15. // Különkiadás

35 2 0
                                    

Hajnali fél kettőt ütött az óra, mikor elindultunk haza, vagyis Noelhez. Sharont hazavittük,hiszen szegény borzasztóan kiütötte magát, de hála istennek, azért tudta mit csinál. Noel szobájába érve felkötöttem a hajam, és átöltöztem pizsibe. Noelben volt egy kicsi alkohol, najó nem kicsi, rengeteg. De viszont bennem is. Letöröltem a sminkem, majd felálltam és Noel felé fordultam.
-Eszméletlen jó buli volt, örülök,hogy eljöttem veled.-mosolyogtam,majd gyengéden magához húzott.
-Soha többet nem akarok összeveszi veled mégegyszer.-motyogta,majd mélyen a szemeibe néztem.
-Nem fogsz, hidd el.-mosolyogtam.
Majd megérintette az arcom,és lassan közelhajolva megcsókolt. Egyszerűen nem tudtam mit tegyek, görcsbe rándult a gyomrom,majd viszonoztam hosszú gyengéd csókját, nem tudtam miért tette, mi volt rá az oka, de hihetetlen.
Mikor elváltak egymástól ajkaink, a homlokomra adott egy puszit, majd lefeküdt, és azonnal bealudt. Nem tudtam miért tette, és hogy most, ahh.

💫Noel szemszöge💫

Rohadt jól sikerült a buli. Mikor hazaértünk levetkőztem boxerre, Lena pedig átöltözött és lemosta a kenceficét. Mikor végzett ezekkel felállt és felém fordult, majd gyönyörű kék szemeibe néztem. Hihetetlen hogy ennyire gyönyörű, bár lehet, hogy csak a pia váltja ki ezeket a szavakat belőlem.
-Eszméletlen jó buli volt, örülök, hogy eljöttem veled.-mosolygott rám aranyosan, mire derekára simitottam a kezem és lassan magamhoz húztam.
-Soha többet nem akarok összeveszni veled mégegyszer.-motyogtam, majd egyenesen a szemeimbe nézett, mire akaratlanul is mosolyogtam.
-Nem fogsz, hidd el.-mosolygott szokásosan.
Óvatosn arca után nyúltam majd hosszan, gyengéden megcsókoltam, amit ő viszont akart, így tett érte. Nem tudtam mit csinálok, megcsalom Natalit. De száz százalékban biztos vagyok abban, hogy Natali megcsalt engem, de nem is édekelt. Rádöltem az ágyra, tettetve, hogy egyből bealudtam, de nem. Elég sokáig arra a csókra gondoltam, aminek lehet hogy nem kellett volna megtörténnie.

VisszafojtvaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt