The Sixth Rose

162 57 11
                                    

Червена е кръвта, която се стича във вените ни.

Кръвта, която кипи щом те видя.Кръвта, която съм готов да дам за теб.

Бях пред домът ти.Седях и с треперещи ръце се молех да не избягам, след като бях натиснал звънеца.Чаках те да излезеш всеки момент.

Надявах се да си в дома си, за да мога спокойно да дойда при теб и да ти кажа всичко.

Ти, Чонг Хосок.

Ръцете ми трепереха, тялото ми също.Пеперудите в стомаха си летяха, а съзнанието ми ми казваше да си тръгна, докато още не си отворил вратата и не си се показал усмихвайки се.
Усмихвайки се с тази твоя нежна, бяла усмивка.

Усмивката, която караше мен самият да се усмихвам.

-Идвам.-Гласът ти извика, щом натиснах отново звънеца, все така настоятелно.
Съзнанието и действията ми бяха в жестока война точно в този момент.


Чух стъпки и в следващият момент бравата беше дръпната и ти се показа.
Усмихна ми се все така сладко.

Знаеше кой съм?Знаеше ли ме,Хоби?

Не можех да събера мислите си.Не можех да кажа нищо, само и единствено те погледнах и се усмихнах, щом чух думите ти, а от ръката ти се показа прекрасна червена роза.

"Червеното вече е цяло."

----------------------------------
Само след 4 глави е финалът.Мислех да го правя като история ама ...то си е някъв кенсър бате.

БУКВАЛНО ОБОЖАВАМ ЮНСОК,ТАКА ЧЕ АКО ХАРЕСВАТЕ КАК ПИША, СКОРО ЧАКАЙТЕ МНОООГО ДЪЛГА ЮНСОК ИСТОРИЯ :)) 

Red Roses[Yoonseok]Where stories live. Discover now