Rasturnare de situatie

64 6 0
                                    

O zi normala,ma scol,gatesc ceva,mananc,imi fac o baie calda si ma duc cu Martah prin padure.Are si el nevoie sa se plimbe.O data pe saptamana ma duc si il plimb prin tara.Uneori chiar si trec granitele.Chiar il iubesc si chiar este un dragon de traba,asa ca nu metita sa stea in fata unei pesteri si sa doarma.

Asa ca,am plecat intr'o calatorie de cateva zile cu el.Imediat ce ne'am inaltat,i'am simtit bucuria din suflet.

Cum am iesit din tara,ne'am minunat cat ne duceau privirile.Erau grupuri de stanci care pluteau de'a draptul in aer,nefiind sustinute de nimic.

Apa curgea din sutele de astfel de grupuri de stanci.Simteam picurii reci aj apei pe obraji,pe maini,pe picioare,peste tot.Ne apropiam de cascada principala.Ea nu curgea dintr'o astfel de stanca.Ea curgea dintr'un munte care se inalta la nesfarsit.Ne apropiam de ea.Am trecut prin ea.Martah s'a agatat cu ghearele de stanca dura si am ramas asa,suspendati.A fost o senzatie grozava!Eram intre munte si cascada!Am inceput sa rad,asa,ca proasta.Nu ma simtisem asa de bine in viata mea!

Mi se facuse foame.Atat mie,cat si lui Martah.Am trecut perdeaua rece si am mers in padure.Am vanat un zimbru si m'am rugat la Dumnezeu pentru el.Asa ma invatase Gantah.Cand omori o fiinta nevinovata,trebuie sa iti ceri scuze si sa te rogi pentru ea.Am auzit un geamat.Nu era de animal,zana,elf,spiridus,sau altceva.Era al unui om!Dar ce ar cauta unom la o inaltime asa de mare?M'am aptopiat....Aveam garda sus..Eram gata de un atac surpriza....Cand vad!

Era JOE!!!

Si era ranit!

In jurul lui era plin de sange!

Avea o rana adanca in piept.Daca eu nu actionam cu ajutorul magiei,nu rezista mai mult de 5 minute.L'am vindecat si m'am rastit la el.

-Daca faci vreo miscare,iti tai gatul,doar gandindu'ma!

-Imi pare rau....Te cred....Cum ai mai putea avea incredere in mine?!?!

-M'ai crescut 12 ani si apoi,cand aveam cu ADEVARAT nevoie de TINE... M' ai injunghiat pe la spate!!!!

-Daca nu eram eu,mureai de foame la coltul strazii!Asta 1 si 2 , MINUNATUL tau TATA imi furse familia si o supunea unor chinuri ingrozitoare!Nici nu iti poti imagina!

Imi parea rau pentru el.Ii simteam durerea,dar nu era momentul potrivit sa arat asta!

-Oricum,ma rog frumos,cum ai ajuns aici,asa?

-Un vulture m'a carat pana aici si cand am ajuns,a inceput sa imi zmulga carnea.Si apo...

-Gata,gata,am inteles,la revedere!

Si am plecat.Nu mai puteam avea incredere in el.Mi'am adus aminte de ce imi spunea mintea cand Joe ma injunghiase.

"Nu te mai increde in nimeni"

Atunci m'am decis sa nu ma mai intorc "acasa" .

Micuta Kira....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum