19. Kapitola

923 77 13
                                    

*Matyho pohled*

Po tom, co jsem dokoukal pár videí, jsem se vydal na nádraží pro Dejzra. Přivítali jsme se a začali se bavit o blbostech. Je sice pondělí, ale já i Dejzr máme volno, protože je nějaký státní svátek. Vlastně ani nevím co se děje, hlavně když nemusíme být ve škole. S Dejzrem jsme šli ještě do parku, kam jsme chtěli jít natočit video. Jo, byl to "ten" park.

Seděli jsme tam na lavičkách a v klidu natáčeli, ale Dejzr najednou znervózněl. Pořád se koukal někam vedle sebe. Podíval sem se tam taky a stuhnul. ,,Ty MaTTeme? Já si odskočím, počkej tu minutku," ozval se Dejzr a odešel někam pryč. Když Dejzr zmizel z dohledu, podíval sem se zase na to místo. Už tam nikdo nebyl. Ulevilo se mi.

,,Ahoj Matyáši," promluvil mě známý hlas, který jsem nenáviděl. Václav. ,,Co tu děláš?" Zeptal se.

,,Do toho ti nic není. Proč nás nenecháš na pokoji?!" Zařval jsem po něm. ,,Ty si nevzpomínáš?" Řekl klidně.

,,Na co jako? Můžeš už odejít?!" Křikl jsem polohlasně.

,,Však ty si vzpomeneš," zavrčel a s úšklebkem zmizel. Zůstal jsem tam stát jak přimražený. Co tím sakra myslel? Na co si mám vzpomenout?

,,MaTTeme? Jsi v pohodě?" Zeptal se přicházející Dejzr. Nic jsem neříkal a jen dál koukal do dálky. Dejzr mi začal mávat rukou před obličejem, pak se podíval na to místo, kde Václav předtím seděl, a asi pochopil.

,,Co se tady stalo?" To už jsem se z mého tranzu pomalu probral. ,,C-cože?" Zeptal jsem se.

,,No ptám se, co se tu stalo. On sem přišel? Co ti řekl?" Zopakoval svoji otázku Dejzr.

,,Já..on..." začal sem koktat. ,,Aha.., pojď teď dotočit to video, pak si promluvíme jo?" Řekl Dejzr a sedl si na lavičku. ,,Okej..kde jsme skončili?" Zeptal jsem se ho.

Když jsme dotočili, mlčky jsem vstal a začal balit kameru. Následně jsme šli k nám domů. Za tu dobu jsem řekl vše co se stalo Dejzrovi. ,,Takže vy se znáte?" Zeptal se, když jsem mu to všechno řekl. ,,Ne..nebo..já nevím..nevím, co tím myslel," řekl jsem zamyšleně.

,,Hele, už na to nemysli," řekl po chvilce Dejzr. ,,Za jak dlouho že ti jede vlak zpátky?" Zeptal jsem se ho. ,,Asi za hodinku," odpověděl Dejzr, po tom, co se podíval na hodinky.

Tak jsme si tam ještě asi půl hodiny povídali a dělali různé blbiny, potom už jsme museli jít na vlak.

Když Dejzr odjel, vydal jsem se domů, sedl k počítači a pro odreagování si chvilku zahrál minecraft. Když jsem vyhrál jedny bedwarsy, šel jsem stříhat to video ze dneška. Po chvilce stříhání jsem se dostal tam, kdy Dejzr potřebovat na záchod. To mě znovu donutilo nad tím zapřemýšlet. S tím, že už jsem nějakou tu chvilku seděl u počítače a jen mlčky koukal do monitoru, jsem si uvědomil, že video už asi normálně nedostříhám. Vypl jsem tedy počítač a lehl jsem do postele. S hlavou plnou myšlenek jsem asi ve dvě ráno konečně usnul.

Hater |StudiomoonTV| ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat