Capitolul 8

193 12 1
                                    

Ochii mei încercau să se deschidă la razele soarelui care s-au strecurat printre draperii. Incapabilă am încercat să trag păturile de pe corpul meu și să mă târăsc din brațele calde ale patului.

Un zâmbet mi-a apărut pe față când mi-am amintit cum nu mi-am adus pijamale și Harry doar și-a dat jos tricoul și mi l-a dat mie. Degetele mele trecceau peste partea de jos a materialului moale cât mergeam în jurul patului.

Când am ajuns pe partea pe care a dormit Harry, am observat o ramă întoarsă, pusă cu fața în jos să nu o pot vedea. Curiozitatea m-a acaparat cât mergeam spre noptieră. Am ridicat gentil rama și am întors-o ca să o văd.

Înăuntrul ramei era o poză cu Harry care mă căra în spate. Dacă nu greșesc, părea că urcam o pantă. Cum studiam pictura, încercând să îmi dau seama ce făcea și unde eram, am auzit pași care veneau spre dormitor. Oricum, nu am pus poza jos; eram prea curioasă.

”Îți amintești poza?” a întrebat Harry, nesunând supărat așa cum credeam că ar putea fi. ”Era la Oak Pines acum 2 veri.”

După ce a spus Harry, începeam să îmi amintesc. Amintirea mi-a inundat mintea, puțin neclară la început, dar imediat a fost clară ca ziua.

*¤*RETROSPECTIVĂ*¤*


”Ești sigură că poți să o faci? E un deal destul de abrupt.” m-a întrebat Harry în amuzament.

”Bine, poți să mă cari, domnule macho man.” a glumit fata. ”Nu spune că nu te-am avertizat că faci lucrurile mai complicate pentru tine.”

”Relaxează-te, Gabby, nu ești așa de grea.”

”Asta spui acum; așteaptă până începem să urcăm.”

Harry și-a scuturat capul zâmbind înainte să se aplece. Fata i-a sărit în spate, înfășurându-și picioarele ferm în jurul taliei lui. El s-a ridicat iar stând drept și a ținut-o de coapse ca să nu cadă. Ea și-a odihnit capul pe umărul lui cât continuau să urce.

Am urărit urcarea, nu prea având de ales oricum. Pe de altă parte, eram curioasă să aflu ce aveam eu și Harry înainte să îmi pierd amintirile cu el. Era ca și cum eram în scena unui film, atât de tare i-am văzut ca pe un cuplu drăguț. Spun ei pentru ca nu mai sunt acea Gabby, sunt diferită. Acea Gabby e perfectă, eu... nu atât de tare.

S-au oprit în vârful dealului unde Harry a lăsat-o pe picioarele ei. A mers în jur ca să fie cu fața la el și și-au zâmbit reciproc. Harry i-a dat la o parte o șuviță de pe față înainte să îi ofere cel mai iubitor, puternic sărut pe care l-am văzut vreodată. Cred că am început să lăcrimez doar find martoră la el.

S-a retras încet și un zâmbet i-a apărut ei pe buze cât ochii ei se deschideau încet. I-a prins un obraz în mână și și-au adus buzele iar împreună. Dintr-o dată ea s-a retras mai degrabă repede.

”Ne întrecem!” a țipat cu rânjet larg cât a luat-o în josul dealului.

”Hey!” s-a plâns Harry. Ea doar a împins unul dintre cele mai vechi trucuri din carte pe el. Deșteaptă mișcare, Gabby, deșteaptă mișcare.

Harry a trecut rapid peste asta și a fugit după ea în josul dealului. Am urmărit iar cum se apropiau de partea de jos a dealului cu Harry ajungând-o din urmă, ea s-a împiedicat și a căzut. Restul drumul până la poalele dealului pentru ea a fost ca o rostogolire de butoi. Am râs la cât de neîndemânatică am fost. Ei bine, încă sunt.

Stătea întinsă pe spate râzând de căzătura ei când Harry a ajuns. A zâmbit în jos spre ea, oferindu-i o mână de ajutor. Ea a acceptat-o și el a încercat să o ajute să se ridice. Odată ce era iar pe picioarele ei, a tresărit.

Corruption™ (Punk Harry Styles) - TradusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum