1. bölüm

267 29 15
                                    

-''Hadi Lisaaa geç kalacaksın!' Bu sesi duyduğumda daha yeni uyumuş gibiydim. 

-''Ama saat daha çook erken. Bi saniye bu yanık kokusu da ne ?? O kadar kötü kokuyordu ki, ev yanıyor sandım bir an, kahretsin terliklerim nerde? Tamam buldum.

-''Bişey yok Lisa sadece omletini yaktım''dedi Robert amca üzgün olduğunu belirten bir ifadeyle ellerini kaldırdı.

-''Ne yazık ki kahvaltı yapmaya zamanın yok''dedi o kadar üzülmüştü ki bir an teselli etme ihtiyacı duydum.

-''Tamam sorun yok okulda yaparım kahvaltımı''dedim ve odama geri döndüm.

 Valizlerim zaten hazırdı. Odama bir kez daha göz gezdirdim. Unuttuğum bir şey yoktu, ama burayı özleyecektim neyse dün hazırladığım okul kıyafetlerimi giymeye koyuldum. Vampir Akademisi kıyafetleri o kadar da kötü değildi açıkçası... Siyah bir şort ve beyaz bir tişört ve tişörtün üzerinde bir dairenin içindeki V harfi sade ve sıradan... Tamam itiraf ediyorum siyah ve beyaz bana yakışıyordu. Aslında çirkin bir kız sayılmam :)) Sarı belime kadar uzanan saçlarımı ördüm ve omzumdan aşağı bıraktım. Gri renkli gözlerime hemen bir rimel, dolgun dudaklarıma ise renksiz bir parlatıcı sürdüm hazırdım galiba son kez aynada kendime baktım. Ve valizlerimi alıp odadan çıktım. Midemdeki kelebeklere söz geçiremiyordum yine... onlara söz geçirebilen tek şey çikolataydı :))

_____________________________________________________________________________

Merhaba kızlar :)) Fikirleriniz benim için çok önemli oylarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum. Bu benim ilk hikayem o yuzden bazı yanlışlar yapmış olabilirim lütfen beni uyarın. Fırsat buldukça yazacağım devamını... 2. bölümü hemen yazıyorum. :) Kendinize iyi bakıın :))

Vampir GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin