TANIŞMA. (güncellendi)

346 20 18
                                    

CANSU.

Sabah alarmımın o bet sesiyle uyandım diye klasik bir giriş yapmayacağım çünkü alarmım titreşim yani ses mes yok benim uykum hafif olduğundan hemencecik uyandım ve saate baktım, amanınnnn geç kalmışım artık alarmım kaç kere çaldıysa yani şuan anladım ki uykum o kadar da hafif değilmiş.Hemen kalkıp okul kıyafetlerimi giydim düz siyah pileli etek düz beyaz gömlek ve okul kravatımızı taktım havalar soğuk olduğu için de siyah bir deri ceket  giydim ve siyah sneakerslarımı giydikten sonra  ceren in odasına gittim oda geç uyanmıştı bu yüzden aceleyle giyinmişti hırka olarak gri  düz bir hırka tercih etmişti "günaydın hadi acele et" dedim ve odasından çıktım sırasıyla deniz barış kıvanç ve yamaç ın odasına gittim bazıları da benim gibi geç kalmıştı bazıları ise hazırlanmıştı ama en sonunda hepimiz hazır olduktan sonra 2 araba halinde okula gittik benim bindiğim arabayı barış kullanıyordu önde ben ve arkada kıvanç  vardı bu arada size yerleşim düzenimizi anlatayım ev üç katlı en üst katta biz 3 kız kalıyoruz ; ben Ceren ve Deniz orta, katta 3 erkek kalıyor ; Barış, Kıvanç ve Yamaç, en alt kat ise spor salonumuz ve sinema salonumuz var, bahçemizdede orta boyutlu bir havuz ve minibar var. Biz altımız kuzeniz, Ceren ve Barış ikizler ama birbirlerine ne huy yönünden nede dış görünüş olarak  hiç benzemiyorlar. Ceren barışa göre biraz daha eğlenceli barış ise gizli eğlencelilerden yani sadece bizim yanımızdayken eğlenceli halini görebilirsiniz.

Yaklaşık 15 dakikalık müzikli ve eğlenceli bir yolculuğun ardından okula varmıştık normalde ilk 3 sene boyunca biz öğrenciler olarak hocaların sınıfına gidiyorduk ama okulun son günü müdür bir duyuru yapmıştı ve artık tek sınıf olacağımızı söylemişti yani artık hocalar bizim sınıfımıza gelecek.

Müdürün odasına gidip sınıfımızın yerini öğrendik en üst katta en son soldaki sınıf bize aitmiş hocaya teşekkür edip odasından ayrıldık ve sınıfımıza çıktık daha doğrusu ölmeden çıkmaya çalıştık çünkü 6 kat çıkmamız lazımdı ve merdivenler insanı aşırı yoruyordu ama en sonunda korkuluklara tutuna tutuna çıktık hepimiz birbirimizden destek almıştık işte biz bu günler için varız...

Tam sınıfa girmiş etrafı incelerken yanımdan biri omzumu sökecek hızla çarpıp geçti ve sınıfta bir erkeği kovalamaya başladı oda erkekti "yuh hayvan insan bir özür diler" dedim böğürerek oda bana böğürerek karşılık verdi "özür dileriimmm" pislik olsun diye "affetmiyorum" dedim durup bana baktı ve "gıcık çokta umrumda ya" dedi o benimle konuşurken 2 saattir sınıfta kovalamakta olduğu çocuk yanımdan bana çarpmadan çıktı tam o hayvan şahıs da yanımdan geçerken o çocuğu yakalamasını engellemek adına koluna yapıştım "sensin gıcık" dedim ve 1000 beygir gücündeki gıcığı maksimum 10 saniye tutabildim ama olsun fayda faydadır "boşuna uğraşma ben bu kasları boşuna yapmıyorum" dedi ve gitti arkasından "o egoları da iyi büyütmüşsün" dedim kesin duydu çünkü koridorda " ha ha " diye bir ses yükseldi güldüm ve bizimkilerin yanına gittim sınıflar 18 kişilikti yan yana 3 tane beşerlik sıra vardı ve bizimkiler en sol duvar kenarına oturmuşlardı ; en ön sıraya Ceren ve Kıvanç onların arkasına Yamaç ve Deniz ve onların arkasına Hamza ile Bulut en arkaya da Barış tek oturmuştu benim en arkaya oturmayı sevdiğimi bildikleri için orayı bana bırakmışlardı gidip çantamı koydum hocada daha ben oturmadan geldiği için zaten ayaktaydım yani bu "-günaydın -saol -otur" faslı için kalkmama gerek yoktu hocanın komutuyla hepimiz oturduk orta dörtlüde geçen seneden tanıdığım kişiler vardı bizim arkamızada iki çocuk oturmuştu ve bu çocuklardan biri de o gıcığın kovaladığı çocuktu ama sorun şu ki gözü mosmordu tahminimce o yapmıştı bense bunu tenefüste sorgulamaya karar verip soluma döndüm cam kenarında daha önceden görmediğim 5 kız 2 erkek vardı, erkekler yakışıklı kızlar da güzeldi. Allah var şimdi ve sanırım onlarda bizim gibi çeteler. Ben bunları düşünürken kapı çaldı ve içeriye o gıcık geldi hocadan özür dileyip tek oturan kızın yanına oturdu ve arkamda oturan çocuklara dik dik baktı sonra benimle göz göze geldi ve göz kırpıp önüne döndü işte ben  boşuna demiyorum gıcık diye. Hoca dönem boyunca neler işleyeceğimizi ve eğer kar yağarsa dönem içinde uludağa gidebileceğimizi söyledi sınıfça bu fikri çok beğendik ve zil çaldıııııı.....

REKABET. #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin