Sabah uyandığımda saatin baya erken olduğunu fark ettim. Zaten dün gece gerginlikten zor uyumuştum. Jungkook u uyandırmadan sessizce tuvalete gittim. Kapıyı yüzüncü kez kilitlediğime emin olup yıkandım. Kıyafetlerimi yanıma aldığım için banyoda giyindim ve çıktım.
Jungkook un kapıda dikilmesini beklemiyordum.
Jimin"Erken kalkmışsın."
Jungkook"Bir arkadaşım arayıp uyandırdı. Duş mu aldın?"
Jimin"Evet."
Jungkook"Bugün seninle işimiz var."
Jimin"Ne işi?"
Jungkook"Görürsün. Lütfen kahvaltıyı hazırla." Dedi ve banyoya girdi.
Mutfağa gidip çeşit çeşit yemek yaptım. Yakın arkadaşlarım -Yoongi de dahil- bilirlerdi ki stres olduğumda yemek yapardım. Ve tatları her zamankinden daha iyi olurdu.
Jungkook"Kahvaltı hazırla derken bunu kastetmemiştim." Dedi keyifle sofraya geçerken. Yanına oturup gülümsedim.
Jimin"Ben bugün özel bir gün olduğu için hazırlayayım dedim."
Jungkook"Evet. O zaman afiyet olsun."
Kahvaltı bitince Jungkook la dışarı çıktık. Hala nereye gideceğimizi söylemiyordu.
Büyük bir alışveriş merkezine geldik.
Jimin"Burası ne alaka?"
Jungkook"Gördüğüm kadarıyla hep aynı şeyleri giyiyorsun. Bugün sevgilin gelecek biraz şık görünmelisin." Dedi ve beni en yakın mağazaya soktu. Ben sessizce etrafa bakınırken o benim için kıyafet seçiyordu. Bir elbise elime tutuşturdu ve beni kabine gönderdi.
Bilmem kaçıncı elbiseyi kaçıncı mağazada denerken en sonunda beyaz oldukça mini bir elbiseyle karşısındaydım. O kadar kısaydı ki popomun bittiği yerde bitiyordu.
Jungkook"Harika." Dedi ıslık çalarak. Elbiseye uygun topuklu ayakkabı da aldıktan sonra eve döndük. Benim için oldukça yorucuydu ama Jungkook eğlenmişe benziyordu. Neredeyse akşam olacaktı ve Yoongi gelmek üzereydi.
Jungkook"Sen hazırlan hemen. Ben yemekleri hallederim."
Jungkook a güvenip odama girdim. Üzerimi değiştirip makyajımı tazeledim. Kız olmak zordu. Sürekli ağda yapmam gerekiyordu. Kızlarda benim kadar kıl çıkmadığına emindim. Saçlarımı toplayıp -peruk yani- odadan çıktım. Salona geldiğimde Yoongi nin çoktan geldiğini hatta Jungkook ile sohbet ettiğini gördüm. Beni görünce Yoongi nin ağzı açık kaldı ve ayağa kalktı.
Yoongi"Jimin. Aşkım çok güzelsin." Dedi ve bana sarıldı. Aşkım demesi tuhaf hissettirse de aldırmadan ben de ona sarıldım.
Jungkook"Yemek yiyelim mi?"
Jungkook ortamdan rahatsız olmuşçasına mırıldanıp mutfağa geçtiğinde biz de onu takip ettik.
Yoongi yanımda Jungkook karşımda oturuyordu.
Jungkook"Kız arkadaşının bir erkeğin evinde çalışmasından rahatsız olmuyor musun?"
Yoongi"Ben ona güveniyorum." Dedi gözlerime aşkla bakarken. Bilmesem cidden aşık olduğunu düşünecektim. Cidden iyi rol yapıyordu.
Jungkook"Şimdi sende Jimin in resimleri de vardır. Biraz gösterir misin?" Dedi şüpheyle Yoongi ye bakarak. Tabii ki vardı. Ama kısa saçlarımla!
Yoongi"Bu var mesela benim favorim. Jimin in saçları kısa çünkü-"
Jimin"Bit! Bitlenmiştim değil mi oppa?"
Yoongi"Oppa mı? Aa evet. Bit."
Jungkook"Hiç uzun saçlı hali yok mu?"
Yoongi"Son dönemler pek resim çekinmedik. Yok sanırım."
Jungkook şarabından bir yudum aldı ve gülümsedi. Bu daha çok sinsi bir gülümsemeydi. Aklında ne döndüğünü merak ediyordum.
Jungkook"Sizin öpüşmenizi görmek isterdim."
Endişeyle Yoongi ye baktım.
Yoongi"Sana göstereyim öyleyse."
Daha ne olduğunu anlayamadan Yoongi elini belime koydu ve dudağıma yapıştı. Gözlerim hızla kapanırken mal gibi durursam bir şeylerin anlaşılacağından korktum ve karşılık verdim. Ellerimi Yoongi nin yanaklarına koydum ve onu kendime çektim. Üzerimde gibiydi. Ne kadar izin vermesem de boş anıma geldi ve Yoongi dilini dilime deydirdi. Öpüşmemiz adeta alev alırken aklımda tek düşünce vardı. Yoongi gerçekten iyi öpüşüyordu.
Gençler gece daha yeni başlıyor :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev
Roman d'amourJimin in gizli bir görevi vardı. Ve bu görev için her şeyi yapardı. Kız kılığına girip Jungkook un evine temizliğe gitmesi gerekse bile...