4- Byl to jenom sen!

69 4 0
                                    

Probudil jsem se na neci plac , ktery se ozyval v mistnosti naproti te nasi. Pootevrel jsem jedno oko a po chvilce i to druhe , posadil jsem se na postel a briskama prstuu jsem si protrel oci. Nadechl jsem se a vydech a po te se z postele postavil.

Otocil jsem se za sebe a podival se na postel ve ktere lezela Jessica a krasne se usmivala ze spani. Usmal jsem se nad tim jak roztomila je , dokazal bych se na ni divat i 24 hodin denne. Miluju ji. Tak moc ze to ani slovy popsat nejde.

Otocil jsem se zase celem do predu a kracel si to do mistnosti naproti. V celem dome bylo ticho , jenom detsky plac tu slyset byl. Dvere od pokoje byly pootevrene jako vzdy , rukou jsem je pomalu otevrel cele. Naskytl se mi pohled na malou Trish , ktera ve sve postylce brecela a kopala nohama. Nechal jsem dvere tak a podisel k ni. Sklonil jsem se k ni do postylky a vzal si ji do naruci.

" Zase zly sen ? ,, smutne jsem se na ni podival a polibil na celicko. Pritulil si ji k sobe jeste vic a snazil se ji nejak utisit.

Stal jsem s Trish v naruci u postylky , kdyz jsem najednou ze zdola obyvaku uslysel hlasy. Svrastil jsem oboci a hlavu otocil k otevrenym dverim. Hlasy hnedka prestaly. Zakroutil jsem nechapave hlavou a dal to neresil. Mozna jsem jeste ospalej a jen se mi to zdalo. Trish pomalu usinala na mem rameni diky cemu jsem byl rad. Pousmal jsem se nad tim a dal ji letmi polibek na jeji miniaturni rucicku. Opet jsem se s ni opatrne sklonil k postylce a polozil ji do ni. Prikryl jsem ji deckou a usmal jsem se na ni. Je cela po mamince , stejne nadherna. Jenom oci , oci ma po mne. Vtiskl jsem ji polibek do vlasu a narovnal jsem se. " Miluji te ,, poseptal jsem. Naposledy jsem se na ni podival asi vazne usnula a pote jsem pokoj opustil. Chtel jsem se vratil do sveho pokoje za Jess a pokusit se znova usnout ale hlas , kterej se opet ozval ze zdola obyvaku mi to nedovolil. Nedalo mi to a ja se musel jit podivat co to je. Podisel jsem ke schodum,ktere jsem pote potichu zacal seslapavat doluu. Kdyz jsem seslapl posledni schod , tak tichymi krucky jsem si to miril do obyvaku.

Kdyz jsem dosel do obyvaku , zjistil jsem ze ty hlasy vydavala televize. Povzdechnul jsem si a namiril si to k ovladaci se kterym jsem televizy hnedka vypnul. Chvily jsem se dival na cernou obrazovku televize , kdyz se v ni najednou neco mihlo za mima zady. Otocil jsem se jak nejrychlejs to slo ale tam prazdno , ocima jsem putoval po celem obyvaku srdce se mi rozbuselo o trosku vic , ale vsude prazdno. Prilozil jsem si dlane na oblicej a chvily je tam jen tak nechal. Prejel jsem si snima prez oci a po te je zase spustil podel tela a to jsem malem dostal Infarkt!

Predemnou stala Jessica s rukama podel tela a v jedne ruce drzela nuz. Divala se na me jako na naznamyho cloveka. Po celou dobu se ani nepohla a ani nemrkla , jen tam tak stala a zirala na me.

"Jess ?? ,, vyslovil jsem pomalu jeji jmeno a zacal se k ni pomalymi krucky priblizovat. Ona vsak stale stala na svem miste a ani se nehnula. Byla jako socha s kamennym vyrazem. Kdyz jsem byl uz jenom kousek od ni me oci se sklonily k nozi , ktery silne svyrala ve sve prave ruce , az tedka jsem si vsiml cervene tekutiny na nem. Me oci se rozsirily a v hlave mi behalo jen to jedine co to muze byt a ci to muze byt.

Trish..

Otevrel jsem oci a cely spoceny a udychany jsem se zacal okolo sebe rozhlizet. Zjistil jsem ze to byl jenom sen a ja sedim stale v aute ve kterem jeste vsichni speji. Prohrabnul jsem si vlasy a snazil se muj dech vratit do normalni. Utrel jsem si z cela pot a dival se z okna pred sebe.

Ten sen byl tak skutecny , tak moc skutecny. Otocil jsem se za sebe kdyz jsem si vzpomnel ze v mem snu byla Jess.

Moje pritelkyne , nebo dokonce i manzelka ? , se kterou jsem mel krasnou dceru , ktera se jmenovala. Pff uz ani nevim. Polknul jsem a po celem tele mi nabehly zimomravky kdyz se mi v hlave zacinal celej ten sen vybavovat.

Zakroutil jsem hlavou a snazil se na to uz nemyslet. Natahnul jsem se na stranu Tess a otevrel prihradku ze ktere jsem vytahnul krabicku cigaret a sirky. Vytahnul jsem si jedno cigaro a pote krabicku vzlozil nazpatek.

Odemknul jsem si na sve strane dvere a otevrel je vylezl jsem rychle z auta , aby jim tam nesla zima a neprobudil jsem je , dvere jsem potichu zabouchl a zadama se oprel o auto a do ust si strcil cigaretu , kterou jsem si hnedka zapalil. Potrebuju se odreagovat a vtom mi pomuze jedine to kdyz ucitim zase nikotin. Dival jsem se pred sebe a kouril , kdyz jsem najednou v dalce , kde byl neco jako les zahledl svetlo. Pirmouril jsem oci a v tom svetlo bylo pryc. Povzdechnul jsem si a prohrabnul vlasy , mam halucinace jako krava.

Popotahnul jsem si posledni-krat z cigarety a nasledne ji hodil na zem a botou uhasil. Strcil jsem si ruce do mich kalhot a chvily se jen tak dival do zeme a nadvsim premyslel , kdyz v tom jsem ucitil na svem levem lici studeny dotyk az jsem se zachvel. Rychlosti svetla jsem se tam otocil hlavou , ale prazdno. Vytahnul jsem si svoji pravou ruku a dotkl se moji leve tvare , prejel jsem si po ni prstem a pak se na ten prst podival , byla na nem cervena tekutina! , svrastil jsem oboci. Vytahnul jsem si mobil a pomoci skla jsem se podival na svoji tvar a utrel si to. Musel jsem se asi nekde riznout nebo neco. Byla to ma krev.

persecution of fear!Kde žijí příběhy. Začni objevovat