Vratili smo se u New York. Ciaru sam zadužio za vođenje papirologije kluba.
U Ciaru imam povjerena,a i plus mi je to što me se boji i zna da bi ju ubio ako bi me izdala.
"Otkud ti ovdje?" Na vratima ureda kluba me dočeka Nikola. Bio je užasno iznenađen mojim dolaskom. Toliko mu je izraz bio smiješan da sam se jedva suzdržo da se ne puknem smijat.
"Pa došao sam u svoj klub. Šta se trebam najavit?"pogledam ga i prođem kraj njega u klub.
"Pa ne...mislio sam da se vraćaš tek za 5 dana."krene za mnom
"Planovi su se promijenili. Pripremi mi sve papire na stol."kimnem glavom u znak pozdrava konobaru.
"Nisam još napravio obračun za ovaj mjesec." Pa normalno da nije kad mora razmislit kolko može ukrast,a da ja kao neprimjetim.
Više od pola godine me neko potkrada,ali sam mislio da je to samo neka greška ili da se stvarno smanjio posao u klubu.
"A zašto nisi? Dovedi mi glavnog konobara u ured."Nikola kimne glavom i ode. Sjeo sam u svoju fotelju i usipao si viskija.
Nikola i Petar(glavni konobar)su ušli unutra.
"Dobar dan šefe."Petar me pozdravi.
"Sad ćete mi reći prvo šta je bilo s Larom?"Petar je pogledao u Nikolu.
"Pa rekao ti je Mislav."Nikola se ubaci.
"Petre šta je bilo s Larom?"Nikoli sam uputio jedan bjesni pogled. Ma samo da otkrijem da on stoji iza svega onda je gotov.
"Pa razbila je bocu Jacka i Nikola joj je rekao da će joj to odbiti od plaće i onda je ona poludila i dala otkaz."Petru je zadrhtao glas.
Znao sam da me lažu obojica. Petar jer mu je Nikola sigurno zaprijetio,a Nikola jer zna da bi ga ubio. Što je vrlo moguće.
3 sata prije.
Našao sam se s Larom. Konobaricom koja je radila kod mene 3 godine i u koju sam imao najviše povjerenja.
"Zašto si dala otkaz?" Nevjerujem da bi ona dala otkaz zbog jebene boce Jacka.
"Pa zbog boce."Jako dobro sam upoznao Laru tako da znam kad govori istinu i kad ne.
"Lara nemoj me lagat reci mi."povisim ton
"Pa primjetila sam da se u zadnjih par mjeseci ne otkucaju sve boce koje se naruče. Naprimjer: Netko naruči bocu Jacka i bocu Vodke. Račun za Vodku imam,a za Jack nemam. To sam primjetila kad bi navečer radila obračun. Gledala bi po računima. No šutila sam i nisam se htjela petljat jer sam dobila svaki put u isti dan redovno plaću i nisam htjela ništa govoriti nego sam trpila. I onda mi je prošli vikend slučajno iskliznila tacna iz ruke i razbile su se dvije boce Jacka i popizdila sam jer je Nikola rekao da će mi te dvije boce odbiti od plaće,a znam da se ne otkuca svaka boca." Oduvijek je ona radila sve kako treba.
"Pa čekaj jel ti nisi radila na blagajni?" Lara podigne obrvu.
"Hahahaha Nikola je rekao da će on bit na blagajni kao da ste vi tako naredili,a ja sam nosila on je otkucavao."
"Ti ćeš se vratit na posao i postavit ću te za voditelja." Lara ima da se vrati na posao.
"U redu."Lara spusti glavu pa se nasmiješi."Petre evo ti knjižica možeš si tražiti drugi posao."pružim mu knjižicu,a on se ustane sa stolice i ode.
Sada smo ostali samo Nikola i ja...
YOU ARE READING
O T E T A
ActionOteli su ju. Hoce li ju ubiti ili ostaviti na zivotu saznajte u prici:) #1-boy