3. Bölüm

195 24 22
                                    

Bugün Vampir Tarihi sınıfına girer girmez ne olduğunu tahmin edemezsiniz. Bütün öğrenciler ayaktaydı ve hepsinin elinde bir kazık vardı. Hemen kapıda yazan derse baktım, tamam vampir tarihi yazıyordu. Doğru sınıftaydım. Henüz kimse beni fark etmemişti bende hemen arka sıralardan birine geçip sıranın üzerindeki kazığı elime aldım. Tanrım ne kadar ağır... Yan tarafta oturan kız şu çarptığım kızdı rastlantıya bakar mısınız? Beni görünce hemen bakışlarını çevirdi ee kız haklı tabii...

-''Merhaba'' dedim çarptığım kıza kimseyi üzmek istemem sonuçta... 

-''Merhaba ben Sally'' dedi ve hemen boştaki elini uzattı iyi kızmış anlayacağınız...

-''Merhaba bende Lisa''dedim ve hocayı göstererek ''Neden elimize bunları verdiler ki bu kazıkları ancak 3. Vampir yılındaki öğrenciler kullanabilir'' dedim 

-''Bilmiyorum''dedi bende hocayı dinlemeye koyuldum...

Keşke dinlemez olsaydım... Hocanın son sözü sınıfa meteor gibi düştü herkes birbirine bakarak birinin şaka yaptık diye ortaya çıkmasını bekliyordu... Ama o biri hiçbir zaman gelmedi onun yerine hoca devam etti...

-''Çok mecbur olmasaydık size bunları anlatmazdık. Ama her an tetikte olmamız lazım... Ülkenin her yerindeki vampir okullarına, cadı okullarına, kurtadam okullarında kötü şeyler oluyor... Henüz ne olduğunu çözemedik ama bu şeyler vampirlerin kanını emiyor, cadılara büyü yapıyor ve kurtadamları parçalıyor... Her an ama her an tetikte olmalısınız. En son saldırı buraya 300 km ötedeki vampir okuluna oldu buraya gelmeleri ne yazık ki an meselesi kendinizi korumanız lazım bu yüzden bugün Dövüş sanatları ve kazık kullanma derslerini öğreneceksiniz... Kendinizi koruyun çocuklar ve sakın yalnız gezmeyin'' dedi ve sınıftan çıktı...

Sally ağlamaya başladı. Sınıftaki herkes birbirine bakarak konuşmaya başladı kimisi öleceğimizi kimisi yeneceğimizi kimisi hocanın şaka yaptığını iddia ediyordu... Bense kapıya doğru bakıyordum dışarıya çıksam mı diye düşünüyordum sonra hocanın uyarısı aklıma geldi sakın yalnız gezmeyin... Bende dönüp Sally yi teselli etmeye koyuldum. Hıçkırıklarının arasından ne dediği anlaşılmıyordu ama galiba lanet okuyordu.

-''Böyle olmamalıydı dedi bana dönüp hocanın sınıfa gelip her an ölebileceğimizi söylemesi yerine adınız ne tatilde ne yaptınız falan demesi lazımdı dedi ve ağlamaya devam etti...

Gün boyunca sınıftan kimse adımını atmadı, tuvalete beraber gittik, yemek yememeye karar verdik çünkü herkes korkuyordu bazılarımız yanında getirdiği yiyeceklerini paylaştı bazılarımız sınıfı sakinleştirmek için konuşma yaptı... Arada da kazık kullanma dersi hocası gelip bir şeyler öğretmeye çalıştı ama tanrıım o kadar korkmuştu ki herkes hoca bile... sonra hiçbir şey öğretemeden gitti bu arada dövüş sanatları hocamız gelemedi çünkü 300 km uzaklıktaki okula yardıma gidip bir daha geri dönmemiş...

Okuldan çıkarken herkes grup halinde çıktı. Şehirde öyle bir sessizlik hakimdi ki sanki hiçbir insan yaşamıyormuş gibi yerlerde uyarı mektupları vardı bu durumu şehre mektuplarla bildirmişler... Mektubu okuduğunda Robert amcanın yüzünü merak ettim... Sonra Sally le beraber servise binip 5 blok ötedeki yurda geldik. Kimse tek kelime etmedi Sally nin ağlaması durmuştu ama odaya gelir gelmez tekrar ağlamaya başladı bu arada aynı odada kalıyoruz... bu habere bile sevinemedik...

Şuan oturuyorum akşam yemeklerimiz odamıza geldi bir de okul saatleri değişmiş artık okula sadece yarım gün gideceğiz okulu asmak ölüm demek yalnız gezmek ölüm demek... Şehirde de dışarı çıkma yasağı varmış az önce Robert amcayla konuştum benim için çok korkmuş... Şimdi uyuyacağım dün gece tek endişem okuldu şimdi ise ölmek...

______________________________

Kızlar şu andan itibaren hikaye iyice heyecan verici hale gelecek... Lütfen okumaya devam edin ve yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin...Yanlışlarımı bana söyleyin lütfeen :) Kendinize iyi bakıın :) yb yarın akşam... :)

Vampir GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin