Natali jött ki a pizzázóból, és ránéztem.
-Öhm.-néztem Natalira, Noel pedig megfordult. -Az igen, Noel. Az előbb még hiányzom, aztán meg smárolsz szegény Lenával? Igazi férfi logika.-nevetett fel majd rámnézett Noel, mire egy könycsepp gördült le az arcomon.
-Talán irigy vagy, hogy nem veled teszem meg?-nevetett Noel, és magához húzott.
-Itt nem irigységről van szó.-vigyorgott Natali, majd lehajtottam a fejem, és azon gondolkoztam, hogy beleszóljak-e, vagy sem.
-Nem mondtam neked egy árva szóval sem, hogy hiányzol, rohadtul ne meséld be, és hagyjál engem békén. Ha fáj, hogy Lenát csókolom helyetted, így jártál.-fordult el, és kezem megragadva indultunk volna el, de visszahúztam.
-Szerintem Natali, ne feltekenykedj, mert most nem vettel el tőlem egy embert úgy, mint anno, Noel az életembe marad ha tetszik, ha nem.-fordultam sarkon, majd elindultam, de most Noel húzott vissza. Átkarolta a derekam, majd magához húzva megcsókolt. Érzelmesen csókolt, s nyelve táncot járt az enyémmel, gyomromba pillangók kelltek életre. A felhők közé repített. Amikor ajkaink elválltak egymástól, Natali addigra elment, és visszamentünk a pizzázóba. Megkajáltunk, majd elindultunk a mozihoz.
-Na mit nézünk?-nézett rám Noel.
-Valerian és az ezer bolygó városa.-olvastam fel, és mutattam rá a sci-fi film címére. -Hihetetlen mennyire imádod az akciófilmet.-nevetett fel, és elindult a pénztárhoz.
-Szokd meg.-vigyorogtam, majd Noel rámnézett.
-Vagy egy romantikusat?
-Noel, fúj, nem.-ráztam meg a fejem, jelezve hogy isten őrizz.
Noel nevetett, majd megvette a jegyeket a filmre, addig én vettem kolát, és popcornt. Bementünk a vetítőterembe, majd középtájon helyet foglaltunk és leültünk. A film el sem kezdődött, de eszegettem a pattogatottkukoricát. -Lena, el sem kezdődött, és eszel, várd már ki, hogy elkezdőjön.-nevetett a mellettem ülő fiú.
-Hallgass már el.-vigyorogtam, majd tovább ettem.
-Film közbe nem megyek ki neked még hozni.-vigyorgott.
-jajj.-abbahagytam a popcorn evést , és türelmetlenül vártam a film kezdetét, majd elindult.
YOU ARE READING
Visszafojtva
Romance?Most ez így marad a sírig? Hogy minden ajtó nyitva van,csak a közös nem nyílik.? ?-as részeket, saját felelősségre olvasd!