5. Bölüm

280 17 18
                                    

HATIRLATMA:

  Tek önemli haber yarın saat 15.00 'da bir duyuru yapılacakmış çok önemliymiş. Sally nin öğrendiğine göre son olayların durumu iyice ciddileşmiş... Daha ne kadar delirebilirim bilemiyorum....

___________________________________________________________

Bugün şu saçma duyurularını yapacaklar. İnsanlar pek çok şey düşünüyorlar kimileri tehlikenin geçtiğini, kimileri hala öleceğimizi, kimileri ise şaka yapıldığını düşünebilecek kadar mantıksızlaşıp, rahatlamıştı. Sally de bunlardan biri her şeyin geçtiğini düşünüyor. Aptallar! Daha her şey yeni başlıyor...

Neyse insanlara kızmayı bırakıp hazırlanmam lazım Saat kaç? 14.33 

-''Hadi Sally çıkmamız lazım servisler gidiyor!''dedim camdan okulun çatısına bakarak, hala cama çok rahat yaklaşamıyorum ama nedense içimden hep kendimi daha kötüsüne hazırlamam gerektiği geçiyor...

-''Tamam geliyoruuum'' diye bağırdı Sally sonra yurdun çıkışına doğru yürümeye başladık.

___________________________________________________________

-''Lütfen oturun''dedi okulun müdürü kahverengi büyük çerçeveli gözlükleri, ince yüzüyle tam bir tezat oluşturuyordu. Bütün öğrenciler kendine oturacak bir yer bulduktan sonra konuşmaya başladı. O sırada salona bir göz gezdirdim, kendi sorunlarım yüzünden hiç çevreye göz gezdirmemiştim. Şu salak sarışın kızla Jack yine yan yana oturmuş. HIH çok da umrumda sanki ! Yeter bu kadar göz gezdirme diyerek müdürü dinlemeye koyuldum.

-''Sevgili öğrencilerim. En son olan olaylar hakkında çok büyük gelişmeler var. Onları size anlatmadan önce sizlerle biraz konuşmak istiyorum. Bu okulda ne olursa olsun size zarar verilmesine izin vermeyeceğiz. Ama sizin de size dağıttığımız kurallara uymanız beklenmektedir.O sırada bir kadın 3 sayfalık bir kitapçığı önümüze koydu. Tanrım delirmiş bunlar !. Eğer uymazsanız sonuçlarına katlanmanız gerekir ve biz de size bir şey olsun istemeyiz. Size ilk duyurumuzu yaptığımızda çok yıprananlarınız, niye bana bakıyor bu kadın! ilk başta şaka sananlarınız veya hala durumun ciddiyetini kavramamış olanlarınız oldu. Sizleri olabildiğince olayların dışında tutmaya çalışacağız ama bize saldırmak isteyen şeylerin hikayesini bilmelisiniz. O yüzden kitapçıklarınızın son sayfasındaki metni okuyun. Sizin yapmanız gereken her şey ve okulumuzun yapacakları, diğer okulların durumları yani saldırılarla ilgili her şey kitapçıklarınızda yazıyor. Bir an önce okumaya bakın ve kendinizi geliştirmeye çalışın. Hocalarınız sayesinde kazık kullanmayı öğrendiniz ne olursa olsun burası bir okul o yüzden yarından sonraki gün kazık kullanma sınavına gireceksiniz eğer sınavdan geçemeyenler olursa ailelerinin yanına gönderilecekler, bunu bir fırsat olarak düşünmeyin çünkü şehirdekilerin can güvenliği kesinlikle daha az. İyi günler. Kendinize iyi bakın'' dedi ve kürsüden indi salondan bir süre hiç çıt çıkmadı.

Ben hiç vakit kaybetmeden yurda gitmek istiyordum. Kitapçığımı yurtda okuyacağım o yüzden Sally ye geliyor musun diyerek başımı çevirdim ama o çoktan kitapçığı okumaya başlamıştı. Bir süre çevreye göz attım herkes salonda mı diye. Salak sarışın kız orada ama Jake yok nereye gitti acaba ? Neyse Sally ye gidiyorum ben dedim ama haliyle duymadı beni bende servislere yürümeye başladım.

Odaya girdiğimde hemen yatağımın üstüne hopladım, sanki kağıdın üstüne oturduğunuzda bir ses çıkar ya öyle bir ses duydum ve hemen kalktım 

                  Evet bir kağıt vardı üzerinde de  kanla yazılmış bir yazı '' HER ŞEY YENİ BAŞLIYOR '' 

Galiba yine sinir krizi geçiriyorum ! Hayır hayır ama bu gerçek evet gerçek kriz olsa çoktan bayılmam gerekirdi, odanın içinde dört dönüyorum nasıl olur böyle bir şey kim yapabilir bunu ya, ya  saldırılarla ilgisi varsa saçmalama dedim kendi kendime, saldırılarla ilgisi olsa neden ben neden bana gelir ki bu not müdüre gelmesi gerekmez mi ya da hocalara ? Ortada yanlış giden bir şeyler var cam, cam da açık hem ya, ya geçen seferki kriz, gerçekse Aman Tanrım !!!! Hemen, hemen kitapçığı okumam lazım saldırılarla ilgisi varsa eğer bu notun, kimin yaptığını bilmem gerek!!

Okul Kuralları, Okulumuzun Yapacakları vs. vs. Hıh tamam buldum Saldırıları Yapanlar. Kitapçıkta aynen şöyle yazıyor. 

'' Sevgili öğrenciler Bu saldırıları yapan şeyler kimyasal işlemlerden geçirilmiş, birtakım virüslerin karıştırılıp insanlara enjekte etmeleri sonucu çoğalıyor. Bu virüs insanlarda ancak enjekte edilince işe yarıyor, vampir, cadı ve kurtadamlarda ise bu virüsler türlerine göre ısırarak veya solunarak karşı bireye geçebiliyor ve beynin %100 ünü kullanıyor ama bilgileri işleve geçiremiyor. Bu virüs hareketlerini düşünce gücüyle yapıyor yani sen o bedenin karşısında aklından ne geçirirsen onu yapıyor. Çözüm olarak aklımdan iyi şeyler geçirmem lazım diyorsunuz. Ama bu virüsün bir özelliği daha var karşısında içinden iyi şeyler geçirebilmek neredeyse imkansız şu ana kadar hiçbir canlının iradesi buna yetmemiş. Yani  virüsün tek eksik yönü canlının beynini ele geçirdikten sonra içindeki bilgileri işleve geçiremiyor. O yüzden aynı ortamdaki başka bir canlının beynindeki düşünceyi kullanıyor. Yani virüsün işlevi için iki beyin lazım. Tek çözüm ya sağlam irade ya da kazık kullanma becerisi...

Her şey o kadar karıştı ki hemen çantamdaki kan şişesini alıp hepsini içtim. Tamam beynim artık daha iyi çalışıyor.

  Kitapçığın hepsini okudum sonunda, hepsi bildiğimiz kurallar, okulun yapacağı ise bizi korumak sadece, eğer saldırı olursa şehirdekilerin yaşama şansı yok... Bir ilginç detay daha var virüs saldırıları dün son bulmuş yani okul tam bir daire içerisinde kalıyor en yakın saldırı yeri 300 km uzakta yani virüs şehri sarmış ama her nedense saldırmıyorlar... Ayrıca  virüsle bir iletişim olmuş müdür odasında bir ses kaydı bulmuş kayıtta bi erkek sesi aynı şeyi söyleyip duruyormuş.

                                                     ''HER ŞEY YENİ BAŞLIYOR '' 

__________________________________________________________

   İtiraf ediyorum bu bölümü ilk yazıp bitirdiğimde tekrar okudum ve hiçbir şey anlamadım. Sonra 2 saat boyunca değişiklikler yapıp sonunda bitirdim. Aslında tam bir vampir hayatı hikayesi yazmayı düşünüyordum ama bu tür hikayelerden o kadar çok var ki. Ben de benimkisi farklı olsun istedim. Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin. Fikirleriniz benim için çok önemli. Umarım beğenirsiniz :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin