3- pripadam si jako v horrorovem filmu!

57 2 0
                                    

Presne jak jsem rikal. To auto co troupila nase bylo a Matt , kterej nam zahadne zmyzel v mlze , uz si to davno drepel v aute. Zajimalo by me jak se tam ,tak rychle dostal a jaktoze jsme ho ani neslysely kdyz na nas volal , nebo kdyz bezel k tomu autu. Jak nam to tady v aute vypravel. A u toho stromu prej neco lezelo na zemi , tak ho zajimalo co to bylo , ale kdyz k tomu dosel tak to byl jenom nejaky kousek plastu. 

Jess uz me pak nechala na pokoji s tema jejima recma " Justine co deje , Justine rekni mi to , No tak Justine stalo se neco?! '' , ale misto toho tedka name porad vrazedne kouka. Ja se ji snad kazdou chvilku zacnu i bat hele.

Je neco kolem 11 hodiny vecer a my drepime v aute a poslouchame radio. Docela se i dovim ze tady v te dire je vubec nejakej signal.

"Je mi zima ... ,, promluvila Tess a zabalila se jeste vice do deky , kterou mela prez sebe prehozenou.

Podival jsem se na ni a pak jsem pustil jeste o trosku vice topeni. Tess se pod tou dekou klepala jako ratlik. No ale nebudu lhat , opravdu byla nejaka zima.

" Chrisi , kam si dal tamty deky ?? ,, promluvila Bekka

" Jsou nekde v baglu ,,

Bekka se zacala okolo sebe rozhlizet stejne jako Jess

" A ten batoh je kde ?? ,,

" Kde myslis ? ,, nazvednul oboci a pozoroval Bekku , ktera na sobe mela kratasy a mikinu , Bylo na ni videt jakou ma husinu.

" Co ti zase sakra je ?! ,, vyprskla na nej Bekka a vrazedne se na nej koukala.

Chris pokroutil ocima a dal se venoval svemu mobilu." Odpovim a uz mi zase neco je,, zamumlal si pod nosem , ze jsem to slysel asi jenom ja , jelikoz byl oprenej o mou sedacku.

" Mluvim stebou! ,, stouchla do nej prstem a ja se nenapadne modlil aby nezacla znova manzelska hadka , protoze , kdyz se tyhle dva hadaji tak to pak jedou bomby!

"Co?! ,, vyprskl

Bekka nazvedla oboci , otevrela usta ze neco rekne , mavla rukou a priplazila se ke me. "Kde jsou ty baterky ? ,,

" na co ? ,, zeptal jsem se

Naklonila hlavu na stranu , jako  " nerikej ze nevis na co asi ''

Povzdechnul jsem si a na strane Tess , ktera mimochodem pred par minutami usnula , jsem otevrel box a vytahnul jednu baterku.

"Ja ti tam dojdu , pockej tady ,, Rekl jsem a bez dalsiho slovo a cekani na odpoved jsem otevrel dvere u auta a vystoupil si , rozsvitil jsem si baterku a miril jsem si to ke kufru. Dosel jsem tam a rozhledl jsem se okolo sebe , venku uz zas takova mlha jako byla predtim nebyla , jenom trosku. Misto toho tady foukal vitr.

Otevrel jsem kufr a mezi nasema batohama a kuframa jsem hledal jeden mensi batoh do ktereho jsme nahazely ty deky , Kdyz jsem ho po nekonecnem hledani konecne nasel , nasadil jsem si ho za ucho na jedno rameno a zabouchl kufr za sebou.

Kdyz jsem se chtel vratit nazpet do auta tak se vedle me neco rychle mihlo. Moje hlava se automaticky otocila tim smerem , ale tam prazdno. Chladno se okolo me zacinalo zvetsovat , az mi z toho nabihala husi kuze , jelikoz jsem byl jenom v kratkem tricku.

Zastavil jsem se a koukal se jenom tak dopredu , pochvilce jsem se zacal pomalu za sebe otacet. Mel jsem divnej pocit jako kdyby me nekdo ze zadu pozoroval , pripadal jsem si jak v nejakem horrorovem filmu. Po par sekundach jsem byl uz s celym telem otocenej ale tam jak jinak nez nic.

Povzdechnul jsem si a prohrabnul si vlasy. Zacinam byt paranoidni , fakt zejo.

Ale tak komu by to nenahanelo hruzu , uprostred noci stat v zaparkovanej aute uprostred niceho. A jeste k tomu kdyz vasi kamosi bud to neco slysi , nebo dokonce i vidi. Kdyz tu neni nikdo krome nas 6.

Polknul jsem kdyz jsem si znova na to vzpomnel. Ne ze bych tomu veril a nebo tak jo , ale. Ani jsem nepochopil co bylo to do ceho jsem narazil kdyz jsme s Jess hledaly Matta.Tohle me donutilo se znova okolo sebe otocit , ale jakmile jsem se otocil zpatky do predu tak jsem malem dostal infarkt!

Naproti me stala Jess s baterkou v ruce a koukala na me jako na debila.

"Bekka se tam klepe s Tess vo sto 6 a ty si tady stojis jako svicka , nechces uz konecne do auta a dat nam ty deky ?? ,,

persecution of fear!Kde žijí příběhy. Začni objevovat