V tom momente som stuhla a telefón mi vypadol z ruky. Dúfala som, že padne iba na posteľ, no odrazil sa a skončil s buchotom na zemi.
Potichu som zanadávala, Mason niečo zamrmlal a otočila sa tak, že ma skoro udusil.
,,Mmm" zamumlala som a snažila sa ho dať zo mňa dole.
,,Och, prepáč," povedal rozospatým a chrapľavým hlasom, ,,som zvyknutý spať sám," pozrel sa na mňa s jedným okom otvoreným a ja by som za to bola aj rada, že má také krásne zvyky, no Henryho správa ma vykolajila natoľko, že som sa zmohla iba na to, že som sa na neho dívala ako na blázna.
,,Čo je? Vyzerám, ako niekto iný? Alebo si počas noci stratila pamäť?" spýtal sa pobavene.
Doslova som ho ignorovala a načiahla sa po môj mobil, na ktorý som bez slova začala hľadieť.
,,Uf...máš tam nejaké zaujímavé novinky?"zasmial sa a presunul sa bližšie ku mne.
,,Čo to robíš?" mierne podráždene som sa ho spýtala.
,,No chcem vidieť, čo ťa tak rozrušilo," zamračil a snažil sa mi mobil vrhnúť z rúk.
,,Mason," zapišťala som, keď ma opäť zavalilo jeho telo a on tak získal môj telefón.
,,Vráť mi ho!" povedala som rázne.
,,Henry?" odfrkol si a nechápavo na mňa hľadel.
,,Daj to sem, je to moje súkromie," načiahla som sa po neho.
,,Ako si vôbec dovoľuje ti ešte napísať?" pokrútil hlavou a zdal sa byť naštvaný.
,,Nestaraj sa do toho," hľadela som na displej a premýšľala, čo mu mám odpísať.
,,To nemyslíš vážne," neveriacky na mňa pozrel.
,,Čo ako?"
,,Ty mu chceš naozaj odpísať?"
,,No a čo? Do toho ťa nič," povedala som podráždene.
,,Rony,"povedal zúfalo, ,,tak moc ťa ranil."
Hľadela som raz na správy od Henryho a raz na Masona, akoby som sa snažila vybrať.
,,Jednoducho musím," pozrela som nachvíľu na neho a následne na displej, pretože som sa chystala odpísať Henrymu.
Rory.P: Ty mne tiež a veľmi. Ale si s Margot.
Správu som odoslala a zahľadela sa na Masona, ktorý si povzdychol a spýtavo na mňa hľadal.
,,Čo?" položila som otázku mierne odmerane.
,,Ja len, myslel som...ale nič," mávol rukou a ja som sa na neho zamračila.
,,Spravil by si to isté, keby išlo o Clem,"vyhŕkla som bez toho, aby som si to premyslela a rýchlo si dala ruku pred ústa, ,,Mason, ja..." Prerušil ma.
,,Nie,Rony, myslíš sa," povedal rozhodne, ,,nikdy by som neutekal za Clem, ak by som vedel, že ty budeš pri mne stáť. A ver mi, ja pri tebe chcem stáť," jeho výraz bol dokonale nečitateľný, vyšiel z izby a ja som si s otvorenýmo ústami sadla na zadok.
Doslova, ale na posteľ.
Čo to malo znamenať?
Ahojte moji úžasný čitatelia💙💙💙
Prajem vám všetko dobré do Nového roku💙💙💙
Nech sa vám darí a nech ste hlavne zdraví a hlavne, aby ste dosiahli toho, po čom túžite💙💙💙💙Lol
YOU ARE READING
Catch Me Twice✅
Short StoryPokračovanie Write Me Twice. Rory už poznáte, ale jej príbeh nie. Nemala práve najlepšiu minulosť. Pohltila ju tá nesprávna skupina ľudí, zaplietla sa do veľkého zla. Ako je možné, že sa z toho dostala? Je to len Rainn, kto v tom má prsty? Čo keď t...