1-Je to jen mlha!

157 14 6
                                    

Nejdrive bych vam chtela rict ,ze budu moooc rada kdyz tuhle story bude nekdo cist ,tak jako 00:00 who?! i kdyz ta se mi moc umrimne nepovedla ale vam se to i tak libilo podle komentaru ktere jste mi k ni psaly:) .. ale tahle bude o hodne jinaci a zkusim ji napsat co nejlepe. V hlave to mam proste uzasne to co me napadlo ale kdyz to napisu tak .. no nevim:DD .. chtela bych si precist vas nazor a asi to ma vubec cenu psat.Jo a jeste mam anglickou klavesnici a tak mi nejdou hacky a tak:D -_- tak se omlouvam :)

PRIJEMNE CTENI a snad se bude libit.

13.6 1980

"Myslite ze jedeme dobre? ,, Zeptal jsem se a dival se na cestu predemnou , ktera byla snad nekonecna. Kolem dokola nic jineho nez stromy a opustene louky a nejake ty rozpadle domy.

" No.. podle mapy nejspis jo ,, pokrcil rameny Chris a dal sledoval mapu. Nadechl jsem se a vydechl. Asi je tohle cesta do Oxfordu , tak ja jsem pak Christiana Aguilera s koulema jako bonus! Zastavil jsem auto na silnici u prostred niceho a otocil se na ty vzadu.

"Podej mi ji!,, udelal jsem ukazovackem pohyby do predu a do zadu a cekal na tu mapu az mi ji vlozi do ruky. Netrvalo dlouho a i tak udelal. A bez kecu , cemu jsem se celkem divil.

"Tedka jsme ,, zacal jsem a hledal na mape misto kde se prave tedka nachazime. "dejme tomu tady!,, polozil jsem na to misto prst. " A my chceme .. ,, Svrastil jsem oboci kdyz jsem na mape nikde nevidel Oxford.

"Kde je kurva Oxford?! ,, na cele se mi objevila vraska.

"Oxford je ... tady ,, ukazala na mapu prstem Jess a skrivila oboci , jelikoz byl uplne na jine strane , nez jsme prave my. "Co to je sakra za blbost?! ,, zakroutila hlavou a vytrhla mi mapu z ruky. Otocila mapu a nazvedla oboci. " Jakej debil ji predtim lepil ?! ,, Zvedla podled od mapy a ocima se podivala na kazdeho zvlast. Kdyz se ji pohled zastavil na Mattovi ,kterej se tvaril naprosto nevinne naklonila hlavu na stranu a primourila oci.

"Co se na me tak koukas?!,, rozhodil rukama kolem ze malem flaknul Bekku ,kdyby neuhla.

"Davej bacha , pako ,, zavrcela a posoupla se radeji dal od nej. Matt nad ni prekroutil ocima a dal si ji nevsimal.

" To ti vubec nepripadlo blbi ze ta cara je naprosto sikmo , kdyz si to lepil?! ,, Jess ho primo propalovala pohledem.

"Ja jsem necumel kurva na cary , jen jsem to po tom idiotovi slepil a dal si toho nevsimal , Tak bud tak hodna a nervi na me .. JO! ,, vykrikl Matt a vrazedne sledoval Jess. Kdyby pohledy umely zabijet tak uz je davno po obou. Chris se na nej podival jako 'jeste jednou mi reknes idiote tak ti nacpu doprdele konskeho curaka!'A ani bych se nedivil kdyby to udelal , on je toho vazne schopnej.

" Tak nevim co si se dotoho sral zrovna ty! ,, vykrikla Jess

"Tak sis to mela slepit sama! ,,

"Kdyby si mi to dal , tak to vis ze bych si to sama slepila!,, Zakroutila hlavou a hodila po nem mapu ,kterou drzela jeste porad v rukach. " Pane boze , jak mohl nekdo porodit takoveho debila ,, rekla si sama pro sebe ale slysely jsme to vsichni ,teda krome Tess ,ktera jeste porad spala na sedacce spolujezdce , se divim ze ji to jak tady po sobe hulakaj jeste neprobudilo.

"Ja te slysel,, rekl uz klidnim hlasem Matt. Jess se na nej pomalu otocila a nazvedla oboci na horu.

" Diky za info ,ze nejsi hluchy.,, prekroutila ocima a zadama se oprela o sedacku. Povzdechnul jsem si.

'Pane boze ,muzete po sobe prestat hulakat jako decka?! , Tess spi a pak ,muzeme tu mapu slepit znova .. ,, podival jsem se na vsechny " a tentokrat dobre,, dodal jsem a natahoval se po mape,ale Jess byla rychlejsi.

" A to se chces zase vracet ?!,,

"Mas jinou moznost?! ,, podival jsem se na ni a cekal na jeji odpoved. Ale byla ticho. Pretocila ocima a mapu mi primo vrazila do ruky. Prekrizila si ruce pod prsy a divala ven z okna. Otocil jsem se i s mapou do predu a dal to neresil. Otevrel jsem box na strane Tess a vyndal si izolepu , polozil jsem si ji do klina a zacal pomalu strhavat z mapy izolepu se kterou byla prilepena, ale spatne. Kdyby se predtim tam v zadu chris s Mattem o tu mapu nervaly tak se nemuselo tohle stat a celou dobu by jsme mohly ject spravnym smerem ,nez nekam kde davaji lisky dobrou noc.

Kdyz v tom se ozvala desna rana az jsem od leku povyskocil a muzu se vsadit o to ze jsem nebyl jedinej,dokonce to probudilo i Tess ,ktera se zacala sokovane rozhlizet kolem sebe ,stejne tak jako ty vzadu.

"Co to krucinal bylo?!,, s vykulenyma ocima se na me podivala Bekka a pak na vsechny ostatni.

"J-ja nevim..,, zakoktala Jess ,ktery se nazvedaval hrudnik v nepravidelnem tempu ,nez by mel.Polknul jsem a podival jsem se na Matta ,ten asi ucitil ze se na nej divim a podival se na me taky. Chtel jsem neco rict ale prerusil me Tessin vykrik.

Otocil jsem se na ni a s ocima o nekolik cisel zvetsenyma jsem se na ni nechapave a vystrasene dival. "Co se deje ?,,

"T-tam v-venku!,, ukazala prstem pred sebe a porad se tam divala. Otocil jsem se do predu a dival se tam kam ukazovala ale tam nic. Jenom se zacala delat mlha. Na cele se mi objevila vraska mezi obocim a ja se stale rozhlizel , ale jak jsem rikal nic jineho nez mlha. Podival jsem se na Tess ,ktera byla na tom sedadlu doslova zadama prilepena.

"Tess je to jen mlha,, Ujistil jsem ji.

"Mlha?! ,, otocila se na me s vykulenyma ocima. " Byla tam divka! ...,, zvysila hlas , z oci ji vypadla slza a za ni dalsi a dalsi. Otocil jsem se na Matta a pak do predu ,kde nikde nikdo.

"Tess .. nezdalo se ti to? ,treba si jeste ospala,, Primouril jsem oci a nezpustel z ni oci. Abych pravdu rekl , docela me desila ,kde by se tady taky vzala nejaka holka kdyz kolem dokola nic neni.

Tess se na me neduvercive podivala " Vim co jsem videla,Justine! ,, hrbetem ruky si setrela slzu " Videla jsem tam holku!,, Jeji dech byl rychli.

Polknul jsem a podival se znova do predu a pak zase na ni. " Dobre,uklidni se teda ,, polozil jsem ji ruku na rameno "J-ja se tam teda pujdu podivat , dobre?,, kyvnul jsem hlavou a cekal na jeji reakci. Smrkla do sebe a prikyvla. "Tak jo ,, pousmal jsem se a otocil se do zadu. Jess se na me koukala jako na nejvetsiho debila a Bekka byla prilepena na Chrisovi.

"Pujdu s tebou ,, promluvil Matt a natahnul se pro batoh ze ktereho po chvilce vytahnul dve baterky , me podal jednu a tu druhou si nechal on a rozsvitil ji.

'Pockat .. ,, rekla rychle Jess co nas zastavilo z toho aby jsme vystoupily z auta. Otocil jsem se na ni a cekal az bude pokracovat. "J-Ja pujdu s vama .. ,, Kyvnula hlavou , necekala na moji odpoved ,vzala si baterku a s Mattem vylezly z auta. Nadechnul jsem se a rozsvitil si i svoji baterku a vystoupil.

persecution of fear!Kde žijí příběhy. Začni objevovat