12. rész

2K 226 80
                                    

- Kicseszettűl meggondolatlanul mondtam, amit mondtam! Temessetek el valahova, ahol senki sem talál meg!

A folyosón álltam, az első óra utáni szünetben, Todoroki és Kaminari társoságában. Miután vége lett az első órának Todoroki, a szőke társaságában, félrehívott, hogy megkérdezze rendeztem-e az ügyet Bakugouval. Mostpedig itt tartunk...

  - Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ti ketten összejöttetek! -mondta Kaminari- Ráadásul, Todoroki-kun, téged ez nem bánt..?

  - Mondhatni, én kezdeményeztem ezt az egészet. Miért bántana? Mellesleg, -felém forduldt- biztos vagyok benne, hogy jól meglesztek, mégha néha napján egymás torkának is ugrotok.

  - Kösz, a biztatást. De gőzöm sincs, hogy mostantól hogyan is kéne vele viselkednem. Innentől kezdve nem ugorhatunk egymásnak...

  - Én még mindig ott vagyok leragadva, hogy együtt vagytok. -jegyezte meg Kaminari-

  - Mert ostoba vagy. {Név}-san, szerintem menj vissza a terembe és beszélgess egyet Bakugouval.

  - R-rendben.

Elmentem a két fiú mellől és visszamentem a terembe Bakugouhoz. A fiú a helyén üldögélt, Kirishima társoságában. Odaléptem hozzájuk.

  -Helló, Bakugou. Tudnánk egy kicsit beszélni?

  - Persze. Mit akarsz?

  - Ejha! -szólt közbe meglepetten Kirishima- Már sikerült is kibékülnötök?

Bakugou nem szólt semmit, csupán megfogta a derekam és maga mellé húzott. Mivel ő még mindig ült, kényelmesen a hasamnak támasztotta a fejét.

  - Akkor most... Akkor most ti ketten?! -csodálkozott el a vörös dadogva-

  - Majd pont olyannal bánok így, aki nem a csajom. -jelentette ki Bakugou, miközben én csak némán bólintottam-

  - Értem. -felelte még mindig eléggé meglepetten Kirishima- Gratulálok Bakubro! Meg neked is, {név}-nee!

  - Mi van ezzel a becenévvel..? -kérdeztem a fejem kicsit megdöntve oldalra-

  - Mivel közel állsz Bakubrohoz, így hozzám is! -Bakugou szúrós tekintettel nézett rá a fiúra- Persze, nem olyan közel! -mentegetőzött Kirishima- Bakubro, ne gondolj rosszra!

  - Mindegy. Mellesleg, {név}! Minek jöttél ide?

  - Beszélni szerettem volna veled, mint mondtam az előbb.

  - De miről akartál dumálni?

Hirtelenjében nem tudtam mit mondani. Csak nem mondhattam azt, hogy Todoroki javasolta, hogy beszéljünk... Azt se akartam felhozni, hogy hogy legyen tovább, mert Kirishima is jelen volt. Szóval maradt az improvizálás és kinyögtem, ami először eszembe jutott.

  - Ma mehetnénk együtt haza?

Bakugou tekintetén látszott, hogy meglepődik egy pillanatra, de hamar visszajött a szokásos tekintete- A barátodnak alap dolga, hogy haza kísérjen, bolond.

  - Bakubro, te olyan törődékeny féle vagy? -szólt közbe megint Kirishima- Sose gondoltam volna! Olyan férfias!

  - Kussolj be!

Grumpy Boy {Bakugou x Reader} 🇭🇺Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz