Ahh kahretsin!! Geç kaldım!! Evet ilk gün için berbat bir başlangıç... Şu an deli gibi koşuyorum ve terden sıırılsıklam oldum. Kahretsin niye her şey beni buluyor...
-''Hey önüne baksana''
-''Bakıyorum ya salak''diye tersledim bir kızı aslında şirin bir kıza benziyodu ama şuan çok sinirliyim...
Vee yine kahretsin!! Kitaplarım yere düştü. İlk ders Vampir Tarihi, okumaya bayılıyorum o yuzden tam benlik bir derse benziyor. Kitaplarımı koşarken düşürüdüğüm için geriye dönüp almam gerekiyor. Ama kitaplarım yerde değil onun yerine bir çift erkek botu sonra siyah bir pantolon, beyaz bir tişört vee kusursuz bir yüz :)) Zaman durdu sanki yakışıklı çocuk bana doğru yürüyor hemde bütün okulun önünde ve bir el görüyorum... Tamam kendimi toparlamalıyım!..
- ''Bu kitaplar senin mi? diyor ne desem ki benim dimi az önce düşürdüm.
-'' Hı hı benim onlar düşürdüm de az önce koşarken...'' ahh salak ne biçim konuştun öyle kendimi boğmak istiyorum !!
-''Al bakalım''dedi ve göz kırptı tanrıım çook şirin :) Sonra devam etti.
-''Ben Jack Juster dedi elini uzatarak seni daha önce görmedim ilk yılın olmalı dedi dolabını açarak... bu arada dolaplarımız yan yana :))
-''Ben de Lisa Roth dedim elini sıkarak sonra geç kaldığım aklıma geldi...
Sonra görüşürüz dedim ve koşarak uzaklaştım oradan günüm güzelleşmeye başlamıştı işte... :)) Bir de şu Vampir tarihi sınıfını bulsam...
___________________________________________________________
Yorumlarınızı bekliyorum lütfeen eksiklerimi bilmem gerek hemen 3. bölümü de şimdi yayınlayabilirim. Ama ondan sonra biraz gecikebilir. Lütfen oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin :) Kendinize iyi bakın kızlar :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Günü
VampireLisa Roth tipik bir genç kız...Canı sıkıldığında çikolata yiyen, müzik dinleyen... ama bir farkı var o bir vampir. Ve kendini sıradan sanıyor...Vampirler kendini sıradan sanmamalı öyle değil mi ? Sevgili okulu ona sıradan olmadığını gösterecek... Li...