24. // Június 21.

14 1 0
                                    

Noel hazament, Sharon pedig jött hozzánk. Igen, megint. Mindenféleképpen meg kell beszélnünk ezeket a dolgokat. Levettük az ajtóba a cipőinkez, köszöntünk a szüleimnek, majd felmentünk a szobámba. -Együtt vagytok, ugye?-kérdezősködött, majd leültem az ágyamra.
-Nem vagyunk, ugyan úgy barátok vagyunk.-ültem le mellé törökülésbe.
-A barátok nem így csókoloznak.-nevetett, majd jelzett a messenger, hogy irtak.
Sharon megnézte az övét, de az enyém volt.
-Noel?-kérdezett rá egyből, mire bolintásal válaszoltam.
N: Rohadt jó nap volt veled. Hiányzott már, hogy ilyen legyen a barátságunk.
-Bazdmeg.-néztem az üzenetet, majd Sharon felé nyújtottam a telefonom, aki értelmetlenül nézte a beszélgetést.
-Bazdmeg.-ismételt engem.
L: Igen, nagyon jó, hogy végre helyrejött a barátságunk🙈
Nem baratság ez bazdmeg, most nem is vagyunk együtt, mi ez már?!
-Oké, lépj ki messengerből, és hívd fel.-utasított Sharon, majd felhívtam Noelt.
Sharon végig úgy fog tenni, mintha már nem lenne nálam.
Harmadik csengésre vette fel a telefont, ami ki volt hangosítva.
-Hellóhelló.-szólt bele a telefonba a srác, majd Sharonra néztem.
-Miújság?-kérdeztem, majd lehajtottam a fejem, és a telefonom kijelzőjét szemléltem.
-Semmi, xboxozok veled?-kérdezett vissza.
-Noel, barátok vagyunk, ugye?-kérdeztem rá, és reméltem hogy nem mondja hogy "persze" vagy hasonlót.
-A francba már.-hallottam hogy valamit a földhöz csapott.-Bocs, mit kérdeztél?
-Mi történt?-tereltem a felhozott témáról, majd Sharon megbökte a vállam mire felnéztem rá, és megrázta a fejét, hogy ne tereljek.
-Elbasztam a kurva játékot.-káromkodott, majd újra megkérdezte amit előbb.
-Barátok vagyunk, ugye?-tettem fel újra a kérdést, mire Noel elhallgatott. A gyomrom görcsbe rándult, és reménykedni tudtam a nemleges válaszba.
-Természetesen. Legjobb barátok.-csuklott el a hangja, majd lehajtottam a fejem, és könnyek gyűltek a szemeimbe. Sharon szorosan átölelt, így elhallgattam. Szemeimből kifolytak, s arcomon futott végig, amelyet letöröltem, és megszólaltam.
-Akkor jó.-motyogtam, majd szomorú tekintettel néztem a telefonomra.-Mennem kell zuhanyozni, holnap beszélünk, szia.
-Jóéjsza..-nyomtam ki a telefont, majd hosszú gondolkodás után, álomba sírtam magam.

VisszafojtvaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora