Chapter five

303 34 0
                                    

-Bon. Unde ramasesem? Hmm. Chiortaitul matelor imi aminteste ca nu am mai mancat nimic de aseara. Oftez, si ma indrept spre dulapiorul "magic". Ii zic asa pentru ca tot timpul apar bani acolo. In fine. Iau o bancnota de 100, si plec. Ies din casa si ma gandesc unde sa ma duc sa mananc.

Ma plimb de vreo 10 minute prin fata fiecarui local, si nu gasesc niciunul pe placul meu. Pana la urma decid sa ma duc sa cumpar niste pizza, eventual si niste nuttela. Moama. Acum realizez. Au trecut 2 zile si eu nu am mancat ciocolata. Asta da record.

Ajuns la pizzerie, ma uit prin jur pentru o masa libera. Uitandu-ma prin jur, il vad pe Axel intr-un colt, uitandu-se pe telefon.

Abea acum realizez ca asta era pizzeria noastra preferata. Ma intristez putin, apoi imi scutur capul pentru a-mi reveni. Ma duc sa imi comand pizza dorita, avand de gand sa plec de aici. Cu cat stau mai mult in preajma lui Axel, cu atat ma enervez mai mult. Nu vreau mai multe probleme, si nici pe el in preajma mea.

Cat imi pregatesc cei de aici comanda, ma duc la supermarket-ul de langa. Imi iau 2 borcane mari de nuttela si ma mai invart p-acolo, pentru a trece timpul. Ajuns la casa de marcat, din 2 borcane de nuttela si atat, s-a ajuns la 3, 6 pahare de budinca, 2 ciocolate, o punga de cereale, o cutie de lapte, 5 pungi de cipsuri 4 pungi de jeleuri si 3 pachete de floricele d-alea de se fac la microunde. Ce? Mi-am facut provizi.

Platesc pretul, apoi ma indrept spre pizzerie. Imi ridic de acolo comanda, si ma intorc spre casa. Asta da zi obositoare.

My friend, My SlaveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum