♢Şans♢

3.7K 283 36
                                    

Yoongi ile vedalaşınca hemen kız kılığına girdim ve elması aramaya başladım.

Jimin"Nereye koydun Jungkook? Bulamazsam bittim."

Kendi kendime konuşurken masanın üzerindeki dağınık dergiler dikkatimi çekti. Tabii ki de merak ettim ve masaya yaklaşıp karıştırdım. Moda dergileriydi. Klasik. Bir sayfanın arasından Lisa nın resmi düştü. Hala bu resim burada mıydı? Lisa yı gerçekten seviyor olmalıydı. İyi insan lafın üstüne ararmış Lisa arıyordu.

Jimin"Alo?"

Lisa"Tatlım çok işin var mı?"

Jimin"Hayır işlerim bitti."

Lisa"Güzel, evimi biliyorsun değil mi? Gel bir şeyler içip laflarız."

Jimin"Tamam geliyorum."

Ne olur ne olmaz Jungkook a haber vermem gerekiyordu.

Jimin"Alo. Jungkook dışarı çıkabilir miyim?"

Jungkook"Evet aşkım."

Aşkım mı? Kesin sarhoştu.

Jimin"Ihm Jungkook neredesin?"

Jungkook"Büyük bir iş yemeğindeyim. Barda içerken iş konuşuyoruz. Gelsene."

Jimin"Delirdin mi? İş yemeğinde benim ne işim var."

Jungkook"Tamam eve geç geleceğim. Bu arada istediğin yere gidebilirsin."

Tam bir şey söyleyecekken telefon yüzüme kapandı. Jungkook konusunda endişeleniyordum çünkü içkiyi bu günlerde fazla kaçırıyordu.

Üzerimi değiştirip dışarı çıktım. Bu giydiğim etek neden bu kadar kısaydı? Dışarı çıkınca fark etmiştim. Ayrıca Yoongi neden hep bana etek vermişti kızlar pantolon giymiyormuş gibi.

Lisa nın evine vardığımda bahçede oturduğunu gördüm. Bahçe kapısını açıp yanına oturdum. Telefonla konuşuyordu. Beni görünce gülümsedi.

Lisa"Tamam bitanem. Yaaa sen kapat. Off uzatma kapatt!"

Lisa telefonunu masaya koyup tekrar gülümsedi.

Lisa"Hoş geldin. Nasılsın?"

Jimin"İyiyim. Sen?"

Lisa"Bende. Jungkook nasıl?"

Jimin"Pek iyi değil. Birkaç gündür sürekli içki içiyor. Ondan neden ayrıldın?"

Lisa"Aslında birçok nedeni var. Mesela benimle hiç ilgilenmiyor. Sürekli işiyle meşgul bana zaman ayırmıyor. Ayrıca başka biriyle daha fazla vakit geçirmeye başladım ve ondan hoşlanmaya başladım. Hatta telefonda konuştuğum oydu. Hem bir gece.."

Jimin"Bir gece ne?"

Lisa"Şey Jungkook uyurken senin ismini mırıldanıp seni sevdiğinden bahsediyordu. Sende onu seviyorsan aranıza girmek istemem." Dedi ve elini çıplak bacağıma koydu.

Jimin"Hayır. Ben onu sadece arkadaş olarak görüyorum. İş için onun evindeyim. Asla ona o gözle bakmam."

Lisa"Büyük konuşma. Aşk bu ne olacağı belli olmaz."

Jimin"Jungkook un beni sevdiğine emin misin? O senden ayrıldığı için çok üzgün. Hala senin resimlerini saklıyor."

Lisa"Eminim. O beni sevmedi. Hiçbir zaman. Benim gözlerime bir saniye bile bakmazken sana nasıl baktığını gördüm." Bunu söylerken gözleri dolmuştu.

Jimin"Barışmayı düşünmüyor musun?"

Lisa"Hayır. Jungkook bu. Bir iki güne toparlar endişelenme."

Jimin"Hava soğudu içeri girelim mi?"

Lisa"Evet girelim."

Lisa nın ailesine kısaca selam verip Lisa nın odasına geçtik.

Lisa"Yarın randevum var. Ne giysem?"

Jimin"Nereye gideceksiniz?"

Lisa"Sinemaya."

Jimin"Şort ve gömlek giyebilirsin. Mesela şunları." Dedim ve seçtiğim kıyafetleri Lisa ya gösterdim.

Lisa"Olabilir. Makyaj yapsam mı?"

Jimin"Emin ol erkekler doğal kızları daha çok severler."

Lisa"Senin gibi yüzüm olsa ben de yapmam. Şuna bak pürüzsüz." Dedi yanaklarımı sıkarak.

Jimin"Bu günlüğün mü?"

Lisa"Evet."

Jimin"Daha önce ben de tutmuştum ama ne yazık ki hep birileri okuyor. Öyleyse ne anlamı kalıyor ki?"

Lisa"Yani. Ama ben çok iyi saklarım. Daha yeni yazdığım için orada."

Jimin"Anladım. Ee bu günlerde ne yapıyorsun?"

Lisa"Kendimi alışverişe verdim diyebilirim."

Jimin"Ben hiç sevmem alışverişi."

Telefonum çalınca kimin aradığına baktım. Jungkook tan başkası değildi.

Jimin"Alo?"

Jungkook"Bebeğim acıktım ve evdeyim gelmiyor musun?"

Jimin"Hemen geliyorum. Bekle."

Telefonu kapatıp Lisa ya sarıldım.

Lisa"Gidiyor musun?"

Jimin"Evet Jungkook acıkmış."

Lisa"Jimin. Jungkook u benden iyi kimse tanıyamaz. Onun senden hoşlandığına adım gibi eminim. Lütfen ona bir şans ver. Belki de sen de mutlu olacaksın."

Şans vermek mi? Bay Kook a mı? Hah! Bir kere bizden sevgili filan olmazdı. Ayrıca Jungkook un beni sevdiğini düşünmüyordum. Ama bazen merak etmiyor değilim nasıl olurduk?..

Gizli GörevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin