2.

8.2K 237 19
                                    

Kada sam došla k sebi nalazila sam se u jednoj sobi koja se nalazila u potkrovlju.Soba je imala prozor,krevet i ormar i još jedna vrata.

Ustala sam se s kreveta i razgledala sobu i tražila bilo kakav način da pobjegnem odavde.Probala sam otvorit jedna vrata koja su se nalazila na zidu prekoputa kreveta.To je bilo kupatilo.Tuš kabina,umivaonik i školjka.

Zatvorila vrata i pokušala otvoriti druga.Htjela sam ih razvalit.

"Gadovi tko god da ste pustite me..."Vikala sam plačući i lupajući šakama svom snagom u vrata.Odjednom sam čula korake i odmakla se od vrata.

U sobu je ušao neki dečko kojeg sam prvi put vidjela u životu.Imao je sivkaste oči,crnu kosu,visok i nabildan.Imao je i bradicu.Izgledao je kao neki mafijaš.

"Pustite me.Tko ste vi?"-počela sam se derati.

"Začepi i izvoli sjest na krevet."-grubo mi je odgovorio.Imao je tako hladan i mrk pogled.

"Pusti me gade prokleti."počela sam se derati i krenila prema vratima.Zgrabio me za podlakticu i svom snagom gurnio na krevet.Sjeo je na mene i uhvatio me za vrat.

"Ne budeš li se smirila zavezat ću te i mučit dok ne umreš.Jel ti jasno?"šapćući mi kaže na uho.Od njegovog glasa i daha kojeg sam osjetila na svom vratu sam protrnila.

"Jel ti jasno."Grubo kaže i stisne još jače za vrat.

"J-jasno."promucam. Jedva sam već mogla disati. Zašto se događa ovo?Suze su mi krenile na lice kao kiša u jesen...

"Ima da me slušaš.Budeš li bilo kakvu glupost napravila kaznit ću te. Tamo možeš na wc,ali tuširat se i ovo ostalo ne.Imam kamere ovdje pratim sve što radiš."pogleda me i počupa za kosu.

Od njegovog glasa i pogleda ledila mi se krv u žilama. Hoće me silovati i ubiti?Prodati u bijelo roblje??Suze su mi same išle na lice.

"Jesi shvatila sad sve?"uputi mi oštar pogled od kojeg progovorit nisam mogla.Bila sam kao nijema.

"D-da..."jedva promucam. Klimnio je glavom.Bocu vode mi je ostavio na krevetu i izašao van iz sobe.

Sklupčala sam se na krevet i plakala iz sve snage. Osjećala sam se kao da se utapam u vlastitim suzama. Ubrzo sam zaspala...

***

Ujutro kada sam se probudila prvo sam otišla mokriti. Htjela sam se umiti i oprati zube. OD plakanja sva sam bila natečena i blijeda. Udahnila sam duboko i pokucala na vrata. Ubrzo je netko otkljušao vrata i ušao u sobu.

"Što trebaš?"To je bio onaj dečko od sinoć.Sva sam se ukočila.

"J-jel mogu oprat zube i umit se?"upitam ga i spustim glavu.

"Možeš."-glavom da znak da krenem za njim.Spuštali smo niz stepenice i došli u neki dnevni boravak.Nije bilo nikog.Pokazao mi je kupatilo i dao mi četkicu s kojom mogu oprat zube.

"Hvala.."zahvalim se i uzmem četkicu.On je zatvorio vrata i čekao me pred njima.

"Stani."-uhvati me za podlakticu kad sam krenila prema svojoj "sobi."Okrenila sam se prema njemu.

"Molim?"-odgovorim pomalo bezobrazno.

"Prvo nećeš se ponašati bezobrazno prema meni,a kao drugo ja sam Luka i sve što budeš trebala meni se obrati." Imao je obučeno crnu majicu kratkih rukava i sivu trenirku.

"Zašto si me oteo?"-oči su mi se nakupile suzama i maknila sam njegovu ruku s moje ruke.

"Saznat ćeš kad bude vrijeme."hladno mi odgovori.

"Ma šta ću saznat?Ti si jedan obični gad.oćeš me ubit?Ajde odmah me ubij..."izderem se na njega kroz suze.

Opalio mi je šamar,a ja sam od jačine pala na pod.Digao me i nosio preko ramena do sobe,a onda me....






O T E T AWhere stories live. Discover now