Jimin şok içinde onu hazırlayan arkadaşına baktı. Şuan sıradan bir kız gibi görünüyordu. Yüzünde makyaj kafasında bir peruk üzerinde pembe bir elbise ve asla yürüyemediği topuklu ayakkabılar.
Jimin"Patronun böyle bir emir verdiğine inanabiliyor musun? Çünkü ben inanamıyorum."
Yoongi"Sakin ol Jimin. Tek yapman gereken onun evinde kalıp oraları temizlemen ve tabii ki patronun istediği elması bulmalısın."
Jimin"Çok kolaymış gibi söylüyorsun ya kız olmadığımı anlarsa?"
Yoongi"O zaman patron seni çok kötü cezalandırır bu yüzden dikkatli olmalısın."
Yoongi ye sarıldım ve evden çıkıp taksiye bindim.
Jungkook un evinin adresini verdim ve dışarıyı izlemeye başladım. Neredeyse akşam olmak üzereydi ve ben galiba kusacaktım. Yüzümdeki makyaj benim midemi alt üst ediyordu. Sonunda eve vardığımda taksiciye parayı uzatıp indim. Korkarak kapıyı çaldığımda genç bir bayan açmıştı kapıyı.
Lisa"Aşkım bu kim?"
Jungkook kapıya gelip gülümsedi.
Jungkook"Temizlikçi canım."
Harika bir de sevgilisi mi vardı? Ayrıca bundan bananeyse.
Lisa"Neyse ben gidiyorum yarın havuza gireceğiz unutma."
Jungkook"Unutmam. Dikkatli git."
Kız Jungkook un dudağına sulu bir öpücük bırakıp evden çıktı.
Jungkook"Gel bakalım Jimin. Otur şuraya."
Dediği yere oturdum.
Jungkook"Şimdi evin her yerini temizleyeceksin. Ve bana yemek de pişirmeni istiyorum. Ayrıca ben uyumaya gittiğimde yanımda durup ben uyuyana kadar saçlarımı okşaman gerek ki eminim bunu seve seve yaparsın ne de olsa bir kızsın."
Jimin"Tabii efendim. Başka istediğiniz bir şey?"
Jungkook"Şuanlık yok. Aslında bugün sadece yemek yap. Yarın temizliğe başlarsın. Hem odana yerleşmiş olursun. Gel sana odanı göstereyim."
Jungkook u valizimi alarak takip ettim. Bir hizmetçiye göre gayet güzel bir odaydı.
Jungkook"Beğenmiş gibisin."
Jimin"Çok güzel. O zaman ilk yemeği mi yapayım yoksa?"
Jungkook"Daha acıkmadım sen keyfine bak. Bir şey olursa karşı odadayım orası da benim odam." Dedi ve çıktı.
Odanın küçük balkonuna çıktım. Harika bir deniz manzarası vardı. Geri içeri girdim ve dolaba kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım. Sütyen vb şeyleri de çekmeceye yerleştirdim. Dekor eşyalarımı da masaya yerleştirdikten sonra odam tamamdı. Telefonumu alıp Yoongi yi aradım.
Jimin"Merak etme Yoongi geldim şuan evdeyim."
Yoongi"Güzel. Ama elması Jungkook evde yokken aramalısın. Anlaştık mı? Yakalanmaman için en iyisi bu."
Jimin"Tamam. O zaman sonra seni ararım. Hoşçakal."
Yoongi"Tamam baybay."
Telefonu kapatıp yatağa koydum. Üzerime daha rahat bir şeyler giydim ve Jungkook un odasına girdim.
Jungkook"Yerleştin mi?"
Jimin"Evet. Yemeği hazırlamamı ister misin?"
Jungkook"Acıktım. Lütfen güzel bir şeyler pişir."
Jimin"Tamam." Dedim ve odadan çıkıp mutfağa ilerledim. Dolaptan birkaç malzeme çıkartıp ortaya karışık bir şeyler hazırladım. Sofrayı da hazırladıktan sonra Jungkook a seslendim. Mutfağa geldi ve oturdu.
Jungkook"Sen aç değil misin? Neden bir tane tabak var?"
Jimin"Benim sizden ayrı yemem gerek miyor mu?"
Jungkook"Ne alakası var Jimin? Sen benimle yemelisin."
Gülümseyerek kendime de bir servis hazırladım ve önce Jungkook un sonra kendi yemeğimi tabaklara koydum.
Jungkook"Bu muhteşem! Bu kadar kısa sürede bu kadar güzel yemek yapman, vay canına. Bence Lisa ya da biraz öğretmelisin o bu konuda berbat."
Jimin"Lisa?"
Jungkook"Sen gelirken karşılaştınız ya. Sevgilim."
Jimin"Aaa anladım. Öğretirim tabii."
Hiç öğretesim yoktu. Ya filmlerdeki gibi olursa? Bir sürü yemeği bana yaptırıp Jungkook a kendi yaptığını söylerse? Saçma düşüncelerimden kurtulup yemeği yemeye devam ettim.
Jungkook"Bir şey sorabilir miyim?"
Jimin"Tabii."
Jungkook"Dudakların silikon filan mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev
RomanceJimin in gizli bir görevi vardı. Ve bu görev için her şeyi yapardı. Kız kılığına girip Jungkook un evine temizliğe gitmesi gerekse bile...