Atenţie: Va include violenţă, sânge, limbaj vulgar, scene intime detaliate, lacrimi şi multă dramă. Dacă nu îţi plac aceste lucruri ai putea trece peste părţile care le includ sau să nu citeşti deloc. CITEŞTI PE PROPRIUL RISC. Ai fost avertizat.
Hei :). După cum ştiţi, aceasta nu este povestea noastră, avem acordul autoarei pentru a o traduce. Sper să vă placă povestea, dar şi cum traduc. Lăsaţi un comentariu şi spuneţi-vă părerea. Dacă am vreo greșeală de scriere vă rog să mă corectați. Aveţi o poză cu Jade (Shailene Woodley - care se întâmplă să fie și actrița din The Fault In Our Stars) pe partea dreaptă și trailerul poveștii. Acest capitol îi este dedicat scriitoarei. Dacă aveți timp puteți să vă uitați peste profilul ei. Dacă cineva vrea dedicație să scrie într-un comentariu și la fiecare capitol tradus de mine voi alege câte o persoană. Let's start :). -TRXYE
Era doar obişnuita zi de luni. Ei bine, lăsând la o parte faptul că era prima zi de şcoală... Pentru mine, oricum. Deja am o problemă cu schimbul de şcoli, dar în mijlocul anului? Asta a fost inacceptabil.
Mi-am luat fundul leneş din pat şi neputincioasă m-am dus până la baie. Astăzi era doar o zi în care să pierd timpul în mintea mea; nu îmi chiar păsa de noua şcoală. Oricum, nu am vrut să risc să întârzii în prima mea zi. Asta ar cauza mai multă atenţie asupra mea decât mi-aş dori.
După ce m-am grăbit să fac un duş, m-am grăbit să îmi pieptăn părul şi l-am uscat. Odata ce părul mi-a fost complet uscat, l-am ondulat lejer şi mi-am pieptănat bretonul pe partea de care aparţine. Ţinuta mea pentru zi era formată dintr-o cămaşă fără mâneci înnodată în faţă şi pantaloni scurţi negri cu şlapi de culoarea pielii. Întotdeauna merg cu un machiaj natural, era doar rimel, dermatograf negru, luciu de buze nude şi fard de ploape puţin mai închis decât culoarea pielii.
Când m-am uitat la ceas am văzut că era deja 7:30. Rahat. O să întârzii în prima mea zi la acest loc. Ce primă impresie buna, aşa-i? Ştiu. Mi-am luat geanta şi m-am grăbit să ies pe uşă şi spre maşina mea. Am sărit înauntru şi am gonit în direcţia şcolii.
Odată ce am ajuns la şcoală m-am grăbit să ies din maşină şi să îmi iau toate lucrurile. În timp ce mă grabeam să îmi iau toate bunurile împreună, cineva a venit în spatele meu şi m-a prins de talie.
"Întoarce-te" mi-a şoptit răguşit în ureche.
Cuvintele părăsindu-i gura îmi trimiteau fiori deasupra spinării.
"Care este numele tău, iubire?" m-a întrebat cu vocea lui profundă.
"J-Jade" m-am bâlbâit eu. Dumnezeule, sun complet pierduta... Ei bine, sunt.
"Ce ai acolo, prietene? Un nou animăluţ?" un băiat a chichotit din spatele celui care mă ţine.
S-a întors, dând drumul taliei mele. M-am adunat repede şi mi-am scos orice gând din minte. În timp ce îmi rearanjam cureaua genţii şi am fugit de-a lungul drumului.
"Scapă" altă voce spunea în timp ce îmi făceam drum spre celălalt trotuar.
"Nu te îngrijora, va veni înapoi" vocea care am recunoscut-o a spus pe un ton aproape sarcastic.
De ce aş merge înapoi la... ei? Exact, nu aş face-o. Nu ştiu despre ce vorbea. În niciun caz nu ma "întorceam" la el, doar dacă viaţa mea se baza pe asta.
În timp ce îmi făceam drum spre cladirea şcolii, am realizat că nu aveam nici o idee unde era biroul în şcoala asta. Poate trebuia să întreb - uh, nu contează. Oricum, probabil nici nu mi-ar fi spus. Dacă le spuneam un cuvânt nici nu ştiu dacă aş fi reuşit să scap atât de uşor. Dacă mă luau ostatică sau aşa ceva?
CITEȘTI
Corruption™ (Punk Harry Styles) - Tradusă
FanfictionCe s-ar întâmpla dacă un băiat ţi-ar putea răsturna întreaga lume în doar câteva săptămâni? Copyright © 2014, ForeverDreamingx™ All rights reserved to the writer ( @ForeverDreamingx ). Această carte conţine material protejat de către Legile dreptul...