Part 12

183 24 2
                                    

အစည္းအေ၀းၿပီးလို႔ ခဏနားေနခ်ိန္.....

"Chan..... Chan"

နာမည္ေခၚကာ အေလာတႀကီးေျပးလာတဲ့ Suho Hyung.....

"Hyung... ဘာျဖစ္လာတာလဲ"

"Chan.....ဟို...."

"Hyung ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဘာေတြအေရးတႀကီးေျပာမို႔လဲ"

"Kris...."

သူ႔နာမည္ကို ၾကားလိုက္တာေၾကာင့္ ေသာက္လက္စ ေကာ္ဖီကို ရပ္လိုက္ကာ Suho Hyung ကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္သည္....

"Kris ေရာက္လာလို႔လား....... ေရာက္လာပေစဦး...... ေတြ႕လို႔ကေတာ့ တစ္စစီျဖစ္ေအာင္လုပ္ပစ္ဦးမယ္"

က်ေနာ့္ကို မေျပာမဆိုပဲနဲ႔ က်ေနာ္တားေနတဲ့ၾကားက ထြက္သြားျပန္တဲ့ သူ႔ကို စိတ္ဆိုးေနမိတုန္းပဲ....

"Chan.... ခုနက Zhang Han လာသြားတယ္..."

"အြန္း.... ဘာတဲ့လဲ"

"Kris ဆီက အဆက္အသြယ္ျပတ္သြားလို႔တဲ့"

ခြမ္း.....

လက္ထဲက ေကာ္ဖီခြက္က ၾကမ္းျပင္ေပၚကို ထြက္က်သြားခဲ့သည္.....

"Hyung.... ဘာေျပာလိုက္တယ္"

က်ေနာ့္အသံေျပာင္းသြားတာေၾကာင့္ Suho Hyung က ေခါင္းက ပိုငံု႔သြားတယ္.....

"Hyung.... ဘာေတြေျပာေနတာလဲ...ေနာက္ေနတာမွတ္လား"

က်ေနာ္ သူ႔ကို စိတ္ဆိုးေနတာဆုိေပမဲ့.... ဒီလိုေတာ့ မျဖစ္သင့္ဘူးမဟုတ္လား.....

သူ ေသခ်ာေပါက္ျပန္လာမယ္လို႔ ေျပာသြားတာကို....

"ဟိုတစ္ေန႔က နန္းေတာ္ကေနျပန္သြားၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္းတည္းက အဆက္အသြယ္မရေတာ့တာတဲ့... အဲ့ဒါနဲ႔ Kris ေနတဲ့ေနရာကို လိုက္သြားရွာေတာ့...

ေျခရာလက္ရာေတြက ပ်က္ေနတယ္တဲ့.... သူတို႔ဘက္က Kris ကို သိသြားၿပီနဲ႔တူတယ္"

Suho Hyung ရဲ႕စကားဆံုးေတာ့ က်ေနာ္ အရုပ္ႀကိဳးျပတ္ ထိုင္ခ်မိလိုက္သည္....

မျဖစ္ဘူး....

အဲ့လိုမျဖစ္ရဘူး.....

သူ.... သူ ဘာမွ ျဖစ္လို႔ မရဘူး.....

"Hyung.... အခုဘာေတြလုပ္ေနၾကလဲ မစံုစမ္းၾကဘူးလား.... ဖုန္းေရာ သူ႔ location ေရာ..... ဘာမွ စံုစမ္းလို႔မရဘူးလား"

Will you come back to me?Where stories live. Discover now