7. Taekook - Reality

491 48 3
                                    

A valóság egy olyan dolog amit legtöbbször lehetetlen elfogadni. A keserves órák melyet olyanokkal töltesz akiket utálsz, a szenvedés mikor ráderőrltetnek egy házasságot melyet nem akartál. Kim Taehyung álmában találkozott azzal a fiúval, akit örök életére maga mellett akart tudni. 
Ám a valóság mindig közbe szólt, így a fiú  függővé vált. Altató gyógyszereket szedett be, hogy annyit tudjon aludni amennyit csak lehet. 
A fiatal akit álmaiban látott szinte túl tökéletes volt, gyönyörű barna haja, csokoládé színű szemei és csábító de barátságos mosolya volt. A neve Jeon Jungkook volt. Bár csak addig lehettek együtt míg Taehyung aludt, mégis a legszebb órákat töltötték együtt.
"Máris menned kell?"
"Sajnálom."
"Holnap visszajössz?"
"Persze."

-

Egy nap, mikor Taehyung hazaért a munkából és feleségét az ágyban találta valaki mással, egy idegen férfivel, úgy döntött ideje véget vetnie mindennek. Bár nem volt se szomorú se csalódott, érezte, hogy semmi keresnivalója ebben a házban, így összepakolt és elindult. 
Csupán pár utcán haladt át mikor meglátta a park bejáratát és úgy döntött, hogy itt tökéletes lesz aludnia.
Leült egy padra és kibontotta a sárga üvegcsét majd a tartalmát a szájába öntötte és lenyelte azt. Egy mosollyal az arcán feküdt el a kemény fán és várt, amíg hat a gyógyszer. Nem telt sok időbe mire lehunyta szemeit. 


"Jungkook?" Taehyung hangja visszhangot vert a fehér álomképben. Az említett fiatal lassan sétált felé, egy mosollyal. 
"Hát itt vagy Tae. Úgy hiányoztál már." Taehyung a fiatalabb karjai közé vetette magát és beszívta rózsás illatát. 
"Most maradni fogok veled, örökre." 
Jungkook halkan nevetett és felvezette kezeit az idősebb hátára. 
A levegő hirtelen megfagyott, Taehyung alig kapott levegőt és a földre zuhant. Ahogy felnézett Jungkookra, mást nem látott csak valami ördögit, valami nem emberit. Hatalmas fekete szárnyai voltak, ugyanilyen színű szemei, a fehér falakról vöröslő vér folyt le és a padló szinte beszakadt a fiatal minden lépésével. 


"Nagyon örülök neki Taehyung, most már örökké együtt leszünk."
Taehyung szemeire pedig tiszta sötétség hullott...














#bruh 
/ez meg volt írva előre és szar szóval kiteszem és megyek átírni mindent. bai/

The Bible  |BTS OneShots|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora