1. Sope-Oppa Kink

1.1K 92 32
                                    

/Ez egy hónapja íródik gyerekek. Willya9
ezt neked 😂❤❤😏 /

A zene fülsüketítően hangosan szólt a hangszórókból, miközben emberek tömegei táncoltak együtt, párokba vagy éppen csoportokba verődve.
Yoongi ezzel szemben egyedül ült a bárpultnál és egy pohár whiskyt iszogatott egymagában. Sose volt az a partizós típus, de amikor Jungkook megkérte hogy segítsen neki bejutni egy helyre, ő szívesen elment vele egy-egy éjszakára. Viszont, utálta az ilyen helyeket. Szánalmasnak tartotta az embereket amiért a sárga földig isszák magukat majd egy ismeretlennel elindulnak lakásukhoz, hogy egy estét együtt töltsenek majd az egyik fél lelépjen egy szó nélkül.
Jungkook a tömegben volt valahol, és több mint valószínű volt hogy ő is hasonlóképpen tölti majd az estéjét. Yoongi rendelt még egy italt, de mire beleihatott volna, valaki óvatosan megbökte a vállát. Lassan hátrafordult. Mögötte egy fiú állt, kinek mogyoróbarna szemei igézően néztek vissza Yoongi szinte fekeéibe. A haja holló fekete színben játszott, egy apró, félénk mosoly az arcán. Fekete szettje tökéletesen kiemelte minden adottságát. Válla széles és férfias, testtartása magabiztos. A bőrnadrág amit viselt, tökéletesen simult a gyönyörű izmos combjaira.
"Szia." Szólt az ismeretlen, és Yoongi érezte ahogy a szíve meglágyul. A hangja olyan volt mint a bársony, ez egy olyan hang volt amire szívesen felkelnél minden reggel.
"Szia, segíthetek?" Kérdezte a szőke egyén miközben belekortyolt italába.
"Oh, csak láttam ahogy itt ülsz egyedül és nem tűnsz olyas valakinek aki partizni jár, jómagam sem vagyok olyan. Szóval gondoltam megszólítalak." Mosolyodott el szélesen a fekete hajú. Yoongi kissé meglepődve adott választ.
"Persze, ülj csak le...uhm-"
"Hoseok. Jung Hoseok." Mondta miközben helyet foglalt Yoongi mellett.
"Min Yoongi, örülök a találkozásnak." Mosolygott és felemelte poharát hogy igyon belőle. Hoseok félénken elmosolyodott és rendelt magának egy italt.
Yoongi eközben jobban felmérte a fiatalabbat. A fiú nyakán, egy apró tetoválás bújt meg, méghozzá egy szó.
'SIX'
Yoongi nem tudta miért, de tetszett neki, hogy van tetoválása Hoseoknak. Hívogatóan hatott az idősebbre, hiszen neki is volt felvarrva a testére egy-két dolog.
"Tetszik a tetoválásod." Szólalt meg a szőke egyén egy apró mosollyal. "Mit jelent? Ha szabad kérdeznem."
Hoseok egy széles mosollyal az arcán válaszolt.
"Régen ezt a becenevet kaptam a barátaimtól, és velem ragadt egészen a mai napig. Ahogy látom neked is van. Illenek hozzád."
Yoongi arca egy halvány rózsaszín árnylatba kúszott és remélte hogy a fiatal nem fogja látni a klub sötétjében.
"Köszönöm..." A szőke csuklóján három minimalista ábrázolású minta kapott helyett.
Egy csillag, a Nap és a Hold. "Szimbolikusan vannak rajtam. Mindig is úgy éreztem, hogyan vagyok mint a Hold, misztikus, rejtélyes és van egy sötét oldalam. A Nap majd azt fogja szimbolizálni akivel egy örökké valóságig együtt élek majd, mert a Hold a Nap nélkül senki. Nem fénylik az éjszakában, csak van. A csillagok pedig azt mutatják hogy annyira szeretem majd őt ahány csillag van az égen."
Hoseok meglepődve nézett az idősebbre. A szavak amiket mondott, elképesztőek voltak, és gyönyörűen fogalmazta meg.
"Oh, ez...igazán gyönyörű volt." Motyogta halkan a fekete hajú, bűntudattal a torkában, hiszen ő csak egy 'egy éjszakás' kalandot akart Yoongival, mert jól nézett ki.
Yoongi mosolyogva itta ki a poharát és érezte hogy az alkohol mámora lassan elködösíti elméjét.
Hoseok szomorúan nézett Yoongira majd halkan megszólalt.
"Ne haragudj, de...én igazából csak, hogy is mondjam. Nagyon sajnálom de én csak egy éjszakára akartalak elvinni."
Yoongi idegesen meredt a fiúra, majd felállva így szólt.
"Akkor sajnálom, nem én vagyok az embered." És elsétált.

-

Egy újjabb pohár ital csúszott le Hoseok torkán miközben Yoongit figyelte a távolból. Ahogy az idősebb egy másik férfival táncolt, hozzá simult és hagyta, hogy az idegen fogdossa őt, ki nem állhatta. Egyszerűen idegesítette, hogy nem az ő keze járja be Yoongi törékeny porcelán színű testét. Hoseok testét átjárta a tűz, és akkor lett elege mikor az ismeretlen férfi Yoongi alsóbb részeit kezdte fogdosni.
A fiatalabb megindult a tánctér felé, majd megragadva a szőke karját kirángatta a klubból. Yoongi kissé részegen de megpróbált ellenállni.
"Hé! Engedj el, mégis mit képzelsz ki vagy te? Te rohadék!"
Amint Yoongi száját elhagyták ezek a szavak Hoseok a falnak lökte az idősebbiket és dühösen, vágyteli sötét szemekkel nézett rá.
"Idefigyelj, velem nem beszélhetsz így. Még nem tudod de hamarosan az én nevemet fogod ordibálni az ágyban kegyelemért könyörögve, mert biztosan nem leszek óvatos. Ami pedig a káromkodást illeti...megtanítom hogyan használd a szád kedvesem." Ezzel pedig felkapta a szőkét és elcipelte a lakására.

-

Yoongi nem tudta hogyan, vagy miképp került Hoseok lakására, a falnak döntve.
De ahogy a fiatalabb puha ajka az övével táncolt, leírhatatlan volt.
Hoseok lejjeb hajolt, miközben Yoongi oldalra hajtotta a fejét, és apró csókokat hagyott a hófehér felületen. Majd óvatosan szívni és harapni kezdte azt, lilás foltokat hagyva néhol.
"H-hoseok...azok, megfognak látszódni fognak!" Nyavalygott az idősebb miközben Hoseok fekete hajába markolt, ezzel párhuzamosan a felső karjában is kapaszkodott nehogy lábai feladják az extázistól, ami végigfutott rajta.
"Legalább tudják majd kihez tartozol." Nevetett halkan majd combjainál felemelve az idősebbet a kanapéhoz sétált vele, és lefektette őt, fölé kerekedve.
"Megmutatom, hogy kihez tartozol Yoonie." Mosolygott Hoseok miközben gyengéden simogatta Yoongi halvány rózsaszín arcát.
"É-én ezt nem akarom Hoseok..." Mondta, de legbelül érezte, hogy nagyon is akarta. A tettei mást mutattak mint szavai, ahogy lehúzta magához az idősebbet egy lágy csókra. Hoseok felült és ölébe húzta a szőkét.
Mehettek volna így egész éjszaka, csak ketten egymásnak, csókolózva.
Egymás testeit lassan felfedezve, a csók egyre hevesebb lett. Yoongi megragadva a fekete hajú övét és elkezdte kicsatolni.
Eközben Hoseok lerángatta az idősebb pólóját és ajkaival a kulcscsontját kezdte csókolgatni, szívogatni, és nagyon úgy tűnt, hogy megtalálta Yoongi gyenge pontját. A szőke szájából türelmetlen nyögések és halk morranások hallatszottak.
"Túl türelmetlen vagy hercegnőm. De ne aggódj hamarosan megkapsz mindent amit csak szeretnél." Suttogta Yoongi fülébe.

