sbnǝǝzǝ

61 17 32
                                    

,,Takže, kedy mi dáš prečítať tvoj denník?" spýtala som sa s úškrnom na perách, keď sme kráčali domov.

,,A kto si tu z koho robí srandu," zasmial sa.

,,To nebol vtip."

,,Príď zajtra ku mne, poviem ti všetko, čo budeš chcieť."

Keď sme zastavili pred výťahom, nikto z nás sa ani nepohol, iba sme hľadeli na seba.

,,Asi by sme mali ten výťah privolať, nie?" spýtala som sa a naprázdno preglgla.

,,Čo ti v tom bráni, Rony?" Zamračila som sa na neho a snažila sa stlačiť tlačidlo, no chytil mi ruku.

,,Heej! O čo ti ide?" prižmúrila som na neho oči.

,,O nič," ľahostajné mykol plecami a stále držal moju ruku vo vzduchu.

,,Mason."

,,Rony?"

,,Mason!"

,,Áno, Rony?"

,,Pusti ma."

,,Dobre," usmial sa a pustil ma, no postavil sa tak, aby som to blbé tlačítko nemohla stiksknúť.

,,Chcem ísť spať."

,,Nevyzeráš tak."

,,Ak ma nepustíš, postarám sa o to, aby ťa tie dvere na tom výťahu rozpučili ako žabu!" zagánila som na neho a štuchla ho do hrude.

,,Si zlatučká, keď sa snažíš byť drsná," uchechtol sa.

,,Tak dobre, môžeme tu ostať a ty mi zatiaľ môžeš porozprávať svoj príbeh, keďže už je zajtra," zaškerila som sa.

,,Fajn, pustím ťa, keď si taká unavená," odstúpil od toho a privolal výťah.

,,Nechceš sa z toho vykrútiť, však?"

,,Nie, to nie, Rony, sľúbil som ti to. Len potrebujem..."

,,Chápem," usmiala som sa na neho a v tom výťah zastal.

,,Tak...dobrú noc."

,,Dobrú."

,,Zajtra sa vidíme."

,,Zajtra." pomaly som vychádzala z výťahu a samozrejme som sa nezabudla potknúť, no udržala som sa.

,,Hej, dávaj pozor, nie že sa ešte aj dolámeš," zasmial sa a ja celá červená radšej rýchlo zdupkala dnu.

Dobrý večer sa praje💙
Dnes nemám nič na srdci, čo by vás mohlo unudiť,tak len dúfam, že sa časť páčila😁💙💙💙

Ľúbim vás💙

💙Lol

Catch Me Twice✅Where stories live. Discover now