Capitolul 3

358 18 0
                                    

Ce părere aveți până acum de Corruption? :) Sper că vă place. Aveți aici un nou capitol. -TRXYE

E sâmbătă noaptea și eu nu am absolut nimic de făcut, nimic. Încep să mă gândesc serios că sunt o ratată și că poate așa am fost întreaga mea viață.

Clarissa m-a sunat și mi-a spus ceva despre o petrecere la care mergeau ea și Abby. Spunea că prietenii noștri John, Dahlia, Brendan, Jessica și Fiona o să meargă. Să fiu sinceră, sunt o mare petrecăreață. Adică, cine ar putea rata un lucru așa incitant?

Dar ghicește cine a făcut-o, eu. Toate astea pentru că nu îmi pot găsi stupidul telefon mobil. Oricum, i-am dat Rissei numărul de la telefonul casei să fie capabilă să dea de mine.

 Poate ar trebui să mă duc oricum; doar pentru că e amuzant. Aș putea oricând să împrumut telefonul altcuiva dacă am nevoie. Da, o să fac asta. 

”Tată, în seara asta ies!” am strigat în jos pe scări.

”Unde?” a întrebat el.

”Să îmi petrec timpul cu câțiva prieteni pe care mi i-am făcut la Wilmslow.” 

”Okay. O să stai acolo, sau...?”

”Nu sunt sigură. O să te sun.”

”Bine, distrează-te. Fac tură de noapte în seara asta, deci nu voi fi acasă. Știi cum să dai de mine.”

”Dap, știu. Te iubesc, tată!”

”Și eu te iubesc. Pa, dulceață.”

”Paaaa!”

Pfiu, asta a fost ușor. Și nu, nu am apăsat butonul ”ușor”. Chestia asta a devenit enervantă după un timp. Nu știu, poate doar eu credeam asta. Putea să fie o posibilitate.

După ce mi-am terminat conversația de scurtă durată cu tatăl meu, am mers înapoi în camera mea. 

Acum era timpul să îmi dau seama care va fi ținuta mea pentru această petrecere. Am trecut printre multe ținute din dulapul meu și părea că nu pot să îmi găsesc una potrivită. E mult mai greu decât aș fi crezut. 

Într-un sfârșit, m-am decis asupra unei ținute [aveți ținuta în dreapta] cu care eram mulțumită. Acum trebuie doar să îmi fac machiajul și părul. Pentru machiaj am optat pentru ceva simplu. Singurele lucruri pe care le-am folosit au fost rimel, o codiță ca model din dematograf, luciu de buze nude și fard pe ploape gri/auriu. Părul meu a fost lăsat drept cu doar o banderolă. O ultimă privire la reflecția mea din oglindă și eram gata de plecare.

Bine că tatăl meu lucrează în tura de noapte, dacă nu probabil nu ieșeam din casă așa. Din nou, nu încerc să par încrezută, dar arătam sexy. 

Chiar dădeam și impresia unei fete rele cu jacheta din piele înfrumuțesându-mi partea de sus a acorpului alături de o rochie strâmtă fără bretele. Ei bine, spun doar asta: arăt al naibii de bine pentru a fi ceea ce eu consider o ratată.

Cum am ieșit pe ușa din față spre mașina mea, mi-am atins buzunarul din spate să îmi iau telefonul și să îi trimit un mesaj rapid Rissei spunându-i că m-am răzgândit și că eram pe drum, dar atunci mi-am amintit cum mi-am pierdut telefonul luni și nu l-am mai văzut de atunci.

Ugh! Aș putea urla de tot ce mi s-a întâmplat în prima mea săptămână la Wilmslow.

Totul a început cu băiatul ăla Harry. M-a speriat de moarte în parcare în prima zi, apoi m-a făcut să stau cu prietenii lui la prânz și oamenii nu încetează să mă bombardeze cu întrebări cum că de ce a făcut el asta.

Corruption™ (Punk Harry Styles) - TradusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum