Jimin"Hayır ikisi de yok."
Jungkook"Hmm ama eminim senden hoşlanan birileri vardır."
Jimin"Bilmem." Dedim dolaptan sütü çıkarıp ısıtırken.
Jungkook"Genelde utangaç mısındır?"
Jimin"Sayılmaz. Sen?"
Jungkook"Sayılmaz."
Jimin"Al bakalım sütün hazır." Dedim ve süt dolu bardağı Jungkook a verdim. Verirken ellerimiz temas etmişti ve bu titrememe sebep olmuştu.
Jungkook"Ben odama gidiyorum gelmene gerek yok çünkü süt içince direk uyurum."
Jimin"Tamam iyi geceler."
Jungkook kendi odasına ben de kendi odama gittim. Tekrar kapıyı kilitledim ve peruk sütyen hepsinden kurtuldum. Umarım tekrar gelmezdi. Yatağa uzandım ve gözlerimi kapadım. Yerimi yadırgadığım için uyumam biraz zaman almıştı.
Güneş ışınları odama istila ederken mecburen uyandım. Saat daha yediydi. Balkona çıktım ve bir süre denizi izledim. Ardından kız halime bürünüp banyoya gittim. Duş alsam iyi olurdu. Kapıyı kilitlediğime emin olup soyundum. Yıkanmam bittiğinde inandırıcı olması için peruğu da ıslattım. Ama bu peruk kafamdayken saçım kurumazdı. Bu yüzden saçımı da peruğu da kuruttum. Banyodan çıkar çıkmaz karşıma Jungkook çıktı.
Jungkook"Yıkandın mı?"
Jimin"Evet."
Jungkook"Bende niye bu kadar uzun sürdü diyordum."
Jimin"Kahvaltıyı hazırlayım mı?"
Jungkook"Lütfen."
Mutfağa yürüdüm ve dolaptan kahvaltılık her şeyi çıkardım. Krep omlet vb şeyler hazırlayıp masayı kurdum. O sırada Jungkook gelmiş ve oturmuştu. Islak saçlarından yıkandığı belli oluyordu. Son hazırlıkları da tamamladım ve Jungkook un karşısına oturdum.
Jungkook telefonunun titremesiyle masadan kalktı ve biraz uzağa gitti. Buna rağmen sesi duyuluyordu.
Jungkook"Lisa çalışmam gerektiğini biliyorsun. Havuz başka zamana artık. Kim? Jimin mi? Dur bekle."
Yanıma geldi ve konuştu.
Jungkook"Jimin sen Lisa yla havuza girmek ister misin?"
Acil durum! Bu mümkün değildi.
Jimin"Şey ben yüzme bilmem ama sadece yanında durup oturabilirim."
Jungkook"Lisa, Jimin yüzme bilmiyormuş ama seninle gelecek yanında duracakmış. Tamam bay bay."
Telefonu kapatıp geri yerine oturdu.
Jungkook"Yüzmesen bile bikinilerini giymelisin."
Zaten sorun bikini giymekti.
Jimin"Yok gerek yok. Ben böyle iyiyim."
Jungkook"Tamam. Ben çıkıyorum sen de gel o zaman. Üzerini değiştir bekliyorum."
Jimin"Nereye?"
Jungkook"Havuza."
Önce sofrayı topladım ardından odama çıkıp bir şeyler -bu şeyler şort ve tişörttü- giyip odadan çıktım. Jungkook gözlerini bir süre bacaklarımda gezdirdi. Onu anlıyordum çünkü bacaklarım pürüssüz ve inceydi.
Jungkook"Hazırsan çıkalım."
Jungkook un yeterince pahalı duran arabasına bindik ve çok uzak olmayan plaja geldik. Jungkook ta benimle indi.
Jimin"Kendim Lisa yı bulabilirim."
Jungkook"Olsun ben de geleyim özledim sevgilimi."
Hiç hayatımda sevgilim olmamıştı çünkü bu gibi şeyler bana vıcık vıcık geliyordu.
Havuza geldiğimizde Lisa bize bakış attı.
Lisa"Kook işin vardı hani?"Jungkook"Gideceğim şimdi, Jimin i getirdim." Dedi ve Lisa ya sarıldı.
Bende şezlongların birine oturdum.
Jungkook ve Lisa nın vedalaşması bitince Lisa yla yalnız kalmıştık.
Lisa"Jimin sırtıma krem sürer misin?"
Lisa yüz üstü uzandı ve ben de onun yanına oturdum. Elime biraz sıkıp sırtında gezdirdim.
Lisa"Biliyor musun lisedeyken hep lezbiyen olduğumu düşünürdüm."
Şimdi bana neden böyle bir şey söylüyordu?
Lisa"Hatta birkaç kızla öpüşmüşlüğüm var. Ama üniversitedeyken Jungkook un bütün kızlardan güzel olduğunu düşündüm."
İlişkileri baya öncesine dayanıyordu anlaşılan.
Lisa"Ama ilk gördüğümde yani seni, çok güzel bir kız olduğunu düşündüm."
Olamaz Jungkook tan sonra birde Lisa asılıyordu.
Lisa"Hatta Jungkook u bırakıp seninle olmak istedim."
Tamam bu iş git gide garipleşiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev
RomanceJimin in gizli bir görevi vardı. Ve bu görev için her şeyi yapardı. Kız kılığına girip Jungkook un evine temizliğe gitmesi gerekse bile...