11. Kapitola

1.1K 95 19
                                    

Ještě než začnu, už mám jména :--)
Kluk s kapesníkem = Václav
A.K.A. Hater= Jakub
Díky moc za nápady :--)
Užijte si dnešní kapitolku💕

*Jakubův pohled*

Odvedl jsem tedy Dejzra i Moona, Dejzra zamknul do pozorovací místnosti, Moona do místnosti se stolem. Pak jsem si sedl naproti němu.

(Moon - Jakub)

Takže, môžem mať pár otázok?
Začal kupodivu klidně...
Ano, ptej se.

Prečo tu vlastne sme?
Věděl jsem, že se zeptá..

Začneme úplně od začátku. Já jsem Jakub, a ten druhý, kterého pravděpodobně znáš jako kluka s kapesníkem, se jmenuje Václav. Mě možná znáš i jako vašeho hatera, pod přezdívkou Hater1276 (První kravina, co mě napadla xd pozn. Autorky) a píšu haty pod každé vaše video.

Jo, teba znám..a toho druhého mi nejako priblížiť nemôžeš?

No..je to asi taky váš hater, ale nevím, jak se na YT jmenuje..

Čo vám na nás vlastne tak vadí?
Noo, popravdě..
Zasekl jsem se uprostřed věty. Nemůžu mu přece říct, že mi vadí, že jsou jen lepší jak já! Tak, teď rychle přemýšlej, co ti ještě vadí? Ehm..mě už nic nenapadá..

Haloooo? Jsi tam?
Jo..no vlastně asi nic víc...to platí aspoň pro mě, Václav chtěl ještě něco, ale to neřekl ani mě.
Teď mi to došlo. Udělal jsem strašně velkou chybu. Sam se na mě podíval obličejem 'To si děláš prdel' a já se začal stydět.. že mi to nedošlo dřív, tohle by se stát nemuselo.

Fajn, takže prečo tu sme ?? Protože jsme vás chtěli donutit, aby jste přestali natáčet, tak to vnímám já

Vše jsem říkal nejistě. Teď mi to celý připadalo jako hrozná kravina. Pořád dokola jsem si to opakoval. "Udělal si chybu". Tak jsem se podíval na Sama, který kupodivu zůstal v klidu.

Hele, dělat chyby je lidské, ale pouč se z ní a naprav ji, chceme jen zpátky domů..
Proberu to s Václavem, on je tady toho šéf..prý má ješte nějaký problém s jedním z vás, ale ten neřekl ani mě..jeho to napadlo, ale sám na to nestačil. Ještě jednou sorry. Teď,.. teď pojďte zpátky.

*Samův pohled*
Byl jsem zmatený. Takže jsme tu jen proto, že nějací kluci se rozhodli, že nás vlastně jen chtějí zbavit slávy? Co má ten druhej za problém? A s kým? Nic jsem nechápal. Ale ten kluk byl smutný. Asi už poznal, že je to kravina.. Snad se to vyřeší.

Z mých myšlenek mě ale vytrhl Dejzr, který na mě promluvil. ,,Čau Moone, není ti nic?" Zeptal se starostlivě. ,,Ne, já jen..pak ti to vysvětlím jo?" Dejzr kývnul. Když nás dovedl do cely, odešel za Václavem a já řekl vše Dejzrovi, ale protože cela není největší, slyšeli to uuuplně všichni.

Tak jsme se zase začali bavit, co se asi bude dít dál. Najednou se mně Maty zeptal ,,Same, víš vlastně něco o Klarise?" práskl jsem se do čela ,,No jo vlastně!" tak jsem šel ke dveřím a chvíli naslouchal, ale potom sem slyšel, jak na někoho někdo řve. Byl to asi Václav, který řval na Kubu. Chvíli jsem ještě naslouchal, ale pak jsem slyšel, jak se začali v chodbě přibližovat něčí kroky. Viděl jsem Václava, jak táhne Kubu. potom práskly dveře od cely vedle. Asi mu to neprošlo.. ale co teď? jsme tu všichni zavřený a Václavovi asi jeblo....

Hater |StudiomoonTV| ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat