Hei. Capitol nou. Ce părere aveți? -TRXYE
Cum am crezut, Harry m-a evitat restul săptămânii trecute și toată săptămâna asta. Stând și dând mesaje toată ziua nu e chiar e ce aș clasifica eu ca o sâmbătă normală.
Ei bine, cel puțin am prieteni cărora le pot trimite mesaje, corect? Uită-te la partea bună a lucrurilor, Jade, bună treabă. Am obssrvat că vorbesc singură mult mai mult în ultimul timp. Începe să devină ceva ciudat. Adică, nu am obișnuit să vorbesc singură atât de mult. Sigur, obișnuiam să o mai fac din când în când, dar nu ca acum. Acum a ieșit de sub control.
Când am trecut pe lângă dulap ca să ajung la pat, telefonul mi-a vibrat în buzunarul de la spate. L-am scos și am văzut că era un mesaj de la Dahlia. Odată ce m-am așezat pe pat, stând pe burtă, am deschis mesajul și l-am citit.
Pentru Jade:
Hei, fată! Deci, ai mai auzit ceva de la băiatul ăla care a fost ca și eroul tău personal în sala de mese?
Am oftat înainte să îi răspund. Dacă voiam să îl revăd, știam că trebuie să mint și să spun că nu ne-am mai văzut deloc. E oribil să trebuiască să îți minți prietenii despre ceva despre care ai vrea să dai fiecare detaliu.
Pentru Dahlia:
Heey! Te referi la Harry? Nu, nu am mai vorbit cu el de atunci. De ce?
Pentru Jade:
Ohh, acum te strigi pe nume cu băiatul rău al școlii? Cineva este îndrăzneață! ;)
Pentru Dahlia:
Ha-Ha, foarte amuzant. Serios, nu se petrece nimic. Doar i-a dat un pumn în față unui băiat pentru mine, asta a fost tot.
După mesajul ăla, părea că și-a pierdut interesul. Mulțumesc Domnului. Odată ce e pornită pe ceva, e greu să o oprești. Din fericire mi-a crezut minciuna și nu suspecta nimic. Crede-mă, dacă o făcea, stăteam aici pentru eternitate încercând să-i influențez opiniile în situația asta.
Faza e că, îmi lipsește mult. De ce? De ce îmi lipsește cineva care a fost așa de nesimțit cu mine data trecută când ne-am văzut? Nu are sens și sunt destul de sigură că mi-am pierdut mințile.
Orice fată normală ar vrea să îl aibă. Ghci ce? Eu nu pot să fac asta. Și știi de ce? Nici eu nu știu! Asta trebuie să fie cea mai bună parte...
Mi-am îngropat fața în pernă și am țipat. Nu, nu țip des; nu sunt genul de fată care e înnebunită după băieți și lucruri stupide. Dar pentru un motiv oarecare, mă comportam așa din cauza lui Harry.
Mă înnebunea la propriu. E amuzant pentru el să își bată joc de mintea unei fete sau ceva? Îi place când face pe cineva să vrea să își smulgă părul din cap? Încep să consider posibilitatea ca răspunsul să fie un mare, gras DA.
Știi ce, poate e doar pms-ul (sindromul pre-menstrual). Am nevoie doar să îmi iau un castron uriaș de Ben & Jerry și să stau pe canapea mâncându-l în timp ce mă uit la filme. Nu, nu filme de fetițe, dar poate ceva de acțiune sau comedie. Da, sună ca un plan.
Pot chiar să sun fetele și să le invit la mine. Defapt probabil m-ar bombarda cu întrebări cum că de ce am avut nevoie de o noapte a fetelor și nu voi fi capabilă să le spun, deci poate nu e o idee atât de bună.
Cea mai bună soluție era să mă confrunt cu Harry. Chiar dacă eram cumva speriată, inima îmi bătea mai tare la gândul că voi putea să îl mai văd o dată. Vezi la ce mă referam când am spus că înnebunesc? Mi-am ridicat capul de pe pernă și am căutat printre contactele din telefon. Era timpul să mă confrunt cu asta.
CITEȘTI
Corruption™ (Punk Harry Styles) - Tradusă
FanfictionCe s-ar întâmpla dacă un băiat ţi-ar putea răsturna întreaga lume în doar câteva săptămâni? Copyright © 2014, ForeverDreamingx™ All rights reserved to the writer ( @ForeverDreamingx ). Această carte conţine material protejat de către Legile dreptul...