Mit akarsz tőlem? -kérdeztem, miközben még egy kanál levest emeltem a számhoz-
- S-semmit az ég világon, baromarc! Egyszerűen csak mindig ide szoktam ülni! Ez a lehető legnyugisabb hely az egész helyiségben!
Ebben valóban igaza volt. Ahol ültünk egy eldugott sarokban volt és a legközelebbi asztal jóval beljebb volt, a csarnok közepe felé.
Ránéztem Bakugoura, aki már elkezdett enni. Ugyan nem láttam, de hallani hallottam, hogy egyik lába idegesen jár az asztal alatt. Én is folytattam a levesem. Hihetetlen jól esett a fülemnek, hogy nem kezd el ordibálni Bakugou mindenféle hülyeségről.
- Kígyó létedre -törte meg végül a csendet, legalább nem kiabálva- levest eszel.
- És?
- Ez nekem magas. Nem valami hús darabot kéne lenyomnod a torkodon?
- Persze, rögtön lenyomok egy hörcsögöt, meg egy egeret szőröstűl-bőröstűl. -sóhajtottam- Ahogy Tsuyu-chan nem él legyeken és egyéb rovarokon, úgy én sem élek ezeken. Megfelel ez a válasz uraságodnak?
- Pimasz vagy.
- Csak is veled. Érezd magad megtisztelve.
- Ebből a féle tiszteletből nem kérek.
- Én felajánlottam.
- Apropó, ajánlatokról jut eszembe. Még mindig nem fizetted vissza a szívességem, amiért ma reggel a vonaton, szószerint megmentettem a segged.
- Nagyon hősies volt. -közöltem szarkasztikusan-
- Szóval? Mit kapok cserébe? -széles vigyorra húzta ajkait-
- A szívesség tudtommal azért szívesség, mert nem kérték. Ebből kifolyólag nem muszáj viszonozni.
- Kibaszottul utálom, mikor valaki kerülgeti a dolgokat! -megemelte a hangját, de még mindig tűrhető hangszinten volt-- Na jó, figyelj. Félretéve azt, hogy milyen bunkó voltál eddig, sem tudnám visszafizetni ezt.
- Ugyan miért? -összeráncolta a szemöldökeit-
-Javasolnám, hogy segítek a tanulásban, edzésben, de kétlem, hogy pont az én segítségem kell neked ilyen téren. Mivel mára nincs programom mond-?! -félbeszakított
- Ezesetben -elkezdett turkálni az egyik zsebében, majd előkapott két mozi jegyet- Ezeket az egyik nap nyertem, a mozi melletti bowling pályán. Az egyetlen probléma ezekkel a vakarcsokkal az, hogy csak akkor érvényesek, ha mind kettőjüknek van gazdája. Hívtam Kirishimát, de ő ebben az időpontban edzeni megy valami Tetsutestu sráccal. Szóval?
- Szóval mi?
- Jössz vagy sem? És ne értsd félre!Nem mintha azt akarnám, hogy velem gyere vagy ilyesmi, csupán meg akarom nézni ezt a retkes filmet.
- Melyik nap mennénk?
- Ma.- Ma?! Kicsit későn szóltál nem gondolod?
- Ááá! Jössz vagy sem?! -ezúttal viszont már ordított és jópáran megbámultak minket-
- Legyen. Legalább hamar letudjuk ezt a szívesség viszonzást.
- Csak ennyit kellett volna mondanod már a legelején, barom.
- Nem vagyok barom! És mikor mennénk, hány órakor?- A film nyolckor kezdődik és fél tízig tart.
- Na-na-na! Álljon meg a menet! Ilyen későn csak egy féle filmet szokás vetíteni a mozikban!
YOU ARE READING
Grumpy Boy {Bakugou x Reader} 🇭🇺
Fanfiction{név}-nek sikerül bekerülni gyerekkori barátjával, Tsuyu-val a U.A. hősakadémiára. Barátnőjéhez hasonló képességgel bír, csupán más állat tulajdonságait birtokolja. Szemei olyan pupillákkal rendelkeznek, mint a kígyók, hosszú nyelvével, ami kígyó sz...