A urmat o serie lunga de imbratisari si sarutari,care voiam sa nu se mai termine....Dar era inevitabil....Am facut focul si am cules niste plante,le care le'am mancat.Era o noapte rece...Ne'am facut planuri de atac,peste doua saptamani urmand sa intram in ofensiva.Mama noastra,adica sufletul ei a stat cu noi si ne'a ajutat.
A mai trecut o zi...si inca una...au trecut cele doua saptamani,in care am facut planuri de atac,ne'am facut sulite,pe care le'am imbibat in otrava.O sa fie destul de greu,doar ca noi,fiind pe jumatate zane,suntem mult mai agili si nu ne vom lupta cu toti.Vom merge direct la rege.Vom distruge problema din interior.
Nu ne'a fost greu sa ne furisam,forma noastra devenind cea normala.Ne'am strecurat prin palat,am omorat multi elfi,care,aparent,erau nevinovati.De ce sa mint?Am omorat peste jumatate din populatia si armata lui!Lumea trebuie sacrificata pentru un viitor mai bun.Cand am ajuns in camera principala,ne astepta.EL NE ASTEPTA.Statea le jiltul lui din oase si se uita la noi.NE ZAMBEA.Intr'un fel mandru,intr'altul trist.Martah a facut un pas inainte si a aruncat sulita cu otrava,spintecandu'i pieptul.In momentul acela,podeaua se deschide,iar Martah gade in gol.O lacrima mi s'a scurs pe obraz...Nu aveam curajul sa ma uit...Dar curiozitatea a invins...Martag era strapuns de mii de ace....Imaginea era groaznica...Nu am putut rezista....M'am pus pe bocit....Asta voia EL.M'a facut sa distrug poporul elfilor...M'a enervat suficient cat ura sa ma faca sa omor atatea persoane,doar ca sa il vad pe el mort!M'a facut sa ma distrug singura!
In viata nu este totul roz...Ca sa traim trebuie sa acceptam tristetea...Nu putem fii fericiti!Daca totul ar fi frumos,viata nu ar mai fi viata!Trebuie sa traim,sa fim fericiti,iar tristetea vine,oricum,la pachet!Nu exista tristete fara fericire,nu exista iubire fara singuratate...Trebuie sa traim in prezent si in viitor,dar....viitorul este format din trecut si prezent....In viata am fost o luptatoare,si,chiar daca acum nu sunt,
VOI FI IN VIITOR!
CITEȘTI
Micuta Kira....
Fiksi IlmiahMda...prima mea carte....mi se pare groaznica,dar nu vreau sa o sterg.Nu va propun sa o cititi.