ɥɐndsoɯǝ

82 19 25
                                    

,,Prečo tu so mnou strácaš čas?"

,,Si jediná, koho..."

,,Koho si ešte nepretiahol?"

Hodil na mňa pohľad-akože to nemyslíš vážne a ja som radšej odvrátila zrak.

,,Koho nepoznám," dokončil svoju myšlienku a povzdychol si, ,,no očividne si už myslíš to, čo všetci ostatní," prevrátil nad tým oči a začal kráčať preč.

,,Počkaj," neverím, že toto robím, ,,nechoď." zatváril sa prekvapene a ja som tiež bola zaskočená z vlastných slov.

,,Zostaneš so mnou?" Jeho oči sa rozšírili ešte väčšmi, možno ani on neverí tomu, čo tu práve vypúšťam z úst.

,,Fajn, ale tu už neostanem, začína tu byť viac a viac ľudí," znechutene sa obzrel okolo seba.

,,Môžeme sa ísť prejsť? Prosím."

,,Dobre."

,,Len, idem sa prezliecť."

,,Tak idem s tebou. Teda, nie prezliecť, ale...veď asi chápeš. A čo Clem? Nechceš jej povedať, že odchádzaš?"

Zahľadela som sa na nich, Rainn bozkával Clem, na krku a ona sa len chichotala.

,,Ani si nevšimnú, že som preč," povedala som mierne smutne a obaja sme vošli do výťahu.

Výťah zastavil a ja som hneď vbehla do bytu. Vošla som do izby a prezliekla si dlhé nohavice, tričko a uviazala si vlasy do copu. S vešiaka som si ešte vzala bundu a zliezla dolu.

Pri dverách som uvidela Ariu, ako cez kukátko hľadí na chodbu.

,,Aria?" prekvapene som sa spýtala a ona hneď odskočila od dverí.

,,To je ten fešák z jedenásteho," lišiacky sa na mňa pozrela.

Jeho snáď pozná každý.

,,Ariaaa," zasmiala som sa.

,,Dobre, nechám ťa...ale je naozaj pekný."

,,Ďakujem ti za všetko," usmiala som sa na ňu a objala ju.

Vyšla som z dverí a hneď prehovoril: ,,Takto sa mi páčiš viac, vyzeráš tak...inak."

,,Emm...vďaka? Ako sa vlastne voláš?" zmenila som rýchlo tému, pretože to začínalo byť veľmi trápne a keď som si uvedomila, že stále nepoznám jeho meno, prišlo mi to vhod.

Ahojte💙
Mám na vás takú prosbu😁
Máte nejaký typ, ako by sa pán neznámy mohol volať? 😂
Niečo mám, no stále to nie je ono, niečo mi tam chýba, taký šmrnc😂🤔
Ak by vás napadlo nejaké zaujímavé meno, tak napíšte do komentu💙💙💙
Budem moc rada💙
Ďakujem💙

Ľúbim vás💙

💙Lol

Catch Me Twice✅Where stories live. Discover now