu çalmıştı. Arayana baktığına babası olduğunu gördü.
"Alo."
"Oğlum nasılsın."
"İyiyim baba siz nasılsınız."
"Bizde iyiyiz oğlum senden bir şey rica edecektim."
"Buyur baba yapabileceğim bir şeyse yaparım."
" Oğlum bugün bir arkadaşım gelecek yanına yeğenine ev bakacakmış uygun fiyata güzel bir ev verebilir misin?"
" bugün istedikleri saatte gelsinler Baba yardımcı olurum."
"Sağol oğlum"
Bölüm Sonu
Bir daha ki bölüme Banu ve Sinan karşılaşacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
RomanceBir yandan kocasının kendisini aldatmasıyla çocuklarına gelecek sağlamaya çalışan bir anne Bir yandan doğum sırasında karısını ve çocuğunu kaybetmiş bir adam Onların hikayesi sadece aşk içermekteydi zorluklardan doğan AŞK