Червената любов е вид любов, която ще надживее дори унищожението на Земята.
Както винаги, символизираме червеното от негативната му страна с агресия, война, мъст, унищожение...
Но никой не гледаше положителната, Хоби.
Негативната страна на нашата любов беше, че тя не бе споделена.
Поне така си мислехме.
Двамата седяхме и си мислихме, че другият не ни обича.Ти, докато всеки ден малко по малко губеше живота си, седеше и ме мислеше.
Но аз бях прекалено страхлив, че да се изправя пред теб и да ти кажа колко много те обичам.Днес ти не беше в университета.
Нито те видях по улиците.
Нямаше нито Чонгкук нито Джин.
Нямаше никого.Хоби, добре ли си?
Единствено можех да се надявам, че си добре и не се даваш Хоби.
Единствено можех да се моля ти да си просто болен, макар че такова внезапно изчезване ти никога не правеше.
Седях и чистих физкултурния салон, докато сълзите бавно се стичаха от очите ми.
Къде беше?Защо те нямаше?Искам да виждам усмивката ти.Макар и отдалече.
Дори по коридора.Щом наказанието ми свърши, а именнно да изчистя целият салон, трябваше да се прибирам.
Излязох от малката стаичка и се запътих страхливо към вратата, готов да заключа след себе си.
В тъмнината успях да зърна поредната роза, да я повдигна и да прочета поредната бележка."Бавно по бавно червеният цвят напуска душата му.Събери смелост и отиди при него."
Това и щях да направя.
YOU ARE READING
Red Roses[Yoonseok]
FanfictionЮнги всеки ден получава по една червена роза от таен обожател. Обожател, който е на прага на смъртта си. Обожател, жадуван дълго време от Юнги. (@moni_love_kookie thank you again.)