,,Vidím, že si na ten kus papiera mala veľké nervy," skonštatoval, keď videl otrhané a poškrkané strany.
,,Čítaj už a nekomentuj to!"
••••••••••••
Milý denník? Zošit? Kus papiera.
Oh...prečo toto píšem?
Tak fajn, môže mi to pomôcť.
Môže, nemusí...
Kde začať? Asi tam, kde to začalo, však?
Pravda, všetko to začalo pri mojej mame. Nikdy ma nemilovala, tak, ako Rainna. On bol jej dokonalý syn, ktorý vynikal takmer vo všetkom, vo všetkom bol lepší, no vždy ma podržal.On jediný ma skutočne ľúbil.
Môj mladší braček mi bol najväčšou oporou. Iba on, pokiaľ...
Pokiaľ som nestretla Henryho...môj vždy tajomný spolužiak, Henry.
Ako v nejakej knihe, však?
No, tak by sa to dalo definovať.
Bol záhadný a krásny, úžasný, ten pán dokonalý.
Keď sme sa prvýkrát zhovárali, nebol taký ako som si myslela.
Nebol drzý ani arogantný, práve naopak, bol milý a láskavý.
Odvtedy sme sa rozprávali každý deň, smiali sa, boli ticho a hľadeli na seba.Keď ma pobozkal, zdalo sa, akoby všetko bolo zrazu v poriadku...
Až na jednu vec...Margot.Jeho večne dokonalá Margot, ktorá chodila na súkromnú školu, takže to bolo jediné pozitívum jej dokonalosti.
V poslednom ročníku, presne aj v deň mojich narodenín, som domov priniesla moje vysvedčenie, s ktorým moja mama nebola ani trošku spokojná, no Rainna, vychválila až do nebies, za jeho takmer dokonalý prieme, 1,3. Pamätám si to ako dnes.
On odišiel na nejakú párty u kamaráta a ja som mlčky plakala v mojej izbe.
Keď som sa zahľadela na okno, ktoré nebolo ani meter nad zemou, nachvíľu som sa usmiala. Vyliezla som von a utekala za Henrym.No v okne som uvidela, ako sa rozpráva s Margot, a tak som začala kráčať ďalej. Moje slzy tiekli ako vodopády.
Prišla som až k parku, ale nešla som na naše obľúbené miesto. Ďalšiu ranu do srdca by som už nezniesla.
A tam som ho spoznala, Lyama.
To najväčšie zlo v mojom živote.
Chcel mi pomôcť a ja hlúpa som to prijala. Išla som za ním. Zaviedol ma do jeho domu a hneď mi do rúk strčil pohár s alkoholom, do ktorého niečo nasypal. Zo začiatku som to odmietala, no napokon som podľahla.Vzala som si to a vypila som ďalší a ďalší. Ani neviem, koľko ich bolo.
Na druhý deň mi Henry povedal, že sa s Margot rozišiel, pretože to bola vraj, len detská láska a ja som tá, ktorú skutočne miluje.
Vtedy sa mi v hlave rozjasnilo, ako keby som našla svetlo v nekonečnej tme.
Bola som šťastná, najviac na svete...teda, okrem neustáleho komandovania mojej matky.
Aj tak mi niečo chýbalo.
Moje telo niečo postrádalo.
Celé leto, po škole, som trávila s Henrym, a tak som nemala čas viac nad tým premýšľať...až kým som nenastúpila na strednú.
Je pravda, že som tam bola s Henrym, no on sa začal venovať viac svojmu štúdiu a chodil na všemožné krúžky. Trávili sme spolu deň v škole, možno jeden deň cez víkend, ani to nie.
Nedokázala som si nájsť priateľov, tých pravých, skôr som všetkých, len odháňala.
Sama už neviem, prečo, no asi mi to ostalo dodnes.V jeden deň to začalo, stačila na to jedna noc, kedy ma nohy opäť zaviedli na to miesto, do domu Lyama.
Cítila som sa tak sama, bála som sa, že o Henryho prichádzam.
Bola som taká hlúpa a nakoniec som o neho naozaj prišla.
Keď zistil, ako si ničím život, snažil sa mi pomôcť, nerozumel, prečo som to spravila...Vedel o tom aj môj brat, ktorý sa o to snažil už dlhšie, no neúspešne.
Ak ste na niečom závislí, nejde to len tak zastaviť.
No zastavili ma tri veci, to, ako sa Rainn trápil kvôli mne, to, ako ma moja rodina odsunula, najmä moja mama, už úplne a to, že sa Henry so mnou rozišiel.Možno, by to malo mať opačný účinok, no niečo v mojej hlavne mi vravelo, že toto nie som ja.
Musím sa zmeniť.
Taká už nechcem byť!Ahojte💙
Moc moc moc dúfam, že sa vám táto časť páčila😱
Hádam vám Rory priblížila svoj život viac a bolo to dostatočne pochopiteľné a tiež dúfam, že to dáva nejaký ten zmysel😂💙💙💙
Budem rada za vás názor💙💙💙
Ďakujem💙Ľúbim vás💙
💙Lol
YOU ARE READING
Catch Me Twice✅
Short StoryPokračovanie Write Me Twice. Rory už poznáte, ale jej príbeh nie. Nemala práve najlepšiu minulosť. Pohltila ju tá nesprávna skupina ľudí, zaplietla sa do veľkého zla. Ako je možné, že sa z toho dostala? Je to len Rainn, kto v tom má prsty? Čo keď t...