4.

6.9K 219 6
                                    

S Lukom sam sjedila u dnevnom boravku,a onda su došli Mislav i Nikola.

"Ooo prijatelju."-kaže dečko sa svjetlom kosom

"Zdravo."-kaže ovaj drugi.

"O stigli ste.".Kaže Luka i ode ih pozdravit.

"Jel to ona?"-Luku pita dečko sa svjetlom kosom.

"Da vas upoznam...Ciara ovo je Mislav,a ovo je Nikola."-Kiselo se nasmješim.

"Napokon da te upoznam nakon 3 godine."-Kaže Nikola. Nikola mi se činio malo opasnijim od Mislava.

"Šta ima novog?"Luka uzme bocu viskija i natoči njima trojici.

"Oćeš ti?"-pogleda u mene.

"Neću hvala."Stisla sam se uz Luku jer mi se Nikola nije činio baš simpatično.

"Kasnimo 2 dana,ali imali smo nekog nedovršenog posla i morali smo to dovršit."Ispriča se Mislav Luki.

Dok su njih trojica pričali ja sam razmišljala o Larisi i Tei. Užasno mi nedostaju. Kad bi ih sad barem mogla zagrliti i sve im ispričat. Čak mi i onaj moj bezobrazni brat nedostaje. A mama se sigurno vucara sa onim svojim...

"Ciara."-misli mi prekine Luka.

"Ha?"pogledam u njega. Uopće nisam čula ni skontala da me 3 puta prije toga zvao.

"O čemu razmišljaš?"-upita me

"Ma nešto sam se zamislila.".odgovorim

Ustala sam se i krenila u sobu.

"Laku noć."pozdravim ih. Mislav i Nikola su mi uzvratili.

Luka je krenio za mnom.

"Šta ti je?"Ušli smo u sobu.

"Nedostaju mi Larisa i Tea."Pogledam u Luku.

"Hjoj Ciara...Proći će i ovo sve pa ćeš moći se vidjet s njih dvije.."-stavi ruku oko moga struka

"Zašto ih ne mogu vidjeti?"upitam ga sa suzama u očima.

"Zato što je tvoj život u pitanju."pomalo je postao nervozniji.

"Mahh....."sjednem na krevet

"Žao mi je,ali ne može drugačije."Sjeo je kraj mene i okrenio mi glavu prema sebi onako nježno. Pogledala sam ga ravno u oči sa suzama u očima i zagrlila ga. I on je mene.

Legla sam na krevet.

"Molim te ostani večeras."Uhvatim ga za podlakticu. Izuo se,legao kraj mene i zagrlio me.

Uz njega sam se osjećala tako sigurno i nekako potpuno.Dok smo ležali zagrljeni upijala sam njegov miris i samo sklopila oči.

O T E T AWhere stories live. Discover now