Luke nije bilo cijeli dan kod kuće. Nemam ni mobitel da se čujem s njim,ništa. Ne znam jel sve okej ili mu se nešto dogodilo. Nervozno sam počela hodati po boravku gore-dolje. Sama sebi sam već išla na živce,ali kad bi sjela ne bih mogla ni sjedit.
"Evo me." Odjednom se Luka pojavi iz vedra neba. Zatrčala sam se prema njemu i skočila mu u zagrljaj. Bez obzira na sve što je bilo među nama bila sam tako jebeno sretna što ga vidim.
"Nikad da me nisi više ostavio ovako."počnem ga ljubiti.
"Ljube,pa nisam mislio da ćeš se zabrinit što me nema."Luka me uhvati za lice i pogleda u mene.
"Nikad to više nemoj pomislit."poljubim ga.
Jesam li se ja to zaljubila u njega? Da li prvi puta nekoga iskreno ovako volim? Što ako je sve samo neka njegova igra i ako me povrijedi? Za njega bi u vatru skočila ako treba.
"Ajde idi se spremi. Idemo na party u klub." Party?? Pa nemam ni šta obući.
"Luka pa ja nemam što obući...."snuždeno sjednem na fotelju.
"Riješio sam i to."Luka na stol stavi kutiju i izvadi prekrasnu crnu čipkastu haljinu."Ajmee Luka predivna je."zagrlim ga.
Haljina je stvarno predivna. Ali.... kako ću ja izgledati u njoj? Nekad pomislim da recimo za ovakve haljine nisam dovoljno zgodna.
Našminkala sam se,kosu povezala u visoki zalizani rep,obula sam crne otvorene štikle.
"Pas mater."Luka me pogledao kao da je duha vidio.
"Nevalja,jel da?"slegnem s ramenima i spustim pogled.
"Ciara ti nemaš pojma koliko si jebeno savršena. Brutalno izgledaš. Trebaš imat više samopouzdanja u sebe. Kako samu sebe budeš vidjela tako će te vidjeti i drugi." Klimnem glavom i nasmiješim se. Smirio me.
On je obukao bijelu košulju,crne hlaće i cipele i stavio sat na ruku.
"Moram priznat i ti izgledaš vrlo zgodno."odmjerim ga, a on se pukne smijat i poljubi me u čelo.
Jedva čekam da dođemo u klub.***
"Dobro večer gazda."pozdravi nas zaštitar na ulazu.
Vani je bio ogroman red,a nas dvoje smo ušli ko gospoda. Vidjela sam da su cure odmjeravali i mene i njega. Ali mogu ga samo gledat. On je moj!
"Stigli ste."Mislav nas dočeka sa osmijehom na licu i rukuje s Lukom. Sjeli smo u glavni vip separe. Imali smo pogled na cijeli klub. Klub je već bio pun,a još ljudi je čekalo na ulazu.
"Ciara bome moram priznat izgledaš brutalno." Mislav me odmjeri od glave do pete.
"Oo pa hvala ti."namignem mu i nasmiješim se.
Luka i ja smo sjeli jedno kraj drugog,a Mislav preko puta nas.
"Jesu stigle hostese?" Luka upita Mislava.
"Jesu,spremaju se iza." Popije gutljaj viskija.
Luka mi je u času usipao Jack pomješan s colom. Sigurno misli da ću se napiti od jedne čaše hahahaha.
"Luka neću se napit od jedne čiste čaše Jacka..."šapnem Luki dok mi je sipao colu.
"Znam da nećeš,ali ovako ti je finije."namigne mi.
Jao bože!!"A gdje je Nikola?"Luka upita Mislava.
"Ne znam,nije uopće došao." Luka je pogledao u mene,stisnio vilicu i pogledao u gomilu ljudi u klubu.Ljudiii još malo je krajj:((
Vote,com??
YOU ARE READING
O T E T A
ActionOteli su ju. Hoce li ju ubiti ili ostaviti na zivotu saznajte u prici:) #1-boy