4. Bölüm

258 18 20
                                    

Hava ne kadar da karanlık... Üstelik neredeyse öğlen oldu... Hemen çalar saatimi kapattım eskiden çalar saatimin çalması hoşuma giderdi küçük şirin bir kuş sesine benziyordu şimdi ise bu sessizlikte çalınca kemikleri kırılmış kan içinde kalmış bir kuş sesine benzetiyorum... İlk defa terliklerimi giymeden yataktan kalktım, yerler neden bu kadar kaygan ve o kadar soğuk ki her yer...birden bir ses duydum...belki bir tıkırtı...hemen pencereye baktım pencere sonuna kadar açıktı beyaz renkli perde kıpkırmızıydı... ve camda kanlı bir el izi vardı aman tanrım yerler kanla kaplı Sally aman tanrım Sally yok tek başıma kaldım... Sonra her yer karardı...

-''Lisa Lisa kenine gel Uyan bak hepsi geçti !'' Üzgün bir ses duyuyorum, yüzüme küçük küçük gözyaşı damlacıkları düşüyor acaba bunlar kimin gözyaşları...

-''Biraz dinlenmesi gerek Sally hadi odana dön veya yalnız kalmak istemiyorsan başka bir arkadaşının yanında kal bu gecelik'' dedi bir ses, gür tok bir sesti, sert gür tok bir erkek sesi...

Gözlerimi açmaya çalışıyorum, başım o kadar ağrıyor ki aman tanrım galiba öleceğim ve yine o acı ve yine her şey karardı...

Errtesi sabah uyandığımda çok iyi hissediyordum. Heey bunlar da ne ? Kollarımda kafamda onlarca kablo kolum iğne izleriyle dolu vay canına çok havalı duruyorlar... :)

-''Günaydın Lisa'' bu sesi bir yerden tanıyorum, gür tok bir erkek sesi... bir doktor sesiymiş...

-''Günaydın neden buradayım en son e-n-s-o-n neler oldu? '' ahh hatırladım kan  el iz karanlık dal kırılma kuş Sally soğuk...

-''Merak etme iyisin bir tür sinir krizi geçirdin bu yaşadıklarını vücudun kaldıramadı ve sinir sistemin pes etti''dedi kararlı bir şekilde sonra devam etti ''Gördüğün,duyduğun her şeyin %45 i gerçek... Mesela ne gördün anlatmak ister misin? dedi hayır anlatmak istemiyordum ama bir cevabım vardı...

-''Kan'' dedim...

-''Ahh evet dedi Sally nin anlattığına göre senden bir süre önce uyanıp su içmek istemiş sonra bardağı yere düşürmüş suyun bir kısmı da onun üzerine dökülmüş sonra gidip üzerini değiştirmiş, bu arada da sen sinir krizi geçirmişsin'' dedi evet olaylar örtüşüyordu yerdeki kayganlık su, Sally nin olmamasının nedeni üzerini değiştirmeye gitmiş olması... peki ya cam, el izi, kırılma sesi...

-''Peki ya cam dedim o da açıktı üstünde bir el izi vardı bir de kırılma sesi duydum...

-''Camın açık olmasının sebebi Sally döndüğünde senin yorganın yerdeymiş ve terliymişsin ve kafanı ranzanın demirlerine çarpmışsın Sally önce anlamamış kafanı çarptığını o yüzden hemen camı açmış ve sana seslenmiş cevap vermeyince yanına gelmiş ve kafandaki kanı görüp çığlık atmaya başlamış. Sonuç olarak burdasın'' dedi Vay canına şimdi de delirmiştim... 

-''Peki yurda dönebilir miyim ?

-''Tabii ki zaten 2 gündür burdasın Arkadaşın Sally de seni çok merak etti yorgunluktan uyuykalıncaya kadar başında bekledi''dedi ve gitti... Ayy canım arkadaşım beklemiş beni diye geçirdim içimden (delirmiş bir kız için bile bu davranış kendini çok iyi hissettirir). Hemen kalktım kabloları falan hemşire gelip çıkarttı bende hemen servisle yurda döndüm. Vay canına insanlar koridora çıkmaya başlamıştı yeni haberleri duymak için sabırsızlanıyordum. Tam o insanların yanından geçerken sarışın, mavi gözlü bir kız arkamdan DUYDUĞUMA GÖRE DELİRMİŞSİN diye bağırdı...Yanında da Jake vardı ! Onunla ilgilenmemeye karar verdim, o çocukta ters giden bir şeyler var...

  Hmm seçeneklere bir bakalım dön arkanı ve o kızın kolunu kır veya yoluna devam et . Ama bir seçenek daha vardı :))

-''Ahh evet bazı sorunlar yaşadım tatlım ama ne yaşadığımı merak ediyorsan az önce söylediğin sözü tekrar et '' diye bağırdım kıza bir- iki dakika zaferimin tadını çıkardıktan sonra odama döndüm.

Sally nin saçmalıklarını falan dinledim. Tek önemli haber yarın saat 15.00 'da bir duyuru yapılacakmış çok önemliymiş. Sally nin öğrendiğine göre son olayların durumu iyice ciddileşmiş... Daha ne kadar delirebilirim bilemiyorum....

_____________________________

Kızlar daha çook şaşıracağınız şey var aklımda :)) Lütfen okumaya devam edin oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :))

Vampir GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin