CANI SIKILAN 1 ADET KIVANÇ VE 1 ADET CEREN

83 5 2
                                    

CANSU.

Sabah ilk defa normal bir şekilde alarm ile uyanmıştım alarmdan yaklaşık olarak 15 dk. önce kalkmanın verdiği mutluluk ile elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim nedense bugün modum yerindeydi bende kahvaltıyı hazırlamaya karar verip mutfağa geçtim bana göre 20 dk. gibi gelen zaman dilimi içerisinde bizimkiler aşağı inmeye başlamıştı önce Yamaç arkasından Barış, Kıvanç derken herkes inmişti en son inen ve sanırım benden sonra en uykucumuz olan Deniz geldiğinde her sabah olduğu gibi bu sabahta üstüme atlayıp nefret ettiğim bir şekilde yanaklarımı sıkmadan yerine oturmadı o böyle yapınca bende kafasına vurdum oda gülüp salatadan bir dilim domates aldı ve işte benim bütün ailem yine bir arada...

"Kanka vallahi bunlar hiç senlik davranışlar değil hayırdır başına taş falan mı düştü" dedi Barış        ona göz devirip "yani beğenmediyseniz bir daha yapmam tamam tamam" dedim ağzı tıka basa dolu olduğu için hızlı hızlı kafasını bir sağa bir sola doğru salladı onun bu haline gülüp kahvaltıma devam ettim.

YAMAÇ.

"Sıkıldıııkkk" diyerek evin içinde kol kola girip saatlerdir volta atan Kıvanç ve Ceren'i izlemekten hepimizin başını dönmüştü en son bu konuya bir el atmaya karar vererek "aaahhh yeter be saatlerdir anladık canınız sıkıldı giyinin çıkın dışarı gezin delimisiniz nesiniz yaa" dedim yiter be.  "Yok kankacım ne dışarı çıkmak istiyorum ne evde oturmak istiyorum çok karışık duygular içerisindeyim yaniiii" anlamazca ona bakıp "yada deli?" dedim göz devirip konuşmaya başladı "şimdi sinemaya gitsem güzel film yok, sahile çıksam çok güneş var, cafeye gitsem canım gezip dolaşmak istiyo oturmak istemiyorum mağazaya gidip çılgınca alışve-... tabi ya hadi kalkın gidiyoruz bayadır alışveriş yapmadım benim bu can sıkıntım ondan" tam ağzımı açmış itiraz edecekken "itiraz edersen kafanı ısırırım Yamaç" dedi bende sustum güzel tehdit Allah'ı var yani neyse uflaya puflaya yukarı çıkıp giyindim ve aşağı inip diğerlerini beklemeye başladım (=kaderim).

HAMZA.

Avm'ye gelmiştik herzamanki gibi kızlar deneyecekti bizde yorum yapacaktık.

Alışverişimiz başladı ilk önce Koton'a girip bakınmaya başladılar bizde erkekler olarak giyinme kabininin önündeki koltuklara oturmuş birşeyler denemelerini bekliyoruk, en sonunda birkaç parça birşeyler alıp kabinlere girdiler bizde beklemeye başladık. İlk önce Cansu geldi askılı ve çizgili beyaz tişört ve siyah mini şort giymişti onu inceleyip moda danışmanları olarak sırayla konuşmaya başladık  "BARIŞ-aynı şorttan milyon tane var" "KIVANÇ-çok kısa" "YAMAÇ-tişörtün beli açık!" "BULUT-şort değil bu bildiğin... neyse beğenmedim" "VE BEN- çok dar" hiçbirimizin beğenmemesine alışık olan Cansu "ayy Allah'ım ben neden her seferinde aynı hatayı yapıp 5 erkeğe şort tişört nasıl olmuş diye soruyosam neyse sorun değil zaten alsamda giymezdim Deniz'in zoruyla giydim ben şimdi gidiyimde özüm olup geliyim bekleyin siz" dedi ve gitti üh maşallah ne konuştu be.

 neyse beğenmedim" "VE BEN- çok dar" hiçbirimizin beğenmemesine alışık olan Cansu "ayy Allah'ım ben neden her seferinde aynı hatayı yapıp 5 erkeğe şort tişört nasıl olmuş diye soruyosam neyse sorun değil zaten alsamda giymezdim Deniz'in zoruyla gi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
REKABET. #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin