Čo robia ľudia, v noci, v parku?
Asi si niektorí ľudia povedia, že sem chodia, len nejakí feťáci, či úchyláci, poprípade sa tu možno stretávajú nejakí tí zaľúbenci.
Ako to vidíte vy?
Ale, samej seba sa pýtam, čo tu robím ja?
Popravde, ešte pred nejakým časom by som odpoveď poznala, no teraz...Môj čin som oľutovala vo chvíli, keď ma niekto celou silou zdrapol za zápästie a donútil ma otočiť sa k nemu.
„Koho to tu opäť nevidím, žeby sa naša malá Rory, zatúlala? Žeby hľadala niečo na odreagovanie?" vysmieval sa mi do očí a svoj stisk, každým pokusom vyslobodiť sa, zosilnel.
„Pusť ma!" precedila som pomedzi zuby a do očí sa mi z tej bolesti začali hrnúť slzy.
„Hádam sa mi tu nerozplačeš. Potrebovala by si niečo na upokojenie?" pritiahol si ma úplne k sebe, že som narazila do jeho hrude a tváre sme mali od seba, iba pár milimetrov.
„Čo odo mňa chceš?" zašepkala som a stále sa snažili vymaniť sa z jeho zovretia.
„Nič, Rory, len čakám, kedy do toho znova spadneš," mrkol na mňa a jazykom si prešiel po vrchnej pere.
„Nechaj ma na pokoji, Lyam! Nenávidím ťa a nikdy už s tebou nechcem mať nič spoločné!" napľula som mu do tváre, načo sa len zasmial a zotrel si sliny z tváre.
„V posteli si kričala niečo iné," zapriadol mi pri uchu a silno ma kusol do prsta. Zasyčala som a chcela ho kopnúť medzí nohy, no on bol šikovnejší a prisunul sa bližšie.
„Pusti ma! Nechaj ma na pokoji!" hučala som po ňom, ale s ním to ani nepohlo.
„No tak, pusť ju!" Začula som za chrbtom a Lyam zdvihol zrak na dotyčnú osobu za mnou.
Napokon ma pustil, no stihol mi s výsmechom povedať: „Ešte sme neskončili. Nikto ťa nebude ochraňovať navždy. Toto nie je koniec."
Ahojte💙💙💙
Som šťastná, že môžem písať o Rory💙Proste mi tento príbeh chýbal a to neprešli ani dva týždne😂💙
Dúfam, že ste tiež radi, za to💙💙💙
A čo na to zatiaľ vravíte?💙
Začala som troška inak, menšou drámou, no hádam vás to neodradí💙
Verím, že Rory budete mať naďalej radi ako aj Clem s Rainnom💙💙💙Takže som zvedavá na vaše názory a nezabudnite na vote💙💙💙
Ďakujem💙
Ľúbim vás💙💙💙💙Lol
YOU ARE READING
Catch Me Twice✅
Short StoryPokračovanie Write Me Twice. Rory už poznáte, ale jej príbeh nie. Nemala práve najlepšiu minulosť. Pohltila ju tá nesprávna skupina ľudí, zaplietla sa do veľkého zla. Ako je možné, že sa z toho dostala? Je to len Rainn, kto v tom má prsty? Čo keď t...