,,Mám pocit, že všetci na nás zazerajú," obzrela som sa okolo a už asi po stýkrát, si snažila stiahnuť tie šaty viac pod zadok.
,,Nie na nás, na teba."
,,No jasné."
,,Ver mi, asi sú tie šaty naozaj prikrátke," uchechtla sa a ospravedlňujúco sa ma mňa usmiala.
,,Zabijem ťa," škaredo som na ňu zazrela.
,,Možno si tu aspoň niekoho nájdeš."
,,Čo tým chceš povedať?" dotknuto som sa spýtala.
,,No taak, povedzme si pravdu, to tvoje večne tmavé a dlhé oblečenie, vždy vlasy v cope, nikdy..."
,,Fajn, fajn, chápem," rezignovane som zdvihla ruky.
,,Nevadí, že tu je aj Rainn?" ukázala k stolu s občerstvením, kde sa môj brat napchával jednohubkami.
,,Je vidieť, že sme rodina," skonštatovala som a zasmiala sa, ,,a nie, nevadí mi to, neboj sa."
,,Naozaj? Ja len, nechcem, aby si sa znova cítila sama."
,,Clem, som v pohode, teraz áno," úprimne som sa na ňu usmiala.
,,Pôjdem nachvíľu za ním, nebude ti to prekážať?"
,,No taak, veď sa toľko nestrachuj, pokojne choď. Ja sa zatiaľ najem," obe sme sa zasmiali a ja som sa postavila bližšie k stolu s jedlom.
,,Zdravím, Rony," zašepkal mi pri uchu, až som podskočila.
Toto niee! Len to nie. Prečo? Prečo ja mám také šťastie?
Asi sa rozplačem.,,Nemusíš prejavovať toľko nadšenia," oprel sa o stôl a do úst si vložil nejaký kus syru.
,,Och, prepáč, som strašne rada, že ťa vidím," ironicky som predniesla a zatvárila sa otrávene.
,,Dnes vyzeráš naozaj dobre...hm, si tu aj s Clem?"
,,Keď sa na ňu pozeráš, tak ti logicky mohla prísť do mozgu táto informácia," pretočila som nad ním oči, zatiaľ, čo si premeriaval Clem, od hlavy až po pätám.
,,A po ďalšie, ak tvoje myslenie nevie spracovať, že niekoho má, tak ti to teraz oznamujem. Nechaj ju na pokoji, je zadaná," hovorila som karhavo a hľadela mu do očí.
,,To akože chodí s tamtým?" opovrhujúco sa pozrel na môjho brata, ktorému práve spadlo jedlo z úst.
,,Och," pleskla som sa po čele a mala chuť Rainna teraz uškrtiť, ,,je to môj brat. A áno s ním chodí, ty si to nevedel?" zvráštila som obočie.
,,Nie, nikdy som sa jej na nič nepýtal, no zdalo sa mi, že sa mi v poslednej dobe vyhýba, ale minulý týždeň to tak nevyzeralo...že je zadaná."
,,Čo bolo minulý týždeň?" nechápavo som sa zatvárila.
,,Pýtaj sa jej," odpovedal nezaujato a pozrel na mňa nečitateľným pohľadom.
,,Rony?" oslovil ma po dlhšej dobe ticha. Teda, ticha medzi nami.
,,Môžeš ma prestať volať Rony?"
,,Môžem...aale nechcem. Páči sa mi, ako sa mračíš, keď ťa tak oslovujem," mrkol na mňa a usmial sa.
Ahojte💙
Aj vy tak neznášate hmyz?😨
Pretože mi sem vletel nejaký tvor a stále bzučí a neskutočne ma to irituje😭😭pomoc😱
A mám pocit, akoby som mala blchy😂
Jeden z dôvodov, prečo nemám rada leto😂💔
A čo vravíte na časť? To o Clem?😱
Čakali ste niečo také?😕Ľúbim vás💙💙💙
💙Lol
YOU ARE READING
Catch Me Twice✅
Short StoryPokračovanie Write Me Twice. Rory už poznáte, ale jej príbeh nie. Nemala práve najlepšiu minulosť. Pohltila ju tá nesprávna skupina ľudí, zaplietla sa do veľkého zla. Ako je možné, že sa z toho dostala? Je to len Rainn, kto v tom má prsty? Čo keď t...