1. Kevesebb, mint egy hónap alatt megírtam.
2. Egy vasárnap este pattant ki az ötlet a fejemből, aznap publikáltam is az első részt.
3. Először tanár-diák hetero fanfictiont akartam, de győzött a yoonmin shipper énem.
4. Mindenféleképpen valami meghökkentőt akartam befejezésképp, de csak a napokban találtam ki a végleges felállást. Remélem, nem utáltok ezért a végért.
5. Sok opción gondolkodtam mint vég: Jimin öngyilkos lesz, Jimin meghal (nem gyilkosság áldozataként), Jimint felveszik egy távolabbi főiskolába, emiatt ott kellett volna hagynia Yoongit (ez elég szolíd, nem illett bele a fejemben kitalált koncepcióhoz). Az is szóba került, hogy semmi egetrengető nem történik velük.
6. Egy részt átlagosan 40-50 perc alatt írtam meg, viszont az utolsó párat több, mint egy óráig írtam.
7. Ez a legelső történet, amit teljesen megírtam, és publikáltam is, emiatt nagyon sokat hibázhattam. Remélem, hamarosan belejövök az írásba és sokkal jobbakat tudok majd kiadni kezeim közül.
8. Sokat gondolkodtam azon is, hogy Yoongi édesanyját megölöm, de ezzel is felesleges szítottam volna a feszültséget, így elvetettem a gondolatot.
9. Látványosan hosszabbra terveztem volna, de mivel olyan véget találtam ki, amit bármikor meg lehetett valósítani, ezért idő előtt befejeztem. Remélem, hogy ezzel nem tűnik összecsapottnak a könyv.
10. Sok yoonmint tervezek még, szóval a yoonmin shipperek most foghatják a fejüket.
11. Nagyon rövid idő alatt nagyon sokan kattintottak a könyvre, illetve nagyon jó helyezéseket értem el (128. a romantikus témánál).
12. Eredeti terveim szerint sokkal lassabban bontakozott volna ki kettejük szerelme, de az nehezen olvashatóvá tette volna az egészet. És lehet, hogy untátok volna.
13. Illetve Yoongi is sokkal ellenszenvesebb lett volna Jiminnel.
14. További bts tagokat is be akartam vonni, de nem találtam olyan alkalmat, amikor beléphettek volna, így csak a páros köré építettem fel az egészet.
15. Ha Yoongi anyja meghalt volna, akkor sokkal többet beszéltem volna róla a halála előtt, hogy még közelebb álljon a szívetekhez, ezáltal fájdalmasabb is lett volna a halála.
16. Soha nem volt tervben +18-as jelenet, de lehet, hogy a későbbi könyvekben szerepet kaphatnak. Ez nem biztos, hiszen nem is írom őket olyan jól, illetve nem is a szexuális élet köré építettem fel az eseményeket.
Mindenki fantáziájára bízom, hogy Yoongi és Jimin mit csinálhattak azokban a hetekben, amiket nem említettem meg.17. Nem akartam Yoongit is megölni, mert az már tönkretette volna a klisészámlálót. Így is elégge elcsépelt történet lett.
18. A sok csattanóba Yoongi édesanyjának a halála is szerepett kapott volna, de mint már mondtam, elvetettem az ötletet.
19. Ha eddig valaki nem vágta volna: Jiminnek mindig is tetszett Yoongi.
20. A szárny utcai kávézó más miatt lett volna fontos Jimin számára, de az is tovább húzta volna a történet hosszúságát.
21. Remélem észrevettétek, hogy ma éjjel az utolsó rész publikálása előtt kicsinosítattam a történetet (idézeteket raktam a részek elé, illetve yoonmin képet tettem részképként[?]).
22. A személyes kedvencem a tizenkettedik rész. Nektek melyik a kedvencetek?
Még egyszer köszönöm, hogy olvastátok, és remélem, hogy a továbbiakban is ennyien követitek a könyveim.
*mic drop*—m
VOUS LISEZ
azt hittem, hogy te más vagy - y.m
FanfictionYoonginak sürgős korrepetálásra lenne szüksége, amit Jimin el is vállal. Vajon a fiú másra is tanítja a mértanon kívül? 2018.04.08.-2018.05.05 -manksza