-

Nem sokkal később Yoongi egy szál semmiben találta magát a kanapén ahogy Hoseok két ujjal kényeztette az idősebbet. Yoongi folyamatosan nyögdécselve vonaglott a fiatal keze alatt.
Yoongi belemarkolt Hoseok hollófekete hajába és egy aprót rántott rajta.
"A-ah O-oppa!"
Hoseok hirtelen megállt. Biztos nem jól hallotta. Yoongi valóban 'Oppának' hívta őt?  Hoseok arcára egy félmosolyok kúszott.
"Yoongi, csak nem Oppa kink-ed van?"
A szőke elszégyellve magát eltakarta az arcát és próbált levegőhöz jutni.
"N-nem..."
Hoseok nevetve húzta ki ujjait, majd Yoongi fölé hajolt és elhúzta a kezét.
"Nekem tetszik, Baby."
Yoongit kirázta a hideg, senki sem hívta őt így soha, de tetszett neki.
Az idősebb megnyalta száraz ajkait majd félénken csókba húzta a másikat.
Hoseok eközben lehámozta magáról a nadrágját, boxerével együtt.
Yoongi kezébe vette a fiatalabb tagját és óvatosan kezdte mozgatni csuklóját.
Hoseok egy halk nyögést hallatott, majd megragadta Yoongi kezét és megállította őt.
"O-oppa? Valami rosszat csináltam?"
A fekete hajú megrázta a fejét és megtartotta magát könyökén.
"Semmi rosszat nem tettél, de nem így akarom befejezni szívem."
Majd végighúzta kezeit Yoongi combján.
Az idősebb beleremegett az érintésbe és becsukta szemeit.
"Lehet fájni fog egy picit baby, fogd a kezem."
Összekulcsolva ujjaikat, Hoseok lassan tolta be tagját Yoongiba.
A szőke szájából egy elnyújtott nyögés hallatszott, ami Hoseok füleinek olyan volt mint az angyalok éneke.
Yoongi bevájva körmeit Hoseok hátába, aki ezt egy jelnek vette, hogy mozoghat.
Izzadt testük közel egymáshoz ritmusra mozgott, mindkettejük szájából nyögések és hangos levegő vételek bújtak elő. A csendes szobában csak ezt lehetett hallani.
Yoongi hirtelen megragadta Hoseok kezét és a nyakára szorította azt.
A fiatal meglepetten, de mosolyogva fogta fel mit szeretne az Ő kis hercege.
"Hány kink-ed van Yoongi-ah? Hm? Szeretnéd hogy ott legyen a kezem?" Nevetett halkan és rászorított Yoongi nyakára, aki kissé fuldokolva, de élvezte.
Hoseok gyorsított a tempón és érezte, hogy közel van már nagyon, ahogy Yoongi is.
Percek sem kellett mire mind a ketten egyszerre élveztek el.
Yoongi arca vörös színben pompázott, haja kusza volt és az izzadságtól a homlokára tapadt.
Hoseok ugyanígy.
Mindketten levegő után kapkodva feküdt a kanapé párnái közt.
Yoongi a fiatalabb mellkasához bújva pihent, Hoseok pedig az idősebb hátát simogatta, szeretetteljesen.
"Hoseok, senkinek egy szót se a kink-jeimről, vagy megöllek." Mondta durcásan a szőke.

"Azért kávézni elvihetlek?"







/eskü Isten gyermeke vagyok... vélemény?/

DaeguHope out.

The Bible  |BTS OneShots|Onde histórias criam vida. Descubra agora