1

232 20 1
                                    

OĞUZ

İpek ile ayrılmıştık. Onun bana göre biri olmadığını anlamam çok zor olmamıştı.

Hastanedenin kafesinde kahvemi içerken yanıma yeni gelen doktorlardan Hayat oturdu.

HAYAT : Oğuz hocam.. Müsait misiniz?

OĞUZ : Müsaitim Hayat. Gel otur.

Hayat yanıma oturdu.

HAYAT : Bir hasta için size danışacaktım aslında.

OĞUZ : Danış bakalım.

Hayat bir hasta dosyası gösterdi ve onu gösterirken yanıma daha çok yaklaştı. Nefesi nefesime değiyordu.

OĞUZ : Dosyayı uzaktan da görebilirim.

HAYAT : Çok pardon hocam.

Hayat geri çekildi.

OĞUZ : Şanslısın! Bu hastanın ameliyatına ben gireceğim. Hem bu sayede sende daha iyi öğrenmiş olursun.

HAYAT : Çok teşekkür ederim hocam.

BAHAR

Hastanenin önünde gizlice durmuş, Hayat'ı bekliyordum. Hayat yanıma geldi.

HAYAT : Ne o? Beni çok mu özledin?

BAHAR : Ben sana Oğuz'dan uzak durmanı söyledim! Ondan uzak durup hastanedeki bilgileri bana vermeni istedim!

HAYAT : Bahar çok üzgünüm ama Oğuz'dan uzak duramam. Eğer sen onu kaybetmek istemiyorsan cesurca onların karşısına çıkar, aşkınla savaşırsın.

BAHAR : Aptal aptal konuşma! Ben onların karşısına çıkarsam benden nefret edecekler, asla affetmeyecekler.

HAYAT : Ama onların karşısına illa Bahar olarak çıkmak zorunda değilsin. Küçük bir isim değişikliği ile onların karşısına çıkarsın.

BAHAR : Yalan mı söylememi istiyorsun?

HAYAT : Eğer gerçekten Oğuz'u seviyorsan, bunu düşünmeden yapman lazım.

2 GÜN SONRA

Bugün Oğuz'un karşısına çıkacaktım ama Bahar olarak değil. Bir başkası olarak çıkacaktım.

Oğuz'un yanına hastaneye gittiğimde oradaki herkesin bakışları bana dönmüştü. Ben ise hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi davranıyordum. Oğuz yanıma geldiğinde sakin olmaya çalışıyordum.

BAHAR : Bir şey mi oldu? Niye herkes bana bakıyor?

OĞUZ : Bahar.. Sen yaşıyorsun.

BAHAR : Bahar mı? O kim?

OĞUZ : Sen ne saçmalıyorsun Bahar! Sen ölmüştün.. Nasıl şu anda karşımda durursun? Aklım almıyor.

BAHAR : Dediklerinizi anlamıyorum. Ben Bahar falan değilim.

OĞUZ : Ne saçmalıyorsun ya?! Kimsin o zaman sen?!

BAHAR : Adım Yaprak! Yaprak Kaya! Siz kimsiniz?

OĞUZ : Ne Yaprak'ı ya?! Sen beni deli etmeye mi çalışıyorsun?! Sen Bahar'sın! Ve sen öldün!

O sırada Oğuz'un yanına Ali geldi.

ALİ : Ba... Bahar..

OĞUZ : Bahar yaşıyor! Bak geldi işte! O yaşıyor!

BAHAR : Ben Bahar değilim! Benim adım Yaprak. Neden beni anlamak istemiyorsunuz?

ALİ : Oğuz o başka biri olabilir.

OĞUZ : Hayır!! Hayır o Bahar! Görmüyor musun? Tam karşımızda işte!

ALİ : Oğuz, Bahar öldü!

BAHAR : Biri bana anlatabilir mi? Bahar kim?

ALİ : Bahar bizim hastanede eski bir doktordu ama hayatını kaybetti. Sende ona o kadar çok benziyorsun ki..

BAHAR : Ben iş görüşmesi için geldim..

ALİ : Ben sizi başhekimin odasına götüreyim.

15 DAKİKA SONRA

Başhekim Eylül olmuştu. Eylül'e de durumu anlatıp başka biri olduğuma inandırmıştım. Kısacası Oğuz hariç herkes inanmıştı. Ben hastanenin bahçesinde otururken yanıma Hayat geldi.

HAYAT : Sonunda korkaklığı bırakmışsın Bahar. Oğuz için benimle savaşmaya mı geldin?

BAHAR : Oğuz'a aşık değilim. Ayrıca korkak da değilim!

HAYAT : Sen bu hayatta gördüğüm en korkak insansın. O gün herkese öldü diye yalan söyleyip kaçtın Bahar. Herkes seni öldü olarak bildi. Sonra beni yanlarına gönderip bilgi toplamamı istedin. Sen korkak değil de nesin ya? Ama şunu aklına iyice sok! Oğuz benim olacak!

O sırada yanımıza Oğuz geldi. Sinirli gözüküyordu.

OĞUZ : Bizi yalnız bırak Hayat!

Hayat yanımızdan gitti.

BAHAR : Bir sorun mu var?

OĞUZ : Evet bir sorun var. Hemde büyük bir sorun var.

Oğuz bana bir adım yaklaştı.

OĞUZ : İtiraf et Bahar! Sen Yaprak falan değilsin. Senin Bahar olduğunu biliyorum.

BAHAR : Yine mi aynı konu? Ben Bahar falan değilim diyorum size!

OĞUZ : Sence ben salak mıyım? Oradan bakınca salak mı görünüyorum söyle! Bak Bahar, buradaki herkesi kandırabilirsin.. Herkesi.. Ama beni asla!

BÖLÜM NASILDI? YORUM YAPIN!

AŞKTAN SONRA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin