LUKA

6.6K 218 1
                                    

Svaki put kad ju pogledam sjetim se onoga kad sam ju remenom istukao. No,ne mogu podnjet neposluh. Žao mi je užasno bilo kasnije,ali neko mora bit autoritet u svemu ovome. Možda na loš način ovo sve radim,ali naučit će postati čvršća i postati prava žena. Još uvijek ima onaj bebasti pogled. Nije još prošla stvari koje bi ju promijenile i pretvorile u čvršću i opreznu. Još je neiskusna i pomalo naivna. Dosta toga znam o njoj. I znam da nikad ne uzima u trgovinama prvi hladni proizvod nego treći. Reže se samo zato jer se ne može borit sa nekim lošim osjećajima i situacijama. Tako "riješava" problem. Kad ide spavat u sobi mora biti potpuni mrak. Spava sa slušalicama u ušima slušajući glazbu.Jedino tako uspije zaspat. Mama joj radi kao striptizeta u jednom noćnom klubu. Brat joj skoro pa i nije kod kuće. Prepuštena je sama sebi.

Ima tako predivno savršenu kosu i oči koje sjaje. Da barem ova noć može trajati zauvijek. Nikom ju ne bi dao. Bit će samo moja. Ako neće bit moja neće bit ničija. Nitko ju ne poznaje kao ja. Iz daljine sam ju uvijek promatrao i uvijek znao što se događa. Sjećam se kada je jednom poslije škole kada se vratila kući bacila torbu i otrčala na obližnje igralište. Sjela je na klupu i plakala iz sve snage. Još tada sam htio doći kod nje jer mrzio sam dane kada bi ona bila tužna i kada bi njeno predivno lice suze prekrivale. Neću dozvoliti da joj se nešto dogodi. Previše vrijedi,a premalo je toga svjesna.

O T E T AWhere stories live. Discover now