6. Jealous-Sope

521 75 4
                                    

/fordítás. eredeti szöveg: micmicyoonseok-tumblr csak gondoltam nagyon cuki és rövidke szóval lefordítom xd/.


Min Yoongi nem tudott féltékeny lenni. 

Ő egyszerűen csak nem volt az a féltékeny típus. Őszerinte nagyon szerencsés volt. Jó jegyei voltak, ő rendezte az iskolai darabokat, és nagyon jó munkát végzett benne. Voltak alkalmak itt-ott mikor az iskola folyosóján nézte a párokat ahogy kézen fogva sétálnak és némán reménykedett, hogy ő is ezt csinálhatná egy bizonyos Jung Hoseokkal. De ez nem volt féltékenység, mondogatta magának. Ez szimplán reményteljes gondolkodás. 

Min Yoongi nem tudott féltékeny lenni. 

Ez egy tiszta tény volt Jung Hoseoknak is. És lehetéséges, hogy Yoongi nem tudott féltékeny lenni, de Hoseok bizony igen. Féltékeny volt mikor Taehyung túl sokat lógott Yoongin. Féltékeny volt mikor Jungkook arról áradozott, hogy hyungja mindig vesz neki bárányt. (AN.: mármint bárány húst tudjátok xd) Féltékeny volt mikor Namjoon megemlítette, hogy Yoongi és ő egész éjjel fent maradtak zenét írni. És lehet, hogy Min Yoongi nem volt féltékeny, de Jung Hoseok elhatározta, hogy leteszteli ezt az állítást. 

Min Yoongi zavarodott volt. 

Biztosan nem volt féltékeny, de nehéz volt nem frusztráltnak lenni mikor a valaki aki tetszik neked, két hete megállás nélkül beszélt valami cuki fiúról akiről azt mondja, hogy "egyszerűen túl aranyos." Nem segített az sem, hogy Yoonginak fogalma sem volt arról ki lehet ez a fiú, aki ellopta Hoseok szívét. Annyit tudott, hogy utálta.

Min Yoongi már nagyon ideges volt.

A harmadik hét után, hogy Hoseok áradozott a fiúról, nem bírta tovább. Elege lett. Yoongi szobájának a padlóján ültek és tanultak a záró vizsgákra, de persze Hoseok folyamatosan arról a "valakiről" beszélt. Yoonginak betelt a pohár. Rávetette magát Hoseokra és a földre szorította őt.
"Ne beszélj másról amikor én itt vagyok." Morogta. Hoseok mosolygott mintha nyert volna valamit. "Mivan?"

"Min Yoongi, féltékeny vagy?" Suttogta Hoseok, majd gyengéden megcsókolta a fiút. És lehet, hogy Yoongi mosolyogva viszonozta azt. És lehet, realizálta, hogy néha nem olyan rossz féltékenynek lenni néha. És lehet, de csak lehet...

Min Yoongi szerelmes volt. 

The Bible  |BTS OneShots|Where stories live. Discover now