/ezt a rész mihalypaula-nak köszönjétek. c:/
/0.1 mert ez az első része lololo ebben nincs smut csak bevezetés a kövi részbe és az hosszabb is lesz (remélem) xd/
Ahogy az idő telt, Yoongi és Hoseok egész közel kerültek egymáshoz. A megígért randi után a fiatal egyedül ment haza, ám hajnalban kopogásra ébredt. Az ajtóban pedig a szőke fiú állt, arcán könnyek folytak és rekedtes hangján magyarázta, hogy mi történt. A két ifjú pedig egy kis idő után össze költözött.
-
Néhány év után Hoseok átvette édesapjának cégét, aminek következtében elismert emberré vált és rengeteg pénzt hozott a házhoz. Ennek voltak hátrányai is természetesen; ellenségek, akik megpróbálták letaszítani a helyéről. Amit Min Yoongi nem engedett meg...
Jelenleg Szöul utcáit rótta szüntelenül, Hoseok ellenségei után kutatva. Hosszú, fehér ujjai közt egy sima pisztoly pihent mellyel kész volt bárkit megölni ha arra került volna sor. Egy apró lakás felé tartott. Arcát egy fekete maszk alá rejtette el, így csak sötétbarna szemei látszottak ki melyek dühvel voltak megtelve. Ahogy a lépcsőn felfelé sétált felfelé már hallotta ahogyan áldozata zárja be az ajtót. Hiába, hisz Yoongit senki sem tudja megállítani. Senki.
Felhúzta lábát a levegőbe és teljes erejével rúgta be az ajtót.
"Előlem nem menekülsz..."-
Yoongi szemei csillogtak az izgatottságtól ahogy végighúzta áldozatának torkán a konyhakést amit talált. Bizsergő érzés árasztotta el testét ahogy a vér kicsordult a bőr felszín alól. Az őrültség apró jeleit lehetett felfedezni fekete szemeiben, de ezt soha nem bánta. Hozzáérintette ujjait a vörös folyadékhoz majd végignyalta kezét élvezettel. Adrenalin száguldott végig ereiben ahogy a fémes íz elárasztotta a száját. A földre lökte az áldozatát és felé kerekedve emelte a kést a magasba és sújtott le a férfire. A vérfagyasztó kiáltás betöltötte az egész házat, Yoongi kísérteties nevetésével együtt.
-Hoseok otthon ült a kanapén ölében a laptopjával és a mai bevételeket nézte át. Az ajtó csapódására figyelt fel és a nehéz lélegzet vételekre. Félrerakta a gépet majd felállt helyéről.
"Yoongi?" Kérdezte a fekete hajú és az előszoba felé sétált.
Ott találta a szőke fiút, kinek arcán, kezén vér folyt lassan a földre. Hoseok tágra nyílt szemekkel figyelte szerelmét ahogy az lassan összekapcsolta szemeiket, majd hirtelen eldobta a konyhakést kezéből. A fiatalabb kitárta kezeit Yoonginak aki karjaiba futott és Hoseok pólójába markolva támasztotta meg magát.
"Nem kéne ilyeneket csinálnod Baby. Tudom, hogy segíteni szeretnél, de ez nem mehet így tovább."
"Sajnálom."
Hoseok sóhajtott...
"Tudod mi következik most ugye?"
"Büntetés..."
ESTÁS LEYENDO
The Bible |BTS OneShots|
FanficÍme a bibliai történelem. Avagy DaeguHope egyperces oneshotjai amikből nem tudott teljes sztorit írni. Enjoy. ♡ |Lassú Updatek|